2. leht 4-st

käsipidur

Postitatud: R Dets 18, 2009 14:19
Postitas 58zid
See et ta hea on teavad kes kasutavad aga kiire temp langemisega hangus mingi vedelik ja tulemuseks (seatil ) piduriklotsi avarii tuluke põleb

Postitatud: N Jaan 28, 2010 10:56
Postitas GoldLight
Kas keegi teab mitmese aku võiks diisel Range Roverile peale osta..Vana ikka nende külmadega nii kotti läind. Ei aita enam täislaadimine ka nii aeglaselt tõmbab mootorit.Ja ega keegi vist mõõte peast ei oska ka öelda. Vaatasin neid 100-seid aga need vist üpriski suured äkki eimahu ära.
Ei saa proovida ka masin seisab majaees aku tyhi käima ei lähe. -10ga läks ilusti

Postitatud: N Jaan 28, 2010 11:21
Postitas suhkrupeet
Mis õli sul mootoris on ? Mul endal on 15w 40 mis 20 kraadise pakasega on ikka üsna jäme ja starter veab mootorit üsna hädiselt ringi. Alla 15 kraadi probleeme ei ole. Aitab leeklamp või vedelama õli mootorisse panek. Muidugi võimalik ka et aku on tuksis. Lihtsalt pakun variandi mis võib mittekäivitumist võimendada.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 11:49
Postitas GoldLight
Kusjuures peale õlivahetust ja kytusefiltri vahetust nagu külmadega läks veits halvemaks küll käivitus..
Kui soojendada siis mida täpsemalt soojendama peaks? Leeklamp mootori alla päris kohe või piisab mingi konkreetse komponendi soojendamisest?
Krt omme vaja Tartusse minna sis võiks asja jonksu saada

Postitatud: N Jaan 28, 2010 12:08
Postitas GoldLight
10w-40 on panin sisse

Postitatud: N Jaan 28, 2010 13:04
Postitas Matu
Tere.
Siit: http://www.varta-automotive.com/index.p ... =en&range= valid omale sobiva mudeli ja nii ta pakubki Sulle sobiva mõõdu ja klemmide asetuse.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 13:23
Postitas landy
GoldLight kirjutas:Kas keegi teab mitmese aku võiks diisel Range Roverile peale osta..Vana ikka nende külmadega nii kotti läind. Ei aita enam täislaadimine ka nii aeglaselt tõmbab mootorit.Ja ega keegi vist mõõte peast ei oska ka öelda. Vaatasin neid 100-seid aga need vist üpriski suured äkki eimahu ära.
Ei saa proovida ka masin seisab majaees aku tyhi käima ei lähe. -10ga läks ilusti
Mõõda aku pesa ära ja vali maksimaalsete mõõtmetega, maksimaalse mahtuvuse ja suurima käivitusvooluga aku.
JR Motors (klubi partner) teeb Bnneri akudele head hinda. Ostsin endale just uue ja veel 4 LR omaniku on seda nõutamas käinud.

Siin on tehnilised andmed ja mõõdud:
http://www.bannerbatterien.com/banner/f ... EXPORT.pdf

Soovitan PowerBull mudeli seeriat. Pidavat ka offroadiks sobima
Kui hommikupoole tellid peksid samal päeval veel kätte saama.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 13:25
Postitas LR90
GoldLight kirjutas: Krt omme vaja Tartusse minna sis võiks asja jonksu saada
Mine bussiga, ära sa leeklambiga küll jantima hakka, pärast loeme ka
lehest...

www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=363202

Postitatud: N Jaan 28, 2010 13:25
Postitas Rein
Ei usu mina LR ide puhul et need "soovitatud mõõtudega just täpselt vahele mahuvad ;). Lint pihku ja mõõdud kirja ja siis kõige kangem aku. :!: Landy jõudis ette juba vahepeal.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 14:04
Postitas GoldLight
siiamaani kõige suurema mahutavusega exide premium 77ah käivitusvool 760 1150.- a krt seda pole laos praegu
Palju see JR mudu alla teeb? 20-30%? 8)

Postitatud: N Jaan 28, 2010 14:05
Postitas tt
inseneer tõi mulle disco I -le 100ah aku.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 14:19
Postitas Discovery
Muide, kas keegi on proovinud Statoili D Fortis ja muude nt Neste kütuse vahet? Saunas naised räägivad (loe meedia), et pidavat veel -40 juures toimiv olemas.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 14:38
Postitas landy
GoldLight kirjutas:siiamaani kõige suurema mahutavusega exide premium 77ah käivitusvool 760 1150.- a krt seda pole laos praegu
Palju see JR mudu alla teeb? 20-30%? 8)
Banneri PowerBull (mudeli numbrit ei mäleta)100Ah ja 740 käivitus vooluga aku hind oli 1844.- -10% soodukat LR inimestele.
Pidavt hästi sobima ka vintsiga masinatele, talub suuri koormusi ja ebaühtlast laadimist ning suuri kakkakuid.

Minu kulunud 300.000km sõitnud diisli tõmbas -30C juures küll kenasti käima.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 14:50
Postitas suhkrupeet
leeklambiga soojendamine on tõesti selline ohtlikumat sorti ettevõtmine ja igaüks teeb seda omal vastutusel. Kui plokisoojendused veel meie maal väga levinud ei olnud siis on traktoreid ikka saanud nii soojendada. Enne leeklambi leiutamist käis karteri alla veel kuumade sütega täidetud vann.... Võimalus on ka karteri alla panna selline ühe plaadiga elektripliit. On õige pisut ohutum kui lahtine tuli. Igasuguste üli ja kütte lekete korral ei ole see muidugi väga hea variant. Samas kui auto on ikka ilmtingimata käima vaja saada siis tasub riskida :)

Taavi

Postitatud: E Veebr 01, 2010 16:12
Postitas GoldLight
eino sain korda õnneks asja..ossin 77amp boschi ..Soovitas yks et kui lühikesed otsad siis ei lae suurt ära jne jne(tehas soovitab 72 või 62amp ei mäletagi).
Nüüd kõik vähemalt toimib ei pidand leeki alla tegemagi :D
kütusefiltris oli ka väike mull sees vb sellepärast ka turtsudes läks käima. Nüüd peab jälle pakast ootama ja vaatama mis teeb asi.