1. leht 4-st

ETTEVAATUST! Pakane tuleb!

Postitatud: E Dets 14, 2009 20:43
Postitas landy
Lihtsalt hoiatuseks ja meeldetuletuseks!

Ilmajaam lubab nädala lõpuks -20...25C pakast. Seega vaatake aegsasti oma masinate vedlike külmataluvus, akude olukord ja (diiisel) küte vastavus külmadele ilmadele üle.
Muidu on pärast foorum otsats otsani hala täis.

Tegelikult võiks keegi siia praegu mõnd tegusat diisli lisandit soovitada, sest tanklates müükase niikuinii-10..15 jaoks mõeldud kõtust.

Väike ära proovitdu nipp, kuidas LR salong krõbeda külmaga soe hoida. Kui sõidate kaheksi, riputage esistmete taha maast laeni vana tekk, vaip või present ja salong muutub 2/3 väiksemaks ning hoiab hästi sooja. Kui vaja ka teist istmerida kasutada (D110), siis riputage sama asi selle taha ja salong 1/3 väiksem. Testitud-proovitud-töötab.


P.S: Mul suutis õhtuks sõiduauto klaasipesu torustik kinni külmuda

Postitatud: E Dets 14, 2009 21:54
Postitas Rein
Teine soovitus on veel, kuidas salong soojaks saada, vaadata, et ega eelmise päeva õhtul pole lapsed autos oodates jahedust juurde keeranud. Hommikul kuuest unise peaga läheb mitukümmend kilomeetrit aega, enne kui märkad. Kui kõik on siin selle läbi lugenud, siis võib LR omanike häbinurka tõsta :oops: Aga lisandist ikkagi ilmselt ASPOKEMI TOODETUD dIESEL START. Kui nüüd õigesti meeles on.
http://www.sportavto.com/catalog/3514/109613/
Sealt pudeli välimus ka näha. Haiseb roppumoodi, aga see on töötanud selleset ajast, kui soomest Ransit massinaid ja Toyota Hiahhaa sid siia veeti.

Postitatud: T Dets 15, 2009 00:06
Postitas Discovery
Mõnikord ongi asjad nii nagu nad on. Et selle krõbedaga kooles vana aku enne ära, kui käima jõudis mootori lükata. Ei kaeble, autovaba päev oli lihtsalt:) Mõningate komplikatsoonidega...

P.S. Rein, ega Su esmaspäev sinine polnud... harjumatult palju kirjavigu Sinu kohta;)

Postitatud: T Dets 15, 2009 07:36
Postitas Rein
Eei olnud. Lihtsalt hullult raske rabaskäik oli. Sams oli väga ilus vaadata päikeseloojangut Võrtsu ääres ja jälgida-kuulata jää tekkimist.

Postitatud: T Dets 15, 2009 11:45
Postitas omakaitse
Tere!

Ma alustan siis halaga peale :D kõik mis vähegi sai ära külmuda seda ka tegi. Kuna masin on täis suviseid vedelike siis hakkan küsima:
*kas on olemas mingi kütuse lisand mida müüakse Statoilis mis ärataks suvise kütuse ellu?
*mida teha tattja ollusega nimega õli, mis moodi sellest lahti saaks?
*aku on ka muidugi surnud

sorry, et palju lolle küsimusi aga see on esimene talv mul discoga.

O.

Postitatud: T Dets 15, 2009 11:58
Postitas vipcity
disco või mitte, kuid aku probleemi talvel lahendab reeglina selle kontroll veel soojal ajal ning vajadusel uue soetamine :)

Postitatud: T Dets 15, 2009 13:05
Postitas landy
Teadjad soovitavad:
Erinevad kütuselisandid enam ei aita kui häda käes. Diiselkütte muudab paksuks seal sisalduv parafiin. Talvine kütus on lihtsalt puhtam.
E. kasutage kütuselisandeid regulaarselt - et pihustid oleks puhtad ning küttesüsteemis poleks vett.

Hetkel näen vaid ühte mõistlikku soovitust - lisada bensiini kütusesse.
Lisaks soovitan sõita täis paagiga - hoiab kauem sooja see paagitäis.
Kui bensiini lisate siis soovitan ka 2T õli lisada. Muidu läheb liiga kuivaks. Kui mu mälu ei peta siis bensiini võis lisada lausa 15 %. 200-300 g 2T õli ja elab külmad üle.

Postitatud: T Dets 15, 2009 14:35
Postitas Rein
Selle diisel stardi võib ka enne sisse panna. Kui seda nõuka aja lõpus saada ei olnud, siis kallati seda siis kui Ransit hakkas ära koolema, plop-plop-plop sedasi veel poole taktiga käis. Siis jooksuga välja lisandit panema ja kui ajastus klappis siis tõmbas hetkepärast jälle tuuri üles. Kui ei klappinud, siis aitas soe ruum, või siis leiget vett filtrile ja kui siis korra küte juba ringi käis sai selle paagitäiega jälle muretult sõita.

Postitatud: T Dets 15, 2009 15:39
Postitas omakaitse
Käima läks raisk 8) hirmutasin teda romulaga. Kuid üks teema veel, millist tüüpi mootori õli peaks sisse panema, kas seal on mingi tähtsus või valin lihtsalt miinud kraadide järgi. Kui palju muide seda sinna kulub Disco I.

Tänud,
o

Postitatud: T Dets 15, 2009 17:15
Postitas Rein
Ma panin 5W-40 täissündi. Mingi 7koma. 2 neljast kankut ja korras.

Postitatud: K Dets 16, 2009 22:26
Postitas LittleSuzi
Üheks heaks lisaks võiks olla nimekiri:
http://www.lahe.net/landy/offroad/
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=4960


Alati ei piisa, et auto on korras või soe - lihtsalt force majore 8)

Postitatud: N Dets 17, 2009 10:30
Postitas Rein
Et siis luuavarrest võib ka pauk tulla, selgus täna hommikul. SÜÜTELUKK oli kinni külmunud. Sellepeale annab ikka tulla. Kui nüüd järele mõelda, siis eelmise nädala vihmaga oli selline niiskus autos, kui tulime päevaläbi vihmakäes vettinuna läbimärgade matka-foto kottidega autosse, et mööda aknaid hakkasid veenired alla jooksma. Siis sealt ta võttis ilmselt selle niiskuse sisse.

külm

Postitatud: N Dets 17, 2009 13:30
Postitas 58zid
Jätkuks veel käsipiduri tross tahab ka külmaga kinni jääda ... :(

Re: külm

Postitatud: N Dets 17, 2009 17:16
Postitas LittleSuzi
58zid kirjutas:Jätkuks veel käsipiduri tross tahab ka külmaga kinni jääda ... :(
Kusjuures see on vist enamikel autodel. Pakasega või talvel ei soovitata eriti käsipidurit kasutada.

Re: külm

Postitatud: R Dets 18, 2009 01:50
Postitas tyybel
LittleSuzi kirjutas:
58zid kirjutas:Jätkuks veel käsipiduri tross tahab ka külmaga kinni jääda ... :(
Kusjuures see on vist enamikel autodel. Pakasega või talvel ei soovitata eriti käsipidurit kasutada.
No ärge nüüd hakake! Käsipidurit ei soovitata suure külmaga pikema seismise ajaks peale tõmmata.
Lumine talv+kässar on super lustimiskomplekt nii 2WD kui 4WD :lol: Pealegi on talvel libedaga nii mõnigi avarii võimalik käsipiduri kasutamisega ära hoida.