ETTEVAATUST! Pakane tuleb!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Eks ikka tulevad, aga selliste külmadega ei aita alati ka uus aku. Et minu kuudik seisis nädala, maja põhjapoolses küljes, saamata veel muule lisaks mitte terakestki päikese sooja ja ka ei käivitunud. Isegi täkuga oli probleem. Muidu panid -10 ilma küünaldeta momentaalselt esimese korraga käima.See tekitaski mõtte, vaadata küünlad üle samas, aga ilmad ikka veel nagu on, pole saanud sellega tegeleda. Aga selle nädalase seismisega oli aku samas ka nii maha vajunud ja õli ka paksem, et paar korda õrnal keeraski ainult mootorit ringi. Starter on korras
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
... hea küsimus. Phm olen sõitnud viimased mingi 3-4 aastat nestega 99% kütuse taha pole küll kunagi asi jäänud külmadega. See aasta on läinud pooleks Statoil/Neste, seda siis viimased paar kuud. Esialgu vahet ei oska öelda. Samas toonitan, et olen suurte külmadega autot käivitanud ilma igasuguse eelsoojenduseta (ja kütuse lisandita)!!. Ma ei oska öelda kumb käivitub paremini kas D2 või D3 aga hetkel on asi bro olnud. 2 aastat tagasi Otepääl, kui esimene suur külm oli, siis sinna minnes panin paagi täis (D2) ja lisand otsa (KleenFlo) sõitsin kohale ja omiku enam käima ei läinud, kuna aku sai otsa (-30), kohalik käivitusabi teenis Pühajärve hotelli juures 20 min mingi 2K eek . Oli teisel mingi 2 aku "ridaühendus" tagapingil ja muutkui andis täkku 150 eek laks. Aga ma ütleks, et kütuse taha küll asi ei jää iseensest. Ikka filtrid ja akud jne. Vähemalt mingi 30-35-ga. I gessDiscovery kirjutas:Muide, kas keegi on proovinud Statoili D Fortis ja muude nt Neste kütuse vahet? Saunas naised räägivad (loe meedia), et pidavat veel -40 juures toimiv olemas.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Pooltühja aku külmumistemperatuur on -15C! Seega külmaga tuleb aku täis laadida. Auto pikema seismajätmise puhul on soovitv "-" klemm lahti ühendada.
Kui 300Tdi mootoril on mehaaniline kütusepump, on peale 3-4 päevast külmas seismist seda käsihoovast 20..30 korda pumbata - läheb vähema pööretega käima(minu eksemplaril 1..1,5 pöördega).
Kui 300Tdi mootoril on mehaaniline kütusepump, on peale 3-4 päevast külmas seismist seda käsihoovast 20..30 korda pumbata - läheb vähema pööretega käima(minu eksemplaril 1..1,5 pöördega).
LR Discovery I 83kW manuaal
nujah. Mul ka sama mure. Ise pagesin enne külmade tulekut USA-sse aga proua jäi masina käivitamisega jänni. Proovivad pojaga homme starteraku täislaaditu vastu vahetada ja masina liikuma saada.
Landy/Pirx: ega te homme Pärnus ole? Ehk saate natuke kogemustega abiks olla. Nad mul seal Pärnus sellised algajad
Landy/Pirx: ega te homme Pärnus ole? Ehk saate natuke kogemustega abiks olla. Nad mul seal Pärnus sellised algajad
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Tervist. Long taim nõu sii!!! Las proua helistab mulle või janelyle- peaks number olemas olema. Lähen ja aitan homme eluvaimu sisse puhuda.LoJack kirjutas: nujah. Mul ka sama mure. Ise pagesin enne külmade tulekut USA-sse aga proua jäi masina käivitamisega jänni. Proovivad pojaga homme starteraku täislaaditu vastu vahetada ja masina liikuma saada.
Landy/Pirx: ega te homme Pärnus ole? Ehk saate natuke kogemustega abiks olla. Nad mul seal Pärnus sellised algajad
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Lugesin teisest teemast, et Pesas soovitatud D3-l radikas külmaga 100% kinni katta. Küsimus nüüd küll D1 300 tdi kohta, aga: kas võiks sama trikki proovida?
Mul propeller küljest võetud ja radikas u. 2/3 kinni kaetud - no läheb ehk veidi kiiremini soojaks jahh... Ega see diisel ju palju kuuma ei tekita või mis? Kohapeal tühikäigul tiksudes jahtub maha praegugi.
Mul propeller küljest võetud ja radikas u. 2/3 kinni kaetud - no läheb ehk veidi kiiremini soojaks jahh... Ega see diisel ju palju kuuma ei tekita või mis? Kohapeal tühikäigul tiksudes jahtub maha praegugi.
Disco 300tdi AT
Kui kellelgi on vähegi võimalik võib ju mõelda plokisoojenduse peale. Peale plokisoojenduse saab ju ka akulaadija külge installida. Meil see trikk Disco I tehtud. Paned juhtme järgi, poole tunni pärast ( tass kohvi naisega), saab starterit anda ja liikuma. Ainult jah see kuradi aku auk on ikka hullult väike tehtud Discole.
Teine küsimus on meil radiaatori tiiviku eest ära võtmisega. Kes seda teinud on. Oskab keegi öelda, mis mõõtu võtmega ( kuuskant) selle lahti saab? Seal on nii kuradi kitsas, et juurde ei mahu ja tuleb hakata võtit mõõtu lõikama. Umbes ei taha võtmeid lõhkuma hakata.
Vaatasin ka lähemalt oma Disco konditsioneeri kompressorit. Sellel on sidurisse minevad juhtmed läbi lõigatud. Kas see tähendab seda, et kunagi on see süsteem otsa saanud. Sellisel juhul saab ju soolikad ära korjata ja akule ruumi juurde. Meil suvel nagunii luugid lahti.
Teine küsimus on meil radiaatori tiiviku eest ära võtmisega. Kes seda teinud on. Oskab keegi öelda, mis mõõtu võtmega ( kuuskant) selle lahti saab? Seal on nii kuradi kitsas, et juurde ei mahu ja tuleb hakata võtit mõõtu lõikama. Umbes ei taha võtmeid lõhkuma hakata.
Vaatasin ka lähemalt oma Disco konditsioneeri kompressorit. Sellel on sidurisse minevad juhtmed läbi lõigatud. Kas see tähendab seda, et kunagi on see süsteem otsa saanud. Sellisel juhul saab ju soolikad ära korjata ja akule ruumi juurde. Meil suvel nagunii luugid lahti.
Kui vananeda, siis teha seda stiilselt. Land Roveriga.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
See võti oli vist 27 ja ma lihvisin võtme õhukeseks. Mul nädal seisnud väljas, lähen varsti proovima, et kuda käivitub
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Kolmnädalat tagasi ära laetud aku tegi õõõg-õõõg ja kogu muusika. Laadis ilusasti madala vooluga nädala, kuni seire nulli vajus. " Täkk" ka selline niru ja jätsin kosuma, vast tunni pärast rõõmsamalt häält teeb.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Mnjah, laetuna käivitus ikka kabedamalt, Pühapäeval lasin mootori soojaks tiksuda, tuled ei põlenud ja puhur oli ka nullis. Täna siis käivitama ja kogu lugu jälle. Kuradi pasad akud. Pakkasaku ja Salama akku olid ikka tegijad omal ajal.
Krokkaritega "poolest pöördest".
Krokkaritega "poolest pöördest".
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1