Ülevaatuse piduristend pideva 4x4 veo korral

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

suhkrupeet
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:24
Asukoht: Rakvere

Ülevaatuse piduristend pideva 4x4 veo korral

Postitus Postitas suhkrupeet »

Tervist!

Kätte on jõudmas ülevaatuse kuu ning sellega seoses tekkis küsimus, et kuidas ülevaatuspunktis pideva nelikveo korral piduristendi tehakse ? Kui ühe silla rattad aetakse stendi siis teised jäävad maapinnale ning see ei tohiks väga hea olla kuii nad kaasa pöörelda ei saa ? Autoks on RRC.


Taavi
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Millest selline küsimus?
See pole ju üldse sinu mure kudas NEMAD seda stendi teevad.
Olen omanud mitut pideva nelikveoga autot ja poole kuangi selle isegi mõelnud.
Ära vaeva oma pead ebaoluliste küsimustega.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Selleks on vahekastis differ, mis ei tohi rullide peal olles lukus olla,
ka käik ei tohi sees olla.
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Kõigepealt peaks seda, et on pidev 4x4, vist ülevaatajale ka igaks-juhuks mainima.
Ma ei tea, kuidas on RRC käsipidurisüsteem, aga P38 oli kõige suurem mure käsipiduriga, sest kinni hotakse kardaani ja läbi tagadiffri läheb jõud teise poole ratta ringiajamiseks.
Matu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Normaalsel (veo)autodel pidurdataksegi käsipiduriga kardaane.
Mina pole küll oma 16 aasta pikkuse autojuhi staazi korral pidanud kordagi ülevaatajaid õpetama ega juhendama.
Küll on kord ebaõnnestunud piduristend seoses eriotstabeliste (kuid legaalsete)rehvide kasutamisega (Lihtslt paiskus stendist välja)
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image8.htm
ja paluti viiskalt muude rehvidega tagasi tulla.


Ikkagi ei mõista sed paanikat, sest kui sinu auto on tehnilislet korras, siis KÕIK ülejäänu on juba ülevaatja probleem.
Viimati muutis landy, N Mai 27, 2010 10:44, muudetud 2 korda kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
cala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 143
Liitunud: E Mai 26, 2008 23:26
Asukoht: ENSV

Postitus Postitas cala »

4x4 puhul pole mingit häda. disco puhul oli neil probleem tavaliste pidurite tsekkimisega, sest elektroonika ju juhib pidurite tööd, millist ratast rohkem pidurdada ja milist vähem. aga selle said nad ka uiagi mõõdetud. rohkem seiku ei tule meelde.
Ära sõida minu järel, minu tee lõppeb m.....ni lumes
suhkrupeet
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:24
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas suhkrupeet »

Landyle:

Üldiselt viisakas inimene ei vasta küsimusele küsimusega. Kui teema tundub Sinu jaoks mõtetu siis ei ole vaja seda lugeda ega kommenteerida, sest siia foorumisse postitatud küsimused ei ole mõeldud otseselt Sinule ja sa ei pea alati tingimata igale teema vastama. Ka paanikat ei ole minu meelest kuskil tekitatud. Lihtsalt tundsin huvi kuidas asjad toimivad.


LR90 le

RRC l lukustub keskdiffer automaatselt ja seda ei saa kangist välja lülitada. Kui rattalaagreid vahetasin siis oli auto tagumine ots üles tõstetud ning siis proovisin huvi pärast rattaid keerutada ja ei saanud. Seega ei tohiks piduristendi ka sella autoga teha saada?


Taavi
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Minul oli kässariga konkreetselt probleem, taheti korduvale saata, et kässar ei pea, aga siis kui olin öelnud, et kässar on kardaanil, siis ülevaataja alguses kirus, et seda oleksite võinud enne öelda ja siis jäi mõttesse, et kuidas siis üldse sellisel juhul mõõta ja siis mokaotsast kobises, et no eks me siis kombineerime teile mingid numbrid kokku.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

suhkrupeet kirjutas:Landyle:

Üldiselt viisakas inimene ei vasta küsimusele küsimusega. Kui teema tundub Sinu jaoks mõtetu siis ei ole vaja seda lugeda ega kommenteerida, sest siia foorumisse postitatud küsimused ei ole mõeldud otseselt Sinule ja sa ei pea alati tingimata igale teema vastama. Ka paanikat ei ole minu meelest kuskil tekitatud. Lihtsalt tundsin huvi kuidas asjad toimivad.


LR90 le

RRC l lukustub keskdiffer automaatselt ja seda ei saa kangist välja lülitada. Kui rattalaagreid vahetasin siis oli auto tagumine ots üles tõstetud ning siis proovisin huvi pärast rattaid keerutada ja ei saanud. Seega ei tohiks piduristendi ka sella autoga teha saada?


Taavi
1)Vabandan, kui vastus liilat äkiline tundus.
2)Vastsn LR 90 eest - RRC keskdiferntsill on viksosiduriga vaid lõpuaastatel toodetul mõndel modifikatsioonidel (vist 4,2L ja LSE mudelitel). Ülejäänutel käib asi ikkagi kangist.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

http://www.tehnoulevaatus.ee/et_EE/news ... sun_detail
Siin küll reklaamitakse, et teevad 4X4 autodele.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

RRC vahekastis olev keskdiffer on selline kena asi, et kui stendi ajada, siis on takistus piisav, et mitte vajutada piduri pedaali ja stend joonistab juba korrektsed pidurid välja. ARK taadid veel seda ei tea, et ka keskdiffer on pidur ühele sillale.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
mcsokk
Unistan offroadist!
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 19, 2008 08:19
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas mcsokk »

Minu 98a.Discol saadeti ühest ÜV punktist teise kuna pidev vedu.Teises tehti sõidupidurit ühe ratta kaupa see tähendab,et üks käis ühte pidi ja teine teist pidi.Kässarit ei mäleta kuid oli lihtsam.
Discovery 300Tdi 98 manual
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Mis nad pullisid, Discol ju peaks lahedalt tava stendis ära tehtama see.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Ojala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 135
Liitunud: L Juun 07, 2008 10:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

Ma ei sa ka ka aru, mul oma Discoga ei olnud kunagi probleemi. Sõida kohale ja tee asi ära ja kui minema saadavad, siis see nende probleem.
olen kunagi sõitnud LR-iga

Kiur ojala
Tel: 56935072
e-mail: sail@hot.ee
Sa võid olla alkoholsõltuvuses. Kui vähegi võimalik, lõpeta joomine otsekohe.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Disco ju ise automaatselt kesk difrit kinni ei poo, nii et ulevaatajad peaks enne endale massinad selgeks tegema.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”