LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Täna lendas siis järjekordne PSA konstrueeritud 2,7L TDV6 mootor vastu taevast. Viimase kahe kuu jookul minu info järgi juba neljas. Arutasin just Hr. Varikuga seda küsimust ja praegu peaks meie arvutuste järgi selliste ikaldunud mootorite hulk Eestis küündima juba paarikümaneni. Mõtlema panev hulk. (Hakkab peagi kurikuulsale 1,8L Freekardula mootorile konkurentsi pakkuma)

Ka siin foorumis on selle mootori ikaldumisest korduvalat juttu tehtud ning remondi arved on sellise õnntuse järel ikka päris krõbedad.

Juba mõnda ega ei saa ma kuidagi klientidlele/huvilistele selle mootoriga D-III/RRS ostmist soovitada. Risk liialt suur, kui just Vene ruleti austaja pole.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

Niipalju kui UK foorumites kolanud olen ja infot otsinud siis mulle on jäänud mulje, et ega see 3.6 tdv8 ka väga palju parem toode pole.
TP
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: R Nov 28, 2014 14:48
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas TP »

Tere,

uurides netiavarusi http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD ... TDV6.2FHDi
Ainuüksi RRS müüdud ca 30t tk aastas, kõik mootord, jämedalt õeldud arvaks et 5 t tk aastas on neid 2,7. 2005-2009a. Lisaks siis D3 jne. Saame kokku ca 25 t tk neid isendeid. 20 tk on lennanud see on siis mis % kogutoodangust?. Vene rulett on teadupärast 1/6.

Kuldreegel on et need kellel on mingi X asjaga halb kogemus meenutab seda terve igaviku. Ja need kellel on pos kogemused reeglina sõna ei võta. Võta kasvõi WV 2.0 PD diisel. Mul kestis, pold probleeme. MB AMG C32, ka kestis. Nissan Patrol oma 3,0 diisliga, 4x4 väitel kui käsigranaat millel splint välja tõmmatud. Kõik masinad on minu puhul kestnud, kuigi üldsuse arvamus et müü kähku maha.

Midagi tõestada ei soovi. Samas tunne oli et võiks ka vastupidist meenutada teema algatajale - usun et on ka neid kodanike kes sõidavad ja on rahul.

T.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

TP kirjutas:Tere,

uurides netiavarusi http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD ... TDV6.2FHDi
Ainuüksi RRS müüdud ca 30t tk aastas, kõik mootord, jämedalt õeldud arvaks et 5 t tk aastas on neid 2,7. 2005-2009a. Lisaks siis D3 jne. Saame kokku ca 25 t tk neid isendeid. 20 tk on lennanud see on siis mis % kogutoodangust?. Vene rulett on teadupärast 1/6.
Ma räägin paarikümnest mootorist Eesti mastaabis. See on siiski märkisväärne kogus. Samas piiri taga on muret selle mootoriga ikka hulgim.

O,T.
Minugi poolest, ostke enda kodusesse autoparki, 1,8L Freealnder ja 2,5L P38 ja 3,0L patrol ja 2,7L LR ning võime kindlad olla, et mingi hetk läheb elu huvitavaks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erik256 »

See on jah huvitav küsimus, et kas selle kokkujooksmise põhjust võib nimetada otseselt konstruktsiooniveaks või on tegemist lihtsalt nõrga kohaga, mis nõuab rohkem tähelepanu. Samas ma ei teagi kas tänapäeval üldse on sellist sõiduauto diiselmootorit, millel mingit nõrka kohta ei oleks. See on ilmselt maailmas valitseva majandusmudeli ja keskonnanõuete koosmõju, et autod (ja mitte ainult) vähem vastu peavad. See on vist mõneti uus reaalsus, millega peab harjuma hakkama, kui tahta ka edaspidi Land Roveri fänn olla. Land Roverid lähevad aina keerulisemaks (ja ka kallimaks) ning töökindlusele see kindlasti kaasa ei aita.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Tegu pidavalt ilmlselt olema konkreetse mootori projekteerimis/disaini veaga.

Kuna autode tootjad kipuivad andama vähemalt 100.000 km garantiisid, siis võiks mootorid selle ka vastu pidada. Minu teada on Eestis selline mootor ka alla selle kilometraaži ära ikaldunud.

Tänaseks on (Euroopas) möödas ajad, kus (sõidu-/maastikuauato) mootorid kestsid (koos taastusremondiga)1-2 miljonit kilomeetrit ( MB, Toyota, jne). Tänapäeval on ilmselt 300.000 -400.000km juba tugev märk.

Aga üldiselt on Land Rover Jaguar leidnud,et ise mootoreid teha on ikka kõige targem:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5900
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
lr-hd
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 157
Liitunud: L Jaan 21, 2012 20:19
Asukoht: vääna jõesuu

Postitus Postitas lr-hd »

mnjaa,kuna olnud ka endal viimasel ajal kokkupuuteid nende autodega,siis kunagine soov endale selline muretseda on kadunud...Kahjuks!
Disco 2
2xRange Rover Classic

------------
+37258518502
tehas4x4.ee
tehas4x4@gmail.com
Kasutaja avatar
Luik
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 78
Liitunud: E Veebr 27, 2006 08:10
Kontakt:

Postitus Postitas Luik »

Olen omanud ja sõitnud igapäevaselt:
D90 ('97),
D110 ('03),
Disco1, (sellega sõita ei saanudki, oli rõõm omada ja remontida kuniks väsisin ja müüsin Imedepõllule tagasi)
D110 ('07),
D130('99),
Disco3('05),
D110('99)
Minu hinnangul pole mitte ükski Land Rover vastupidav!
Kasutaja avatar
lr-hd
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 157
Liitunud: L Jaan 21, 2012 20:19
Asukoht: vääna jõesuu

Postitus Postitas lr-hd »

Mul ka mõned olnud ja on praegugi...D2 siiski julgen minna kaugemale kui muudega ja olen näinud kuidas need nn.vastupidavad maasturid lagunevad reisidel mis kole! Eks see ikka autost ja omanikust kinni,aga D3 ja teiste uutega ei julgeks Eestist kaugemale küll sõita,vähemalt euroopast välja küll mitte!
Disco 2
2xRange Rover Classic

------------
+37258518502
tehas4x4.ee
tehas4x4@gmail.com
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Tegelikult on lugu lihtne. Mitte insenerid ei tööta välja uusi mootoreid või siis ka tervet autot vaid raamatupidajad. Igat senti loetakse ja sellega seonduvalt hoitakse kokku kust võimalik. See ei ole ainult Land Roveri probleem. Subaru uusi bokser diisleid on ka hulgi vastu taevast lennanud. Olen näinud selle väntvõlli ja mul oli küll sellinne tunne, et mu V2 mootoriga murutraktori oma on küll tummisem.
Tegelikult niikaua kui sõidab on see päris hea mootor. Küttekulu on mõistlik ja liigub päris nobedalt. On olemas ka eestis üle 350000 läbisõiduga mootoreid.

Edu
Veiko
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Hirmutate siin :)
Kas Eestis on 3,6D V8 mootoritega sama palju probleeme olnud? Ostes tegin omast arust küll õige valiku :)
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Samas tean minagi teisi automudeleid mis vastu ei pea.
Endal teiseks autoks mitsu L200 2,5 disla ja 300 000 kestis selle mootor....suht ok aga diislilt oleks rohkem oodanud.sai Inglismaalt uus 50000 km sõitnud mootor soetatud remont + mootor ca 4500 euri(RR puhul see summa vist kahvatub taolise ettevõtmise puhul) :)
Sõbral nissan Navara mille tüüpveaks mingi saale probleem ja kui probleemi ei enneta,siis 150000 ja mootor kotti.
Aga olen vist õieti aru saanud et selle LR 2,7 mootori probleemi kohta nagu pole suudetud leida selget põhjust,miks ära sureb,mis on suht kummaline.Alati on ju mingi põhjus?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

rauki kirjutas:Aga olen vist õieti aru saanud et selle LR 2,7 mootori probleemi kohta nagu pole suudetud leida selget põhjust,miks ära sureb,mis on suht kummaline.Alati on ju mingi põhjus?

Peamislet saale/saaled ringi, vänt pooleks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Värske update - tänase sisuga veel üks mootor (2012 a.) laiali. Alles eile sai eelmine otsa.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Sellisel juhul ootaks küll tehasepoolset garantiid nende mootorite väljavahetamisel,mis ennem 200 000 km kokku jooksevad.
Juhul kui hooldused tehtud siis see on ikka väga halb maine kogu LR tootjate kapsa aeda.
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”