Tere!
Olen siin uurinud foorumit siit-sealt, kuid ei leia kuskilt väga infot näitkes RRS 2,7 ning 3,6 diiselmootoriga isendite kohta.
Oskab ehk keegi natuke lähemalt rääkida nende nõrkusi jne, üldiselt kas ja mida on soovitatav vaadata jms.
ettetänades,
RRS 2,7 ja 3,6 diislid
Pole kahjuks kumbki päris "pommikindel" mootor. 2,7L PSA mootori õhku lendamistesr on nii siin foorumis kui mujal kirjutatud, seeg võiks 3,6L veidi töökindlam olla. Tõsi viiamsel on esinenud prandamatuid turbo rikkeid ja nende vahetus poel sugugi odav lõbu.
Dog and Lemon irjutab:
The big change was the 2006 introduction of the 3.6-litre turbo diesel, capable of pulling the Sports 2.7 tonnes from nothing to 100km in a bit over 9 seconds. The 3.6-litre turbo diesel is far better than its smaller sibling, but, like all diesel engines of this kind, it still suffers from turbo-lag. Also, the price you pay for this performance is fuel consumption. Although the diesel is thriftier than its petrol rivals, its still a long way away from fuel-economic. (15.6 litres/100km)
Dog and Lemon irjutab:
The big change was the 2006 introduction of the 3.6-litre turbo diesel, capable of pulling the Sports 2.7 tonnes from nothing to 100km in a bit over 9 seconds. The 3.6-litre turbo diesel is far better than its smaller sibling, but, like all diesel engines of this kind, it still suffers from turbo-lag. Also, the price you pay for this performance is fuel consumption. Although the diesel is thriftier than its petrol rivals, its still a long way away from fuel-economic. (15.6 litres/100km)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Olles pidanud ise 2,7 V6-te ja kuulnud naiste käest saunast, siis tasub ikka võtta suurem V8 disla, kui otsustamiseks läheb. Kütuse kulu on siiski sama neil enam vähem aga vääne V8-l parem ja ressurssi peaks ka rohkem olema. Mis nende turbotega on ei oska öelda aga common sense ütleb, et asi pole mootori confis, pigem turbo tüki kvaliteedis. 2,7 jääb mingi hetk nagu uimaseks aga oma töö teeb ära. Eks süües kasvab ikka isu jne.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Tänapäeva "motor industry s" ruulivad raamatupidajad. Nii ütles üks tark inimene. 2.7 v6 d mootor on selle protsessi sünnitis. Tulemuseks on see , et mootorile seatud karmid eco nõuded viivad selliistel "insenelike" lahendusteni, mis lõpevad mootri "enntähtaegse töölepingu lõpetamiseni". 2,7 V6 PSA motor on selle näide. Kurb.