Kütusekulu pakasega

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Webasto ise ju tarbib suhteliselt vähe. Kas järsku mingi 0,6l tunnis.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Plokisoojendus aitab kulu väehendada, aga ka külmaga vedelamad õlid mootoris, kastides ja sildades.
LR Discovery I 83kW manuaal
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

romulus kirjutas:Tõstan vana teema. Lõpuks saabunud lumega on mu D2 TD5 hakanud u 20l sajale võtma. See siis 100% linnasõit, väga lühikesed otsad enamasti, 5km hommikul samapalju õhtul. Ehk siis puha külma motoga käivitus ja sõit. Siiski 20l tundub kuidagi paljuvõitu, või mis teised omanikud arvavad? Või siis kas on kogemusi, kas webasto muutmine (hetkel lisasoojendusena) eelsoojendiks tõmbaks kulu alla, kuna külmalt sõitu tuleks vähem? Samas webasto tarbib ise ka ju kütet.
Seisukütteks võib ju igal ajal ümber teha. Suht lihtne ja väikeste kuludega teostatav. Sinu sõidu puhul ei näe eriti mõtet. Kuna sõidad vähe ja webasto iga sõidu alguses 0,5 h kütab, siis paari nädalaga aku täitsa kottis. Lisaküte peaks ju taha tulema mingi minuti pärast, kui oled auto käivitanud. Ja peaks suht kiiresti soojaks kütma. Samas on muidugi pakasega suht mõnus juba sooja autosse istuda.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
romulus
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: E Mär 14, 2011 11:34
Asukoht: Tartu/Ida-Viru

Postitus Postitas romulus »

Selge, tänud vastuste eest. Küllap siis ikkagi sõidu eripärast see kulu tuleb, pealegi on marsruut kujunenud nii, et suurem osa 30km/h. Täna muidugi avastasin, et rehvirõhk oli ka kole madal, eks see ka mõjutab. Moto käib kõrva/silma järgi väga kenasti, ühtlaselt, käivitub ilusti, ei suitse jne. Suvel muidu on tulnud maantee törts alla 10l ja linn 12-13l. Seega ei hakka eelsoojenduseks muutmisega hetkel jebima.

Kas muidu külmaga kütusele mõnda paljudest pakutavatest möginatest on mõtet juurde lisada?
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ei ole.
http://www.sportavto.com/catalog/3514/109613/

Sellist võib üks pudel autos olla, et kui tunned, et hakkab kinni tõmbama ja saad õigel ajal sisse valatud, siis võib päästa. Aga see haiseb roppumoodi, isegi kinnise korgi alt tuleb lõhn läbi.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Iseenesest odavaks seisukütteks ümberehituseks on sul vaja: opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed. Ühendad need vidinad juurde ja saad aknast puldist tööle panna. Muidugi võid panna ka originaal puldi ja vastuvõtja- oluliselt suurema raha eest. Eeliseks ainult see, et signaali saab edastada kuni 1km raadiuses.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

pirx kirjutas:opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed
saad sa natuke täpsem olla selle asjaga, tekkis huvi....
romulus
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: E Mär 14, 2011 11:34
Asukoht: Tartu/Ida-Viru

Postitus Postitas romulus »

Discol on see vee tsirkulatsioonipump juba küljes, minu omal vahetati see nt hiljuti just välja, sest oli läbi kärsanud, tänu millele läks ahi keema ja lukku. Seega peaks piisama mingist seadmest, mis vajalikul hetkel suudab kero klemmile 12V peale anda - ükskõik on see siis signa, timer või niisama lüliti. Disco 1-l ei ole seda pumpa? See peaks kero juures lõdviku vahel näha olema.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

D1 el pole sõiduajal temperatuuri järgiaitamiseks seda mootoriga koos töötavat Webasto versiooni peale pandud. Sinna peb ostma täis laksus ise, kui tahtmist on.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

duud kirjutas:
pirx kirjutas:opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed
saad sa natuke täpsem olla selle asjaga, tekkis huvi....
Ausalt, ma ei viitsi seda kõike kirja panna. Kellel on huvi, siis helistage 5286210 ja ma seletan ära kuidas see käib.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

pirx kirjutas:
duud kirjutas:
pirx kirjutas:opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed
saad sa natuke täpsem olla selle asjaga, tekkis huvi....
Ausalt, ma ei viitsi seda kõike kirja panna. Kellel on huvi, siis helistage 5286210 ja ma seletan ära kuidas see käib.
nu siis oota kõnet.....
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

romulus kirjutas:
Kas muidu külmaga kütusele mõnda paljudest pakutavatest möginatest on mõtet juurde lisada?
.. mina väidan, et on. KleenFlo töötab väga hästi! Kui on ikka siga külm -25 ja alla, siis on vahe sees. Sõitsin kogu eelmise ja üleelmise aasta talve. DII-l oli eriti tunda vahet. Osta saab Lukoili tanklatest. Väike (vist 100ml pudel) paagi peale ja saab hea.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ma olen seda viimati kasutanud 90 ndate keskel. Siiani on olnud diiseleid oi oi kui palju, pihustite puahastus ainet ainult aeg-ajalt lisanud, suvel, soojal ajal, muud muid asju pole enam lisanud. Tanklateks on olnud Uno-x ja hiljem siis Alexela peamiselt. Olereks ka viimased paar-kolm aastat.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
caleb
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: N Dets 27, 2007 11:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas caleb »

romulus kirjutas:Tõstan vana teema. Lõpuks saabunud lumega on mu D2 TD5 hakanud u 20l sajale võtma. See siis 100% linnasõit, väga lühikesed otsad enamasti, 5km hommikul samapalju õhtul. Ehk siis puha külma motoga käivitus ja sõit. Siiski 20l tundub kuidagi paljuvõitu, või mis teised omanikud arvavad?
Tegelt ikka tiba palju, külm või mitte. Mul endal ka enamjaolt 5 km otsad ning eelmiste aastate -20 juures oli puhta linnasõiduga ca 15l keskmine kulu, sel aastal veel 14l kanti jäänud, aga pole veel väga külmaks ka läinud. Suvel linnas u 13 tavaliselt. Enne eelmist talve panin Defa plokisoojendi lisaks, aga selle mõju küttekulule oli suht märkamatu võrreldes üle-eelmise talvega, võib-olla pool liitrit vähenemist tuli. Ilmselt seetõttu, et ainult hommikust sõitu veidi mõjutab, aga lõunane ja õhtune tuleb ikka töö juures puuduva stepsli tõttu külmalt alustada...
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Väidan, et 20 sajale on normaalne, kui sõidad ainult 5 km. Siin pole mingeid kääre. Mul oli sama jama kohati, eriti lühikesi otsi sõites. alla -10 15 sajale on normaalne täiesti ma ütleks. maanteel vbl 12-13 kanti. Seda siis TD5 puhul.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”