LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
- imedepõld
- Aitab LR varuosadega!
- Postitusi: 857
- Liitunud: K Juun 05, 2013 20:40
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
- Kontakt:
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Veel üks lahkelt purunenud väntvõll:
https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... 933#p38933
https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... 933#p38933
Imedepõld Grupp
Kollektiivsed kogemused Land Roveritega aastast 1996.
Inseneri Auto OÜ
info@imedepold.ee +372 56063006 (E-R 9:00-18:00)
https://www.facebook.com/imedepold.ee
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
klubi@imdepold.ee
Kollektiivsed kogemused Land Roveritega aastast 1996.
Inseneri Auto OÜ
info@imedepold.ee +372 56063006 (E-R 9:00-18:00)
https://www.facebook.com/imedepold.ee
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
klubi@imdepold.ee
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Värskeid tetaeid. Taas kaks RR Spordi TDV6 südanat seiskunud - 2007a. 2,7L ja 2011a. 3,0L
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Et ei läheks meelest, siis panen kirja, et vahepeal on kaks Discovery 4 -ja aasta 2011 ja 2013 on saavutanud kaheosalise väntvõlli.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Viiamste päevade uudise d- 2006 a, 2,7L TDV6 sai Disco3 kapoti all otsa ja sama juhtus ka 2005. aasta spordi mootoriga
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Selle nädala saldo on 2 x 2,7L tdv6 mootorit, mõlemad 2005 aasta RR Sport kapoti alt.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Eelmise aasta ikaldumised veel kokku lugemta, kui juba tuli teade ühe 2007. aasta D3 kapoti all oleva 2,7L TDV6 surma kohta.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Nüüd siis siin foorumis välja toodud juhtumite (surnud ja raskelt vigased TDV6 mootorid) põhjal eelmise (2019) aasta kahevõistluse tulemused:
I koht 3,0L -23tk
II koht 2,7L - 22tk
Seega 45 mootorit 52 nädala kohta. Kui siia lisada need mootorid millede purunemise kohta info minuni jõudnud ei ole, siis võib oletada keskmiselt 1 mootor nädalas peaks Eesti kohta ära tulema.
I koht 3,0L -23tk
II koht 2,7L - 22tk
Seega 45 mootorit 52 nädala kohta. Kui siia lisada need mootorid millede purunemise kohta info minuni jõudnud ei ole, siis võib oletada keskmiselt 1 mootor nädalas peaks Eesti kohta ära tulema.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Selle nädala esimene - Disco4 2009a.3,0L TDV6 ja väntvõll pooleks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Mitte, et see nüüd kedagi lohutama peaks, aga tundub tegu ei ole ainsa töökindla mootoriga. Itaallaste 3,0 V6 VM diisel (peamiselt Jeep, Chrysler ja Maserati) tundub veel hullem olevat. Mure sama- väntvõll pooleks ja plokk ka rikutud. Originaaldetaild on veel kallimad kui Landroveril. Erinevalt Landroverist saab küll näiteks väntvõlli osta, kuid see ei ole majanduslikult otstarbekas. Seega kui kellelgi peaks peale Land Roveri ikaldust tekkima tahtmine see asendada näiteks Grand Cherokeega siis peaks hoolega kaaluma kas ikka tasub.
NB. See info puudutab vaid uuemaid autosid, vanematel on Mersu diisel.
NB. See info puudutab vaid uuemaid autosid, vanematel on Mersu diisel.
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Siinkohal oleks kohane veel meelde tuletada,et mingite aastakäikude Nissan Navarad kolksatasid ka ikka väga varakult oma mootorid kinni....niiet ei pole see Land Roverite viga ainult midagi.
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
2010 a. RRS 3,0L TDV6 kaputt,
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Selline asi jooksis ekraanilt läbi. RR ja RRS sees. D5 mitte
https://www.fullfatrr.com/gallery/album ... G_9339.PNG
https://www.fullfatrr.com/gallery/album ... G_9339.PNG
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
D5-e pole sest see tuli alles 2017. Bülletään on aastast 2014 ja seda olen siin foorumis ka varem tsiteerinud. Selle dokumendi kaasmõju oli vist ka see, et alates sellest aastast on 3,0 mootoril saalelukud. Samas, väntvõlli purunemist ei välista see jätkuvalt.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Et ma ära ei unustaks- 2006 a. 2,7L TDv6 on otsa saanud RR Spordi kapoti all.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Läks meelest ära märkida, et teispäeval jõudis minuni teade 2008 a. 2,7L TDV6 mootorio surmast, mis oli seni pesitseuid Disco 3 kapoti all.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!