korrosioon
korrosioon
tre,
siin ühes varasemas teemas oli sõnaga juttu tõrjest ja profülaktilisest hooldusest..
äkki arutaks selle lõngakera ka lahti??
kuis, millega, kulu rahaline?
t
t@mob.ee
siin ühes varasemas teemas oli sõnaga juttu tõrjest ja profülaktilisest hooldusest..
äkki arutaks selle lõngakera ka lahti??
kuis, millega, kulu rahaline?
t
t@mob.ee
Olen kasutanud DINITROL i tooteid. Neid müüb Stokker Tallinas Forelli tn l. paigaldus suruõhuga, olen ostnud neid pudwlid, mis kohe vindiga suruõhupüstoli külge lähevad. Tavalised pussupudelid nii suure tööpuhul on liiga kulukad. Kus seda tööd tehakse ei oska soovitada, mina seda teenust ei osuta,ainult omale olen teinud.
Kahjuks on seda slumiiniumi osüdeerumist võimalik vaid ennetda, kuid mitte ravida. Kui uut ust või pelkki osta ei saa, on mõnda ega võimalik end pette neetides rihevdatud plekist riba sinna peale. Aitab mõnda ega ust koos hoida ja ka silma ei riiva.
Viimati muutis landy, L Jaan 13, 2007 23:25, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Galvaanilise kaitse ja tsinkimisega on lugu järgmine:
1.Elektrokeemiliselt saab kaitsta kahte metalli nii, et üks neist on aktiivsem (tsink Zn) ja teine passivsem (raud Fe). Korrodeerub aktiivsem (tsink), passivsem on kaitstud. Kuna tsink ise "roosteteb" väga aeglaselt siis ongi kaitse tagatud.
2 Tsink (Zn) ja aluminniumi (Al) koosmõjus on Al on aktiivsem. seega AL ja Zn kokkupanek SOODUSTAB Al korrosiooni.
3. Al ja Fe kookupanekul ( antud juhul näiteks Land Roveri ukse alumine äär) tomub selline asi et Al "kaitseb rauda" ehk siis korrodeerib.
4. antud juhul korrosiooni saab aeglustada veetõkkega, ehk siis mingi orgaanilise ainega mis tekitab veekindla kihi. Eelektrokeemiline korrosioon ei toimu ilma veeta.
kui on huvi vaadake ise kuskilt mis asi on "elktrokeemiline korrosioon" ja "metallide pingerida".
1.Elektrokeemiliselt saab kaitsta kahte metalli nii, et üks neist on aktiivsem (tsink Zn) ja teine passivsem (raud Fe). Korrodeerub aktiivsem (tsink), passivsem on kaitstud. Kuna tsink ise "roosteteb" väga aeglaselt siis ongi kaitse tagatud.
2 Tsink (Zn) ja aluminniumi (Al) koosmõjus on Al on aktiivsem. seega AL ja Zn kokkupanek SOODUSTAB Al korrosiooni.
3. Al ja Fe kookupanekul ( antud juhul näiteks Land Roveri ukse alumine äär) tomub selline asi et Al "kaitseb rauda" ehk siis korrodeerib.
4. antud juhul korrosiooni saab aeglustada veetõkkega, ehk siis mingi orgaanilise ainega mis tekitab veekindla kihi. Eelektrokeemiline korrosioon ei toimu ilma veeta.
kui on huvi vaadake ise kuskilt mis asi on "elktrokeemiline korrosioon" ja "metallide pingerida".
whoa kas mu pähkel sai õigesti aru, et näiteks nn. kivikaitse oleks lahendus?RV8 kirjutas: 4. antud juhul korrosiooni saab aeglustada veetõkkega, ehk siis mingi orgaanilise ainega mis tekitab veekindla kihi. Eelektrokeemiline korrosioon ei toimu ilma veeta.
kui on huvi vaadake ise kuskilt mis asi on "elktrokeemiline korrosioon" ja "metallide pingerida".
pohlad
Tegin ise korrosiooni tõrje Discovery le, pole vahet kas 1 või 2, materjali ja ajakulu peaks sama olema. Kokku kulus 6 tundi aega, 5 liitrit Dinitroli. Kasutasin survepesurit ja kompressorit vaha pealekandmiseks, sõiduk seisis põrandal, seega oil üksjägu püherdamist auto all. Enne kui teistkorda sama tööd tegema hakan, uurin, palju see teenusena maksab.