1. leht 2-st

300tdi 95a. tossab

Postitatud: N Nov 08, 2007 00:45
Postitas beast5
Nii.Mure siis selline:Külmast peast käivitamisel ajab valget tossu,oleks nagu põlemata küte ja jätab vahele nagu mingi pihusti ei töötaks .Kui mootor soojaks läheb valge tomu kaob ja asendub mustaga :( Kütet võtab 10 sajale ,see peaks norm olema igaks juhuks lasin pihustid karla autos ära kontrollida,need korras eelsüüte küünlad vahetatud,rõngad vahetatud,saaled vahetatud pea lihvitud klapid tehtud, surved normis,aga tomust lahti ei saa :( Äkki on kellegil soovitusi mida ma veel võiks sellel mootoril ära vahetada,et sellest jamast kah lahti saada. :)

Postitatud: N Nov 08, 2007 10:30
Postitas totu
Sissepritsenurk vale, nt. rihmal üks hammas hilisem? Maanteel on 10 sajale natuke paljuvõitu ka. Kas küünaldele reaalne toide tuleb peale? Valge väljalase viitab süttimata kütusele (kütuseaur) mida põhjustab madal kompressioon, hiline süüde, mittetöötavad küünlad.

Postitatud: N Nov 08, 2007 21:04
Postitas beast5
Eelsüüte küünlad saavad voolu ja kõik töötavad,kontrollisin täna igaks juhuks ära.Jääb siis üle veel süütenurk.Siit igalt poolt alafoorumitest otsides neid kohti kus saax seda süütenurka kontrollida on hästi pikad järjekorrad,äkki on keegi kes oskax selle paika panna asjaga on suht kiire,teisipäev vaja ära sõita.Ei ole mulle ka probleemix nädalavahetusel kohale tulla.

Postitatud: L Nov 10, 2007 18:14
Postitas RV8
Eelsüüteküünlad mõjutavad ainult külma mootori käivitamist. Nagu eelpool märgiti, valge toss on üldse polemata kütusest, must toss on tahm liiga rikka põlemisest. Mul on kahtlus, et sellel mootril tahtlikult vähendati remondi käigus kolvikõrgust, selle asemel et määrata kolvi tõus plokitasapinnast ja valida õige paksusega tihend (see kõik mõjutab surveastet, tihendi paksused sammuga alates 1,4mm sammuga 0,1 mm). Samas ploki kaane lihvimisel peab klapid sööveldama õigele kaugusele plokikaane alumise tasapinna suhtes (0,8 kuni 1mm). Kui nüüd siin midagi on kaugustega valesti, käivad klapid ja kolvid omavahel "õrnalt kokku", mootor lärmab ja ei hinga korralikult. Kui see nii on, siis klapi reguleerimisega lähevad nookurid puruks ja mingi (d) silindrid lakkavad üldse töötamast. Veel võib otsida põhjusi turbost ja EGR tööst. Kuigi vähene turborõhk tavaliselt annab ainult musta suitsu. Kokkuvõteks siis arvan et kas valesti tehtud remont või vale süütenurk.

Postitatud: N Nov 15, 2007 21:01
Postitas beast5
Nii.Nüüd siis teistkordselt üle kontrollitud pumba süütenurk (mis on õige) klapi kaugus plokikaane alumisest tasapinnast 1mm, klapi vahe 0,2mm. Nagu eelpool mainitud lasin pihustid ära kontrollida Karla Autos, sealt öeldi, et pihustid on korras, aga igaksjuhuks võtsin ise pihustid maha ja lasin täiendavalt pihusti surved ära kontrollida. Esimese pihusti surve 165 bar, teise pihusti surve 155 bar, kolmas 170 bar, neljas 180 bar. Pihustite peale on kirjutatud 200 bar. Auto datast vaatasin, et surve peab olema 200-280 bar (mis on minuarust väga suure kõikumisega) ,aga tossab ikka. Antud auto kiirendus sellises seisus nagu ta praegu on 0-100 km tunnis 20 sekundit. On selline kiirendus normaalne, või on liiga vilets? Aitähh vastajatele.

Postitatud: R Nov 16, 2007 18:28
Postitas RV8
selline kiirendus on normaalne. ma kunagi kontrollisin oli vist natuke parem. Kui kuivale asfaldile satun , proovin uuesti. Nimetus 300 tdi mootor minuteada tähendas 300 bar i survet pritsesüsteemis.

Postitatud: R Nov 16, 2007 20:41
Postitas totu
Täitsa oletuslik jutt: 300tdi le antakse kaks erinevat pihusti rõhku, samale pihustile (200ja280 vist), kas need ei tähenda mitte kaheetapilist sissepritset? Ei ole teemasse väga süüvinud kuid üheetapilise toitega ei tohiks nii väike otsepritsediisel nii vaikselt käia. Uuematel mootoritel lahendatakse see tavaliselt elektroonika abiga. Sealt edasi fantaseerides võiks selliseid sümtomeid põhjustada esimese etapi puudumine mõnes silindris, nii väike kogus ei tohiks oluliselt mootori tööd rikkuda, küll jätab külmalt teise etapi süütamata. Kui loll jutt, jätke vahele.

Postitatud: R Nov 16, 2007 21:22
Postitas landy

Postitatud: L Nov 17, 2007 22:34
Postitas RV8
Oletuslik jah. ma ei mäleta, ma kunagi lugesin kirjanduses "200/300" nimetuse tekimise lugu. Ma ise seda kah väga oluliseks ei pea. Aga pihustid on 300 tdil ja "kaheastmelised" ja on Boschi omad. See on kindel väide.

Postitatud: E Nov 19, 2007 13:11
Postitas beast5
Nüüd siis kolmandat korda pihustid maha võetud ja Kuuli juures kontrollitud....kõik õige ,aga ikka tossab :cry: aga tossaku siis ,mul sai kõrini.Kui jagu saan annan teada.

Postitatud: T Nov 27, 2007 23:43
Postitas rass
Mul oli TD5 täpselt samasugused sümptomid. Käima pannes ajas valget ja soojenedes hakkas musta ajama. Natuke aega tegi nii ja siis läks turbo kolinal laiali. Soovitan kontrollida, ehk on sama case ja ehk annab sul veel midagi päästa.

Postitatud: T Nov 27, 2007 23:50
Postitas beast5
Tänan nõuande eest ,aga see ka juba kontrollitud,kuid oleks veel üks küsimus.Äkki oskaks keegi öelda mitu kraadi peab olema pumba süütenurk kui kõik tehase märgid on paigas?Kui oskab siis tänud,aga ainult EESTI keeles paluks,sealt tehase arvamuse linkidest ei saa muffigi aru :oops:

Postitatud: T Nov 27, 2007 23:54
Postitas rass
Huvitav. Sest isegi vahele jättis samamoodi. Kunagi tegi see sama auto EGR`i pärast ka nii.

Postitatud: K Nov 28, 2007 21:53
Postitas beast5
Njaa: Igaks juhuks võtsin täna veel õhu toru turbo küljest lahti ,sest see sai küll kontrollitud ,aga kontrollijaks polnud mina ise ja ennäe.... õline sealt .Küsimus siis selline :Kas seal tohib olla veic õline või ei tohi üldse?Ja kui suur peaks olema antud auto turbo rõhk?NT: 3000-de pöörde juures?Ise vastust otsides jäin vastuseta :( Aitähh vastajatele.

Postitatud: K Nov 28, 2007 23:23
Postitas rass