1. leht 1-st

Postitatud: T Apr 07, 2009 12:18
Postitas landy
Veidi varurattast
1)Tasub aeg ajalt varuratta rõhku kontrollida. Tüjast varurattast pole ilma pumba või kompressorita tolku.
2)Tasun kindlasti kontrollida milline valg sul varurattaks on.
Nimelt sain kurvastada ühte pika kogemusega LR omaniku, kes kõik need aastad usinalt valuveljega varuratast katuseraamil on sõidutanud kuid unustanud, et plekkvelje mutritega seda alla panna ei saa. Õnneks saab valuvejle mutritega hädapärast plekkvelje alla panna.
3)Tasub kontrollida, kas originaalatungraud on töökorras (kui latttungrauda autos pole)
4)On olnud ka juhuseid, kus selgud, et autos puudub rattavõti.
5)Loomuikulttasub kontrollida, ega varustatta mutrid lootusteult ukse kanduri külge kinni pole roostetanud. (tasub vahel lahti võtta ja õlitada)

Postitatud: T Apr 07, 2009 12:44
Postitas Rein
Hkmmmmm!!! :shock: Varuratas. :D:D:D Töötades maapiirkonna autoteeninduses on tulnud ilmsiks, et enamikul autodest, mida tehniliselt kontrollime jooksva remondi-õlivahetusekäigus, on varuratas tühi, või suisa torkega. Seda viimast juhtub rohkem siis, kui auto on äsja ostetud. Vana omanik on nii öelda kingituse jätnud ;).

Postitatud: T Apr 07, 2009 20:32
Postitas tai
Lp Land roveri omanikud vaadake üle kas teie saate oma autol ratta alt ära ka originaal ratta võtmega?valuvelje omanikud selgitagu välja kus on teie varga mutter.

Postitatud: T Apr 07, 2009 21:35
Postitas tyybel
tai kirjutas:Lp Land roveri omanikud vaadake üle kas teie saate oma autol ratta alt ära ka originaal ratta võtmega?valuvelje omanikud selgitagu välja kus on teie varga mutter.
Tõesti-tõesti! Just praegu sain aru, et ma tean täpselt, kus minu auto velgede vargamutter on - Inseneeri garaazhis tõstuki juures :oops:

Postitatud: T Apr 07, 2009 21:40
Postitas Rein
Hea meez, nüüd teavad kõik kuidas sinu auto alt veljed kätte saab :roll:

Tagavara ratas

Postitatud: T Apr 07, 2009 21:45
Postitas Kalamees
Tagavara rattaga seoses D2 selline juhus et enda oma polnud eelmised omanikud rida aastaid maha võtnud. Ja rattamutri peal oleva ilusa läikiva plekist kopsiku ja mutri enda vahele tekkinud korralik roostepesa. Mis paisutanud mutrit ümaramaks. Rattavõti ei läinud mutritele otsa. Hää et kodus asjatatud, sai suurem padrun ümber tehtud ja mutrid lahti kangutatud.

Postitatud: T Apr 07, 2009 22:30
Postitas tyybel
tyybel kirjutas:
tai kirjutas:Lp Land roveri omanikud vaadake üle kas teie saate oma autol ratta alt ära ka originaal ratta võtmega?valuvelje omanikud selgitagu välja kus on teie varga mutter.
Tõesti-tõesti! Just praegu sain aru, et ma tean täpselt, kus minu auto velgede vargamutter on - Inseneeri garaazhis tõstuki juures :oops:
Ei andnud rahu, käisin tuhlasin auto läbi ja leidsin (lõpuks, ikka kõige lõpuks :x ) vargaka sealt, kus ta olema peabki. Näh, viimane kord oli garaazhis sihuke sebimine, et olin 99% kindel, et vigur jäi tõstuki juurde a näe, autopiloot on ikka töötanud :)
Seega ikka kõik ei tea, kuidas minu auto alt velgesid kätte saab :twisted:

Postitatud: K Apr 08, 2009 07:27
Postitas tai
tai teab kuidas tema lemmiks landroveri veljed kätte saab. :twisted:

Vana teema meeldetuletus ka, kuna rehvihooaeg tulemas ja enda juhtumised veel liiga selgelt meeles.

http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=1545

Postitatud: K Apr 08, 2009 08:21
Postitas omakaitse
Kas mõnel mehel on pilti sellest Disco I originaalvõtmest, siis teaks mida peaksin otsima. Mul mingi kast täis imeliku pahna.

O.

Postitatud: K Apr 08, 2009 08:25
Postitas landy
Näin imedepõllul ühe "doonor" Defenderi salongis orignlaaset ja tummist (küll veidi roostes) originaalvõtit, mis tugev ja pika sabaga. Hääd raha pakudes võib selle ehk isegi kätte saada.

Postitatud: K Apr 08, 2009 09:44
Postitas Discovery
Mina ostsin endale Tööriistamarketist korraliku väga pika "sabaga" uue võtme, sellega on lausa lust rattapolte keerata. Mõni mees on minult seda oma LR jaoks isegi laenanud, olevat parem, kui originaal.

Postitatud: L Mär 27, 2010 17:19
Postitas GoldLight
mul varurattal rehv peal madalam kui nendel mis all on ... siukse varurattaga vist asfaldi peal löhub diffri ära we?
all on miskit 285/70 aga varuratas 255/60 vms

Postitatud: L Mär 27, 2010 23:27
Postitas landy
GoldLight kirjutas:mul varurattal rehv peal madalam kui nendel mis all on ... siukse varurattaga vist asfaldi peal löhub diffri ära we?
all on miskit 285/70 aga varuratas 255/60 vms
Nii väikese erinevus korral ei ole hullu midagi (kui sellega just tuhanded kilometereid ei plaani sõita). Reeglina on Eestis 100km raadiuses ikak mõni rehvitöökoda.
Erinevus kõrguses -9.299999 cm (11.547056%)
Allikas:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62