Parandamise häbinurk (mitte remontimise)

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Parandamise häbinurk (mitte remontimise)

Postitus Postitas Rein »

Ei leidnud teemat ebaõnnestunud remondi kohta. Kirjutan oma loo.
Seda siis, et ilmad hakkasid jahenema ja oli tarvis siis sooja puhurit ka juba kõvema kiiruse peale hakata panema. Puhus siis vent akna peale, ja kõik tundus hea, küljeaknad vähe udused, ja panin siis otse avadest puhuma. Hakkas kohutavalt vinguma ja veel igasugu jubedaid hääli kostma. Lülitasin uuesti akna-jalgade peale muutus hääl tasasemaks, aga mingi häiriv hääl ikka sees. Nu selge, vend mootori laagrid puksi. Mõtlesin juba õudusega, et kus kohast veel see aeg võtta, et vent maha arutada. Põdesin siis muudkui iga päev, et millal siis lõplikult kokku jookseb, või kärssama hakkab. Ükspäev siis metsas rännates ja läbi märjana auto juurde naastes panin auto käima ja mõtlesin, et lasen siis ka keskmistest võredest sooja õhku salongi selgus :evil: kuri tõsiasi. Klappi avades saabus vaikus, ainult oli tunda üli tugevat kuuma õhu peale voolu. 8) Klapp polnud korralikult sugunud või oli mingi puru vahele jäänud, kust läbi suruv õhk tekitas suure paanika.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Et siis meil omal, rehvitöökojas, vana pingiga oli rehvide tasakaalustamisega probleeme. Saksast tooduna olid Discol all mingid jubedad pastlad, lasin siis need vahetada poolpiduste Nokianide vastu. Sõiduajal tunnen vibrat. Lugedes siinseid vibra teemasid, selgus ikka ja jälle tõsiasi, et rehvid tasakaalust väljas. Kuna pink ka selline, nagu ta on, siis rattad jälle maha ja uuesti timmima. Tulemus küll hiljem parem, aga mitte ideaalne. Sain siis Nokianide asemele Insa-Turbo Sahaarad. Protikad. Lasin need alla visata. Samal ajal, kui auto tõstukil oli kobistasin põhja alat kuluvad osakesed üle, kõik ok. Hakkasin siis värskelt allapandud rehvidega sõitma ja kuram jälle vibra sees. Peale mingit 500 kilti läks asi ikka veel hullemaks. Läksin siis töökotta tagasi lasin hakata töömeestel auto alt rehve ära kakkuma ja ise jälle põhja alla uurima. Kuram Ésimesel kardaani ristil oli üks kauss juba mõradega. Kui loksutada, siis nüüd lõpuks oli ka lõtk tunda. Nii-nii, kuna see juhtus reede õhtul 15 mintsa enne 17 kut, siis pill majas, et jääbki sügispäevale minemata. Kiire kõne hr. Utkinile, väike kuulamine moraali lugemist :) "Kui kaua ma teile Disco meestele pean seda meelde tuletama, et esimese kardaani ristide kontrollimiseks võetakse kardaan kastiküljest lahti." Loetud minutite täpsusega jõudis pakk posti ja mina LRi sütgispäevale.
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”