Disco I ja viimase Defeka võrdlus.

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Disco I ja viimase Defeka võrdlus.

Postitus Postitas Rein »

Kuidas sõidu omadustelt need kaks masinat võrdlust kannatavad? Kas viimane Defender on oma pehmemate istmetega ja uue mootoriga muutunud mugavamaks. Küsin sellepärast, et kas kulgeda rahulikult oma Discoga edasi, kuni kannatab osta uut Defekat, või tuleb hakata ikkagi Discole lisavidinaid külge pookima. :roll: nagu muidugi uue defeka puhul ei tuleks seda teha :lol:
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Siinkohal lühike kokkuvõte 2007 a. Land Rover Defender 110 STW SE kohta.
Õnnestus selle roolis veeta veidi alla 900 km ja seda nii asfaldil, kruusteedel, heinamaal, kui kõvadel metsateedel. Sai nii päikest, kui vihma.
Mudasse seekord ei roninud.

Selle käigus jäid mulle ja proovisõitjatele silma järgmised plussid ja miinused.

Plussid:
*Uus näidikute plokk on väga hästi loetav, selge ja hästi nähtav nii valges, kui pimedas. Rooliratas ei varaja seda enam.
*Positiivne on vaikimisi keskmise"kuubiku" olemasolu
*Olulislet mugavamad istmed, eriti teises istmereas.
*Selgelt nähtval ja loetav kell
*Uus kütte ja ventilatsioonisüsteem. Jahedal sügishommikul lõi auto kiiresti meeldivalt soojaks ja ventilatsioon palaval päeval (isegi ilma konditsioneeri abita) jahedaks.
*Mootoril on hea kiirendus ja ka töö on üsna vaikne. Salongis on seega olulislet väiksem müra. Saab isegi kaasreisijatega vestelda.
*Hea on see, et kolmandas istmereas saab nüüd laste turvatoole kasutada.
*Head pidurid, ka järsemal pidurdamisel. ABS-i rakendumist ei täheldanud/tunnetanud.


Miinused:
*Meeletult suur pöörde raadius (Miks on piirajad nii peale keeratud?)
*Originaalstereo kõlarid ei kannata mitte mingit kriitikast. VÄGA suurte mööndustega sobivad uudiste kuulamiseks. Igasugused madalad helid puuduvad täilelikult.
*Puudulik põlvede ruum juhil ja eriti kõrvalistujal, mis tingitud uutest ruiiulitest armatuuris.
*Vähene ruum istme ja rooli vahel. Autosse ei saa sisse hüpata, siina peab end sisse pressima.
*Harjumatult lühikesed käigud, mis nõuavad pidevat "lappmaist". Maastikul ääretult ebamugav.
*VÄGA lühke esimen ekäik.
*Vähe ruumi lisalülititele keskonsoolis
*Eelmise mudeli rool ja roolisamba konsool koos lüliteitega, on mõtetu relikt. Sellega kaasneb ühtalsi kergelt purunev tulede lüliti.
*Kolmandas reas istujatel, kes üle 180 cm pole pead kuhugi panna. Sõita tuleb kukal vastu katust. Ka võtab uus kokku lapitud istmete konstruktioon ära pakiruumis põrandapinda.
*Esiistmete paksemate patjade tõttu ei saa enam rooli hüpata, vaid tuleb end pressida rooli ja istme vahele.

Märkused:
*Kondistioneer on klassikaliselt "karm", ehk suudab autost sügavkülmiku teha.
*Häiriv on tagumiste istmete juures põrandamattide puudumine, kergelt määrduva põrandakate puhastamine väga keeruline.
*Kindlasti tuleks klientidel standartse lisvarustusena kaasa müüa esisvarraste kaitse. Liskaks hoiatada, et metsa minnes võib suvaline oks neil ilma lisa põhja kaisteta ära viia mootori vahejahuti ja pumba koos torudega.
*Ikka veel on tehasest peal teleskoopantenn. KAUA VEEL????
*Ikka veel jääb turvavaöö ukse ja lukusti vahele...
*Meeldiv on see, et peale puldist auto avamist jääb laevalgustus pikalt põlema.
*Keskdifri luku märgutuli süttib ja kustub alles peale liikuma hakkmist.
Tekitab esialgu palju segasust.

Rohkem nagu esimese hooga silma ei jäänud.

Kõnealust masinat saikatsetatud Klaperjaht 2007 ajal kohtunikuna-
Pilt
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Aga kui piirajaid maha keerata, kas võib siis pealuid murdma hakata, või on vällamaalaste jaoks jäetud varuga, et kui nad laiemad rehvid alla panevad, siis ei tõsta kohe kisa, et midagi müriseb pöördel?
toilu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 250
Liitunud: E Juul 24, 2006 21:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toilu »

rein, kas sa hakkad endale uut isendit soetama ? kui jah siis müü vana minule :P
Metsas näme rsk!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Enne tuleva-aasta sügist ei muutu midagi. Võib-olla suve. Aga Mul selline viga küljes, et tahan endale asju enne suht põhjalikult selgeks teha, et pärast ostu pettuma ei peaks. Ja oleks kindel siht silmade ees, et mida konkreetsest asjast loota-oodata. MB-V klass oli selline emotsionaalne ost, mis väga meeldis, oli olemuselt see mis tarvis, aga ülalpidamis (ühes tükis) hoidmise kulud hakkasid firma tulusid ületama :). Uutest meeldivad loomulikult nii Frreekas, Disco, Defekas, Subaru Forester, Suzuki Jimni, aga kõige parem stangeni mutta on siiki ikka vana hea Defekas.
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”