LR V8 mootorite erinevus?
LR V8 mootorite erinevus?
Noolin saksamaalt üht konkreetse ajajärgu mudelit ja sellele pakutakse nii 3.9l V8 134kw ja 4.2l V8 149kw ja lisaks on veel pakkuda 127kw isendeid, kuid mootori kubatuuri ei oska tuvastada.
kas neil mootoritel on ka mingi sisuline vahe peale kubatuuri?
kas kõik baseeruvad samal plokil, mis osade modifikatsioonide puhul on üle puurimise/kolvikäigu muutmise teel suurema litraazi saanud?
Sellele autole pakutakse ka 200/300TD mootoreid, kuid need on kehvema varustusega ja jubedalt rimakaks aetud ja märgatavalt kallimad.
Ahjaa. mida tähendab minu, kui ostja jaoks "exportpreis"?
kas pean Eestis registreerides käibemaksu tasuma, kuna see on müüdaval autol maha võetud?
kas neil mootoritel on ka mingi sisuline vahe peale kubatuuri?
kas kõik baseeruvad samal plokil, mis osade modifikatsioonide puhul on üle puurimise/kolvikäigu muutmise teel suurema litraazi saanud?
Sellele autole pakutakse ka 200/300TD mootoreid, kuid need on kehvema varustusega ja jubedalt rimakaks aetud ja märgatavalt kallimad.
Ahjaa. mida tähendab minu, kui ostja jaoks "exportpreis"?
kas pean Eestis registreerides käibemaksu tasuma, kuna see on müüdaval autol maha võetud?
Ehk on siit http://www.landroverclub.ee/est/ajalugu ... ensiin.htm
abi
abi
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Olulist vahet pole. See 127 kW on 3.5l ja tõenäoliselt mitmerihma esikaanega. Tõsi, see pole enam ploki probleem. 3.9 ja 4.2 (Range LWB) on ühe rihmaga variandid. Neid v8 mootoreid on erinevate surveastmete ja lisadega ikka nagu kirjusid koeri.
Põhiline info on see, et 3.5 ploki puurimisel 88.9mm-st 94mm-ks on saadud 3.9 ja selle kolvikäigu venitamisega 4.2.
4.0 ja 4.6 ehk siis uuemad plokid on tiba teise konstruktsiooniga: väntvõll on tummisem ja mootor on "cross-bolted" ehk siis tehtud jäigemaks. Lisaks veel mitmeid erinevusi, aga põhimõtteliselt saab uuele v8-le ka vanemad esikaaned ja agregaadid külge riputada. Mõned asjad küll vahetükkide abil ja mõni auk on vaja pimedaks teha.
Kui subjektiivselt valida, siis 3.9 134kW mootor tundub üks äkilisemaid ja paremini tasakaalus olevaid. Suuremad on küll jõulisemad, aga see-eest uimasemad.
Exportpreis on hind ilma käibemaksuta, EU puhul ei kehti. Kui ostja on firma, kes on Eestis käibemaksukohuslane, siis arvele käibemaksu ei lisandu. Kui ostjaks on eraisik, ja müüjaks firma, maksad käibemaksu Saksamaal. Kui mõlemad on eraisikud, siis käibemaksuhäda pole.
Kalev
Põhiline info on see, et 3.5 ploki puurimisel 88.9mm-st 94mm-ks on saadud 3.9 ja selle kolvikäigu venitamisega 4.2.
4.0 ja 4.6 ehk siis uuemad plokid on tiba teise konstruktsiooniga: väntvõll on tummisem ja mootor on "cross-bolted" ehk siis tehtud jäigemaks. Lisaks veel mitmeid erinevusi, aga põhimõtteliselt saab uuele v8-le ka vanemad esikaaned ja agregaadid külge riputada. Mõned asjad küll vahetükkide abil ja mõni auk on vaja pimedaks teha.
Kui subjektiivselt valida, siis 3.9 134kW mootor tundub üks äkilisemaid ja paremini tasakaalus olevaid. Suuremad on küll jõulisemad, aga see-eest uimasemad.
Exportpreis on hind ilma käibemaksuta, EU puhul ei kehti. Kui ostja on firma, kes on Eestis käibemaksukohuslane, siis arvele käibemaksu ei lisandu. Kui ostjaks on eraisik, ja müüjaks firma, maksad käibemaksu Saksamaal. Kui mõlemad on eraisikud, siis käibemaksuhäda pole.
Kalev
Wikipedia on ikka üks imeline koht. Sealt sain vähemalt tehnilistele küsimustele vajalikud vastused.
Selle 4.2l mootori puhul on kõik praktiliselt sama, mis 3.9, kuid on kasutatud "iceberg" projekti (3.5 V8 diisel) väntvõlli, mis on siis kolvikäiku(ja võimsust) suurendanud.
Kuna auto jääks eelkõige pühapäeva e hobiautoks, mis akendeni mudasse uppuma eales ei hakka, siis mõtlesin, et tegemist võiks olla ikkagi "täislaks" masinaga. See tähendaks pikka telgedevahet ja möödapääsmatus olukorras oleks nõus võtma isegi õhkvedrustusega.
Möödapääsmatud on veatult säilinud ja puhas salong + kõikmõeldav lisavarustus.
...nüüd on vaid raha veel puudu ...
Selle 4.2l mootori puhul on kõik praktiliselt sama, mis 3.9, kuid on kasutatud "iceberg" projekti (3.5 V8 diisel) väntvõlli, mis on siis kolvikäiku(ja võimsust) suurendanud.
Kuna auto jääks eelkõige pühapäeva e hobiautoks, mis akendeni mudasse uppuma eales ei hakka, siis mõtlesin, et tegemist võiks olla ikkagi "täislaks" masinaga. See tähendaks pikka telgedevahet ja möödapääsmatus olukorras oleks nõus võtma isegi õhkvedrustusega.
Möödapääsmatud on veatult säilinud ja puhas salong + kõikmõeldav lisavarustus.
...nüüd on vaid raha veel puudu ...
Raske niimoodi lambist pakkuda. Vaata, et gaasid oleks korras. See ei puuduta küll mootorit, aga 100-150 vahel kipuvad lambdaandurid või kat või mõlemad otsa saama. Ja need on kallid. Lambda on Titania tüüpi ja 12mm keermega, mis tähendab, et 500-krooniseid universaaljunne ei saa sinna külge keerata.Indrek_S kirjutas:ahjaa....
Kas peab mõnele sõlmele nende mootorite puhul enne soetamist erilist tähelepanu pöörama?
Kui sind oma tööriisatakastiga masina ligi lastakse, siis vaata, mis nägu küünlad on. Samuti oskab klapikambri sisemus mootori seisust nii mõndagi pajatada. Kompressiooni võiks ka uurida.
V8 Land Roveri puhul on mootor üks väiksemaid muresid. See töötab üsna kõbusalt ka tuhat kilti enne lõppu.
Uuri kütusekulu. "Natuke rohkem kui passis" tähendab, et mootor tahab nokitsemist.
Ja veel, V8 tahab korralikku paksu õli, mitte mingit rallilurri. Tegu on siiski pool sajandit vana mootoriga.
Kui saladus pole, siis võid urli siia poetada. Siis oskaks vast rohkem soovitada. "Soft dash" ehk uuema sisuga 1994-1995 Range Classic on näiteks selline auto, mis on praegu üsnagi alahinnatud.
Kalev
Softdash´i pole eriti kohanud. üks oli, a see oli 10 000 + EUR, mis minu liigast selgelt väljas. ma sinna 5000.- ümber autosi kaen rohkem
Link ühele võimalikule variandile.
Ma ei lase ennast sellest "mõne-muu-margi" summutist häirida, mis sinna alla keevitatud on. Arvestades hinda + km ja toomiskulusi, peaks mul teoreetiliselt 10k eek reservi jääma
Mõned asjad tahaksid tõlkimist faistide keelest
Niveauregulierung - 8kas nivoomaordid e. õhkamordid?)
8-fach bereift - ?
Austauschmotor mit - (mootori läbisõit/vahetus/remont???) EDIT: Jah, mootor vahetatud 45 000 km läbinu vastu
Link ühele võimalikule variandile.
Ma ei lase ennast sellest "mõne-muu-margi" summutist häirida, mis sinna alla keevitatud on. Arvestades hinda + km ja toomiskulusi, peaks mul teoreetiliselt 10k eek reservi jääma
Mõned asjad tahaksid tõlkimist faistide keelest
Niveauregulierung - 8kas nivoomaordid e. õhkamordid?)
8-fach bereift - ?
Austauschmotor mit - (mootori läbisõit/vahetus/remont???) EDIT: Jah, mootor vahetatud 45 000 km läbinu vastu
Niveauregulierung on Goethe ja Nietzsche emakeeles reguleeritavad amordid ehk siis õhkvedrustus.Indrek_S kirjutas:
Mõned asjad tahaksid tõlkimist faistide keelest
Niveauregulierung - 8kas nivoomaordid e. õhkamordid?)
8-fach bereift - ?
Austauschmotor mit - (mootori läbisõit/vahetus/remont???) EDIT: Jah, mootor vahetatud 45 000 km läbinu vastu
8-fach bereift - 8 rehviga ehk velgedel rehvid kaasa.
Tark oleks uurida, kas roolikarp lekib/ei leki. Selline suht tüütu viga RRC/Disco1-l.
RRC-l kipub ka tagaluuk ussitama. Vast mõni RRC tedjamees räägib täpsemalt.
Mootorivahetus ei kõla just innustavalt, kuigi mootoreid ikka vahetatakse.
Kalev
Arvesta, et lõpuperioodi osadel mudleitel on keskdiferentsiaal asendatud viksomuhviga. Inseneeril oli mõned ajad tagasi sihuke elukas.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RRC konvertimine RHD->LHD?
kas on teostatav?
kas on pädevaid vendasi?
mis eelarve võiks olla?
tõenäoliselt pole seda keegi teinud, kuid sellist autot lammutanud vist nii mõnedki.
Inglaste pakkumine on lihtsalt niivõrd hea(300DTi; automaat; sofdash; coil conversion; Vogue) et 10+k ümbereshituse peale tasuks kuhjaga ära
kas on teostatav?
kas on pädevaid vendasi?
mis eelarve võiks olla?
tõenäoliselt pole seda keegi teinud, kuid sellist autot lammutanud vist nii mõnedki.
Inglaste pakkumine on lihtsalt niivõrd hea(300DTi; automaat; sofdash; coil conversion; Vogue) et 10+k ümbereshituse peale tasuks kuhjaga ära
Küsimus on siin vaid selles, et kas ja kust sa leiad sobiva kujundusega (Vogule sobiva) armatuuri doonoriks. Muude osade doonorlus ei tohiks väga suur probleem olla. Tõsi, nii uuel masin peaks juba elektritöid üksjagu olema. See pole enam mõni Defeka vasakult paremale ümber lappamine.
Midagi ilmvõimtut ei tohiks selles olla, sest selliseid Defekate ja Discode ümberehituste juhendeid on LR ajakirjad täis.
Midagi ilmvõimtut ei tohiks selles olla, sest selliseid Defekate ja Discode ümberehituste juhendeid on LR ajakirjad täis.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!