LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

rauki kirjutas:Sellisel juhul ootaks küll tehasepoolset garantiid nende mootorite väljavahetamisel,mis ennem 200 000 km kokku jooksevad.
Juhul kui hooldused tehtud siis see on ikka väga halb maine kogu LR tootjate kapsa aeda.
Sobib hästi huumorivaldkonda. Hindusid eriti ei koti autod mis peale granatiiaja lõppu laili lendavad ja pealeigi on tegu tootmisest maha võetud mudeliga (mida keegi ei mäeta).
Viimati muutis landy, L Mär 14, 2015 20:08, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Tänase päeva seisuga veel üks 2,7L mootor laiali.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

landy kirjutas:Tänase päeva seisuga veel üks 2,7L mootor laiali.
Puhalt huvist, kas LR4 enimlevinud 3.0 155kw ja 188kw mootorid on selle 2.7 edasiarendused või hoopis teine teema?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

martinsl kirjutas: Puhalt huvist, kas LR4 enimlevinud 3.0 155kw ja 188kw mootorid on selle 2.7 edasiarendused või hoopis teine teema?
Jah, sama mootori prandatud edasiarendus, kuid vähamlat üks sellinne mootor on aka juba otsa saanud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
moilo
Unistan offroadist!
Postitusi: 65
Liitunud: K Jaan 09, 2013 22:38

Postitus Postitas moilo »

Minu arvates on antud mootori kehva vastupidavus küll konstruktsiooniviga kuid mitte ainult. Kahtlustan, et saatuslikuks saab liiga pikast hooldusvälbast tingitud halvenenud õli määrdeomadused. 24000 km on vähemasti meie kasutustingimustes ( kliima ja palju külmkäivitusi) ilmselgelt palju. Oman ise samasuguse mootoriga Citroen C6-te ja vahetan õli iga 10-15 tuhande tagant. Läbisõiduks hetkel 320000 km. Kuna tegelen peamiselt prantsuse päritolu autode remondiga, siis olen nende hingeeluga üsna hästi kursis. Naljakal kombel on Citroenidel-peugeot`del sama mootori väntvõlli rikked suhteliselt harva esinevad. Isiklikult mina ei ole kuulnud ühestki. Probleemivaba mootoriga muidugi ei ole tegu ka nende autode puhul. Jutu iva aga on selles, et kergema auto peal kestab see mootor märksa paremini. Seega härrased- hooldage oma autot tihedamini kui tehas soovitab ja ma usun, et seda mootorit jagub kauemaks.

Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Kasutaja avatar
Virko
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 118
Liitunud: R Sept 06, 2013 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon

Postitus Postitas Virko »

landy kirjutas:Täna lendas siis järjekordne PSA konstrueeritud 2,7L TDV6 mootor vastu taevast....
... ning remondi arved on sellise õnntuse järel ikka päris krõbedad.
Mis see remontimise suurusjärk võiks olla: 2/3/5/10kEUR? Hetkel tuksub kenasti (3x üle õla) aga oleks hea teada :-D
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Selle järgi mida mina kuulnud olen, siis pigem sinna 5K EUR kanti. Sõltub, mis hinnga doonormootori või osad saad ja palju saad/julged vana mootori pealt juppe kasutada või palju uusi tellid. Kindlasti märkismisväärne hinnavahe selles, kas teed kiireks ära müügiks või endale.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Luik kirjutas:Olen omanud ja sõitnud igapäevaselt:
D90 ('97),
D110 ('03),
Disco1, (sellega sõita ei saanudki, oli rõõm omada ja remontida kuniks väsisin ja müüsin Imedepõllule tagasi)
D110 ('07),
D130('99),
Disco3('05),
D110('99)
Minu hinnangul pole mitte ükski Land Rover vastupidav!
Huvitav, minu D1 kimab küll, 65000 sellega maha kärutanud. Landy, mis 3,0 patrolil häda?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rein kirjutas: Landy, mis 3,0 patrolil häda?
Mootori hüüdnimi "käsigranaat" võiks anda mõningase vihje...
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Asoo, sütikuks on pedaal, vōi chip?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Teadaolevalt on viimaste nädalate jooksul veel 2 mootorit eksistenti lõpetanud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
imedepõld
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 857
Liitunud: K Juun 05, 2013 20:40
Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Kontakt:

Postitus Postitas imedepõld »

Lisandus veel üks mootor, keps külje pealt väljas. :(
Imedepõld Grupp
Kollektiivsed kogemused Land Roveritega aastast 1996.
Inseneri Auto OÜ
info@imedepold.ee +372 56063006 (E-R 9:00-18:00)
https://www.facebook.com/imedepold.ee

MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
klubi@imdepold.ee
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

moilo kirjutas:Minu arvates on antud mootori kehva vastupidavus küll konstruktsiooniviga kuid mitte ainult. Kahtlustan, et saatuslikuks saab liiga pikast hooldusvälbast tingitud halvenenud õli määrdeomadused. 24000 km on vähemasti meie kasutustingimustes ( kliima ja palju külmkäivitusi) ilmselgelt palju. Seega härrased- hooldage oma autot tihedamini kui tehas soovitab ja ma usun, et seda mootorit jagub kauemaks.

Lear
... sheerin sajaga mõtet. Sõber ostis omale Panamera Turbo S-i. Õlihooldusvälp on 30 tkm!! Tehase poolne nõue siis. 30K .... OOOO mai faking gaad :shock: :shock: :shock: . Ütlesin talle kohe, et 10k ja uus mahl sisse. Võttes arvesse, et ta veel sõidab rahva rinkat vahest. Jänkidel on soovituslik õlivälp 6-10tkm. Vähemalt oli. Ja neid blokke mis seal vahele pandi me kõik teame .... elik pean silmas nende ressurssi. Jutt käib siis truckidest jms. Seega üle 15tkm oleks minu silmis nagu max õlivälp, mida ma ise ka püüdsin hoida oma masinatel. Olenemata mootori konfist.
Mis puutub sellesse 2,7 dislasse, siis ma olen seisukohal lähtudes eelnevast, et kasutatud auto puhul oleneb ikkagi kuidas ennem hooldatud on asi. Samuti suurem osa ikkagi sõidab sellist lühikest distantsi elik 10 km tööle 10 tagasi koju. See kõik ei mõju ka hästi ... eriti siis külmal ajal. Külmalt sisse ja kohe kiirelt ummikusse seisma jne jne. Samuti ei tee paha diisli talvised lisandid, minu puhul toimis väga häasti nii D2 kui ka D3 puhul. Spordile väga ei jõudnud panna.
Elik kordan vana tõde (mingi 300-dat x juba). Kohe tuleb ära parandada kui logisema hakkab!!!! 8)
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Järjekordne Disco 3 on oma 2,7L mootori välja sülitanud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Siia virtuaalsesse surnuaeda võib veel kaks 2,7L mootorit lisada. Mõlemad seekord Jaguari kapoti alt. Neist üks pärineb uuena IME-st ostetud autolt, milel kõik hooldused kuni mootori purunemiseni tehtud seal samas (esinduses). Tegu oli lisks veel uue tüübe e. parendataud versiooniga sellest mootorist, kus väidetavalt õlitusprobleem kõrvaldatud. Mõlemal mootoril vändad pooleks ja muu ikaldus ka takka otsa.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”