300tdi 95a. tossab

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Ei tohi turbo sisend õlinbe olla.
beast5
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Nov 06, 2007 18:27
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas beast5 »

a,RV8 äkki on siis pakkuda turbo rem komplekti ja kui pole siis palju turbo tervenisti maksab?
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Karla autost saab turbo keskmise osa kuskil 3800 eest.
W
prt
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: T Aug 07, 2007 16:27
Asukoht: KAUSALA

Postitus Postitas prt »

Soovitan omade kätega turbo lammutamisest eemale hoida. Idee selles, et kui võlli pealt tiivikud maas käinud ja laagrite vahetamisega pistmist olnud, siis tuleb võll uuesti lasta ära tasakaalustada, muidu saab sama raha 2 korda maksta
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Keskmine osa juba koos võlli ja puksidega, kui seda väga ei peksa ja loobi, peaks olema suurepäraselt ise vahetatav.
Raud on tore.
rass
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 36
Liitunud: K Okt 10, 2007 20:42
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Postitus Postitas rass »

Oled teada saanud, kas viga oli turbos?
beast5
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Nov 06, 2007 18:27
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas beast5 »

Veel mitte
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Uus turbo 300 tdi le 10700 kr. Garret.
beast5
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Nov 06, 2007 18:27
Asukoht: EESTI

Postitus Postitas beast5 »

Nii.Nüüd sõidetut peale remonti 4000 km. Sai kompressioon mõõdetud. Kõigis silindrites võrdselt 25 ,on see norm või liiga vähe ?
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

20 bari min , min erinevusega 3 bari, vabandan ole teemast vist mõõdas natuke, need andmed on m51 BMW diisel mootorile, Range Rover II siis.
300 tdi le ku leian siiskirjutan siia juurde
rass
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 36
Liitunud: K Okt 10, 2007 20:42
Asukoht: Tallinn/Viimsi

Postitus Postitas rass »

Kuna ma oma muret varemgi siin teemas kurtsin, siis ei hakanud praegu ka uut teemat tegema.

Nagu arvata oli, oligi suitsemise ja gaasi peale jäämise põhjustajaks turbo. Võtsime maha, selgus, et võll pooleks ja turbo maha kantud. Läbi tuttava sain uue Garreti 11 000.- kätte. Tihendeid kahjuks kaasas ei olnud, esmaspäeval saan Inchcape`ist tihendid, siis saab jälle liikelma. :)
Margus
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 102
Liitunud: E Juul 23, 2007 14:13
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Margus »

RV8 kirjutas:20 bari min , min erinevusega 3 bari, vabandan ole teemast vist mõõdas natuke, need andmed on m51 BMW diisel mootorile, Range Rover II siis.
300 tdi le ku leian siiskirjutan siia juurde
Kas on vahepeal midagi selgunud selle 300tdi komressiooni kohta?
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”