1. leht 1-st

Series-I Vedrude lahtivõtmine

Postitatud: T Mai 14, 2013 17:22
Postitas Mait07
Tere, hakkasin siis mina tuletõrjeauto vedrupakke lahti võtma, et liivapritsi viia, aga........
Mõistus munadega triiki :oops: ja peale tsentripoldi eemaldamist eemaldusid ainult 3 lehte ja teised on klambri vahel kinni ning ei liigu ei edasi ega tagasi :roll:
On kellegil ideid :?:

Vedrupakid näha alates lk 187
http://www.landy.ee/manuals/cars/sI/429 ... Manual.pdf

Re: Vedrude lahtivõtmine

Postitatud: T Mai 14, 2013 18:26
Postitas LR90
Mait07 kirjutas:Tere, hakkasin siis mina vedrupakke lahti võtma, et liivapritsi viia, aga........
Mõistus munadega triiki :oops: ja peale tsentripoldi eemaldamist eemaldusid ainult 3 lehte ja teised on klambri vahel kinni ning ei liigu ei edasi ega tagasi :roll:
On kellegil ideid :?:
Millesed klambrid on, kas poldiga või ümber vedrupaki löödud?
Viimase puhul tuleb klambrid meisliga laiali lüüa niipalju et lehed
vahelt välja mahuvad. Pilti ka...
http://www.roverparts.com.au/series_2_2 ... s_88__?b=1

Postitatud: T Mai 14, 2013 18:30
Postitas landy

Postitatud: T Mai 14, 2013 20:22
Postitas Mait07
Äärmised klambrid poldiga keskmised lihtsalt ümber löödud. Vedrud käisid Tartus tegemisel ja ei ole näha et oleks neid meisliga avatud :shock:
Mul endal tekkis selline tunne, et vahelehed peaks kuidagi sealt vahelt välja tulema lüües :?: Ma väga vabandan, aga olen harjunud asju teistmoodi lahti tegema. Aga eks ma õpi, mul Land Rover olnud alles aasta jagu :P

Postitatud: T Mai 14, 2013 20:27
Postitas LR90
Kui lehed on paindes, siis vaevalt nad sealt vabatahtlikult
eralduvad.
Kui nad Tartus käisid, miks Sa neid enam lahti võtad?

Postitatud: T Mai 14, 2013 20:32
Postitas Mait07
El Presidento soovib, et kõik lehed saaks eraldi pritsitud ja krunditud :!:

Postitatud: T Mai 14, 2013 20:39
Postitas LR90
Mait07 kirjutas:El Presidento soovib, et kõik lehed saaks eraldi pritsitud ja krunditud :!:
El Presidento oleks oma soovist enne Tartusse saatmist teada andma :!:
Neil seal Tartus kindlasti vastavad riistad olemas, millega
vedrupakke lahti võetakse ja kokku pannakse.

Postitatud: T Mai 14, 2013 20:58
Postitas Mait07
Ja esimese jutu järgi sain mina aru, et vedrud saan Tartust tagasi nö. pestud, kustud, kammitud :oops: st. pritsitud ja värvitud.Tartus võeti vedrud algosadeks laiali vaadati üle, lisati painet ja korrastati ning pandi uuesti pakki tagasi, aga eks ma võta nende Tartu taatidega ühendust ja üritan selgusele jõuda kuidas see asi käib.

Postitatud: T Mai 14, 2013 22:20
Postitas LR90
Eks ta ole et seda muuseumi asja peab ikka ise tegema,
siis pole pärast kedagi teist süüdistada.
Aga edu ja kannatliku meelt Sulle :(