Halogeenpirni võimsustest

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
raitojas
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: L Aug 25, 2012 22:52

Halogeenpirni võimsustest

Postitus Postitas raitojas »

Tere
Kui tavaliselt kasutatakse näiteks H4 puhul 55/60W pirne, siis pakub huvi kas on ohutu kasutada mitte just väga levinuid H4 pirne 80/100W.
Olen kuulnud et põletab reflektorid ära ja lülitidki ei pea vastu.
On see asi tõesti nii hull, või tasub proovimist.?

Xenoni kohapealt tuleks kindlasti seadusesilm tervitama ja kaasliiklejad oleks kah pimestatud.
Kuidas kellelgi kogemust on ja mis pirni soovitaks?
Kätte on jõudnud pime ja sombune aeg, sooviks nähtavust parandada!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Jah, on küll õige. Kui ikka tuled sitad on, siis uued ette, aga mitte jmala eest DEPO toodangust. Vahetasin kunagi Volvol tuleklaasid ära, see oli ikka meeletu vahe, mis valguse andsid uued klaasid. Oleks veel saanud tookord üleni uued tuled osta :)
Kaugeteks normaalsed Hellad.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Seaduse järgi võib euroopas kasutada 12V süsteemis max 60 w,
24V süsteemis 75w pirne. Seda siis avalikus liikluses, kinnisel rajal,
nt autoralli lisakatsel, on teised normid.
On ju pirne, millel peale kirjutatud "Not for use in europe".
ps: releesid tasub suurtele tuledele alati vahele panna, ka siis kui
neid tehase poolt pole pandud.
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”