ETTEVAATUST! Pakane tuleb!

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

58zid
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 153
Liitunud: L Sept 15, 2007 07:07
Asukoht: tallinn kesktee 10
Kontakt:

käsipidur

Postitus Postitas 58zid »

See et ta hea on teavad kes kasutavad aga kiire temp langemisega hangus mingi vedelik ja tulemuseks (seatil ) piduriklotsi avarii tuluke põleb
GoldLight
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: T Veebr 10, 2009 12:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GoldLight »

Kas keegi teab mitmese aku võiks diisel Range Roverile peale osta..Vana ikka nende külmadega nii kotti läind. Ei aita enam täislaadimine ka nii aeglaselt tõmbab mootorit.Ja ega keegi vist mõõte peast ei oska ka öelda. Vaatasin neid 100-seid aga need vist üpriski suured äkki eimahu ära.
Ei saa proovida ka masin seisab majaees aku tyhi käima ei lähe. -10ga läks ilusti
we r all 1
suhkrupeet
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:24
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas suhkrupeet »

Mis õli sul mootoris on ? Mul endal on 15w 40 mis 20 kraadise pakasega on ikka üsna jäme ja starter veab mootorit üsna hädiselt ringi. Alla 15 kraadi probleeme ei ole. Aitab leeklamp või vedelama õli mootorisse panek. Muidugi võimalik ka et aku on tuksis. Lihtsalt pakun variandi mis võib mittekäivitumist võimendada.
GoldLight
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: T Veebr 10, 2009 12:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GoldLight »

Kusjuures peale õlivahetust ja kytusefiltri vahetust nagu külmadega läks veits halvemaks küll käivitus..
Kui soojendada siis mida täpsemalt soojendama peaks? Leeklamp mootori alla päris kohe või piisab mingi konkreetse komponendi soojendamisest?
Krt omme vaja Tartusse minna sis võiks asja jonksu saada
we r all 1
GoldLight
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: T Veebr 10, 2009 12:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GoldLight »

10w-40 on panin sisse
we r all 1
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Siit: http://www.varta-automotive.com/index.p ... =en&range= valid omale sobiva mudeli ja nii ta pakubki Sulle sobiva mõõdu ja klemmide asetuse.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

GoldLight kirjutas:Kas keegi teab mitmese aku võiks diisel Range Roverile peale osta..Vana ikka nende külmadega nii kotti läind. Ei aita enam täislaadimine ka nii aeglaselt tõmbab mootorit.Ja ega keegi vist mõõte peast ei oska ka öelda. Vaatasin neid 100-seid aga need vist üpriski suured äkki eimahu ära.
Ei saa proovida ka masin seisab majaees aku tyhi käima ei lähe. -10ga läks ilusti
Mõõda aku pesa ära ja vali maksimaalsete mõõtmetega, maksimaalse mahtuvuse ja suurima käivitusvooluga aku.
JR Motors (klubi partner) teeb Bnneri akudele head hinda. Ostsin endale just uue ja veel 4 LR omaniku on seda nõutamas käinud.

Siin on tehnilised andmed ja mõõdud:
http://www.bannerbatterien.com/banner/f ... EXPORT.pdf

Soovitan PowerBull mudeli seeriat. Pidavat ka offroadiks sobima
Kui hommikupoole tellid peksid samal päeval veel kätte saama.
Viimati muutis landy, N Jaan 28, 2010 13:27, muudetud 2 korda kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

GoldLight kirjutas: Krt omme vaja Tartusse minna sis võiks asja jonksu saada
Mine bussiga, ära sa leeklambiga küll jantima hakka, pärast loeme ka
lehest...

www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=363202
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ei usu mina LR ide puhul et need "soovitatud mõõtudega just täpselt vahele mahuvad ;). Lint pihku ja mõõdud kirja ja siis kõige kangem aku. :!: Landy jõudis ette juba vahepeal.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
GoldLight
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: T Veebr 10, 2009 12:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GoldLight »

siiamaani kõige suurema mahutavusega exide premium 77ah käivitusvool 760 1150.- a krt seda pole laos praegu
Palju see JR mudu alla teeb? 20-30%? 8)
we r all 1
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

inseneer tõi mulle disco I -le 100ah aku.
Pilt
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

Muide, kas keegi on proovinud Statoili D Fortis ja muude nt Neste kütuse vahet? Saunas naised räägivad (loe meedia), et pidavat veel -40 juures toimiv olemas.
Disco I ES, 300Tdi
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

GoldLight kirjutas:siiamaani kõige suurema mahutavusega exide premium 77ah käivitusvool 760 1150.- a krt seda pole laos praegu
Palju see JR mudu alla teeb? 20-30%? 8)
Banneri PowerBull (mudeli numbrit ei mäleta)100Ah ja 740 käivitus vooluga aku hind oli 1844.- -10% soodukat LR inimestele.
Pidavt hästi sobima ka vintsiga masinatele, talub suuri koormusi ja ebaühtlast laadimist ning suuri kakkakuid.

Minu kulunud 300.000km sõitnud diisli tõmbas -30C juures küll kenasti käima.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
suhkrupeet
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:24
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas suhkrupeet »

leeklambiga soojendamine on tõesti selline ohtlikumat sorti ettevõtmine ja igaüks teeb seda omal vastutusel. Kui plokisoojendused veel meie maal väga levinud ei olnud siis on traktoreid ikka saanud nii soojendada. Enne leeklambi leiutamist käis karteri alla veel kuumade sütega täidetud vann.... Võimalus on ka karteri alla panna selline ühe plaadiga elektripliit. On õige pisut ohutum kui lahtine tuli. Igasuguste üli ja kütte lekete korral ei ole see muidugi väga hea variant. Samas kui auto on ikka ilmtingimata käima vaja saada siis tasub riskida :)

Taavi
GoldLight
Unistan offroadist!
Postitusi: 52
Liitunud: T Veebr 10, 2009 12:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GoldLight »

eino sain korda õnneks asja..ossin 77amp boschi ..Soovitas yks et kui lühikesed otsad siis ei lae suurt ära jne jne(tehas soovitab 72 või 62amp ei mäletagi).
Nüüd kõik vähemalt toimib ei pidand leeki alla tegemagi :D
kütusefiltris oli ka väike mull sees vb sellepärast ka turtsudes läks käima. Nüüd peab jälle pakast ootama ja vaatama mis teeb asi.
we r all 1
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”