Panen siia üldtehnilise alla järgneva teema, kuna seesamune mootor ka Defendritel pääl on.
Juhtus siis järgmine lugu (Peeter ja Veiko ehk täiendavad seda nüanssidega, kui miskit kahe silma vahele jääb või ebatäpne on):
Juulikuu viiendal päeval, kui mägimatkalt tagasi tulin ja auto kaks nädalat seisnud oli, ei tahtnud mootor käima minna. Ja kui läkski lõpuks, siis ajas kõvasti tossu välja, puterdas ning gaasi rohkem vajutades hakkas Check Engine tuli põlema. Kui mootor välja võtta ja uuesti käivitada, siis kadus Check Engine tuli ära. Ja nii siis sõit edasi kujunema hakkaski: mootoril oli vähem jõudu ja kui rohkem gaasi vajutada, siis hakkas Check Engine põlema. Kui lapatsit korralikult vajutada, siis suri mootor üldse välja mis maanteel möödasõidul juhtudes muidugi suht karm kogemus oli, kui rekka vastu tuli.
Kõigepealt soovitas Veiko minna Jassi Autotuppa, tegeleb see asutus diislitega, Sikupillis. Seal siis tükk aega uuriti, tõdeti, et pump on läbi ja võib-olla ka väntvõlli andur. Tehti seal ka diagnostika, mis näitas, et mootori temperatuuriga probleem. Kurb lugu. Andruse juures sai igaks juhuks uus diagnostika tehtud ja see näitas palju enamat, et kõik näitajad on mootoril paigast ära (siit soovitus kõigile diagnostika tehke võimalusel ikka Andruse juures). Ilmselt lugu pumbas. Sai siis Veiko juures uus pump pandud, ka termostaat (ning mootorit lahti võttes selgus, et otsakaanest on ka tiivik iga hetk ära lendamas, mõra oli tiivikuhoidjal sees uus otsakaan läks ka käiku), ka Andrus püüdis mootorilt paremaid näitajaid välja võluda ikka sama jama jõudu ei ole, eriti peale 2000 pööret kaob see ära, Check Engine tuli jne. Lisaks suits (eriti käivitamisel), millesarnast isegi Veiko paljunäinud silmad olla mitte enne näinud.
Läks siis auto uuel aastal tagasi Veiko juurde ja peale kahte päeva peamurdmist selgus siis mis kunagi on starteri remondil kellelgi hoorattakambrisse (minu pandud nimi asjale, äkki on õigegi
) metallitükk läinud, mis oli ära lõhkunud hoorattal asuva hamba ja kolme teist vigastanud (isegi väntvõlliandur oli korralikult täkkeid täis ja kõver). Nimelt asub hoorattal neli nö hammast, millest väntvõlliandur saab infot pöörete ja mootori asendi kohta. Tänu sellele pani väntvõlli andur pada ning ajju minev info oli paigast ära ei klappinud sellega, mis pritsest tuli. Aju ei osanud oma suure tarkusega muud teha, kui anda kõrgsurvepumbale käsu vunk põhja panna mis aga omakorda lõpuks pumpa elektroonilise osa läbi kärsatas.
Selline saaga siis, mis pool aastat kestis ning palju närve, palju remonditunde, ärajäänud taluskäike, tohutu papi ja muud maksma läks. Siinjuures minu suurim tänu Veikole, Peetrile, Andrusele ja teistele Paldiski mnt tegijatele, kes nõu, jõu ja muuga aitasid.
Et mis kõike võib juhtuda, kui lohakalt asju tehakse. Või tähelepandamatult.
"Imepärane" lugu 300Tdi mootoriga - kõrvatahapanek
"Imepärane" lugu 300Tdi mootoriga - kõrvatahapanek
Disco I ES, 300Tdi
-
- Ärge peske mu landikat!
- Postitusi: 94
- Liitunud: K Juul 06, 2005 10:52
- Asukoht: Tallinn
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Siis tuleb need teised juhtmed ükshaaval lahti ühendada, kuni selle õige ja ainukese peal jälle ilusasti tööle jääb
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 21
- Liitunud: T Nov 17, 2009 22:17
- Asukoht: Tallinn ja LR pesas
- Kontakt: