1. leht 1-st

RRS 2,7 ja 3,6 diislid

Postitatud: P Dets 29, 2013 15:23
Postitas premka
Tere!

Olen siin uurinud foorumit siit-sealt, kuid ei leia kuskilt väga infot näitkes RRS 2,7 ning 3,6 diiselmootoriga isendite kohta.
Oskab ehk keegi natuke lähemalt rääkida nende nõrkusi jne, üldiselt kas ja mida on soovitatav vaadata jms.

ettetänades,

Postitatud: E Dets 30, 2013 02:17
Postitas landy
Pole kahjuks kumbki päris "pommikindel" mootor. 2,7L PSA mootori õhku lendamistesr on nii siin foorumis kui mujal kirjutatud, seeg võiks 3,6L veidi töökindlam olla. Tõsi viiamsel on esinenud prandamatuid turbo rikkeid ja nende vahetus poel sugugi odav lõbu.

Dog and Lemon irjutab:
The big change was the 2006 introduction of the 3.6-litre turbo diesel, capable of pulling the Sport’s 2.7 tonnes from nothing to 100km in a bit over 9 seconds. The 3.6-litre turbo diesel is far better than its smaller sibling, but, like all diesel engines of this kind, it still suffers from turbo-lag. Also, the price you pay for this performance is fuel consumption. Although the diesel is thriftier than its petrol rivals, it’s still a long way away from fuel-economic. (15.6 litres/100km)

Postitatud: E Dets 30, 2013 17:22
Postitas 007
Olles pidanud ise 2,7 V6-te ja kuulnud naiste käest saunast, siis tasub ikka võtta suurem V8 disla, kui otsustamiseks läheb. Kütuse kulu on siiski sama neil enam vähem aga vääne V8-l parem ja ressurssi peaks ka rohkem olema. Mis nende turbotega on ei oska öelda aga common sense ütleb, et asi pole mootori confis, pigem turbo tüki kvaliteedis. 2,7 jääb mingi hetk nagu uimaseks aga oma töö teeb ära. Eks süües kasvab ikka isu jne.

Postitatud: L Veebr 15, 2014 02:01
Postitas RV8
Tänapäeva "motor industry s" ruulivad raamatupidajad. Nii ütles üks tark inimene. 2.7 v6 d mootor on selle protsessi sünnitis. Tulemuseks on see , et mootorile seatud karmid eco nõuded viivad selliistel "insenelike" lahendusteni, mis lõpevad mootri "enntähtaegse töölepingu lõpetamiseni". 2,7 V6 PSA motor on selle näide. Kurb.