LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Tänase päeva seisuga lisandub siis üks 2007. aasat Disco 3-e kapoti all olnud 2.7L TDV6 surnud mootorite loetellu
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
2007. aasta 2,7L TDV6 on Disco 3 kapoti all otsa saanud ning ka ühele 2005. aasta Disco3 2,7L TDV6 mootorile otsitakse toimivat asendust.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Veel üks 2005 a. 2,7L TDV6 D3:
https://www.auto24.ee/used/3340778
https://www.auto24.ee/used/3340778
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Tänasega sai 2010. a. 3,0L TDV6 ühe RRS kopti all otsa.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Täna selgus, et 2008 a. RR Sprdi 2,7L TV6 mootor otsa saanud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Viimane ikaldumine väga kaua aega tagasi-aprillis, mis siis nüüd on juhtunud. Motod ei lagune enam?
G270 & LR D4
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Seoses töökoha muudatusega on ligipääs värsketele andmetele raskendatud. Proovin kuu lõpuks viiamse poole aasta kokkuvõtte teha
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 2
- Liitunud: K Nov 04, 2020 22:18
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Venemaa näitajad ;
2.7l - 86 mootorit viimase 7 aasta jooksul
3.0l - 27 mootorit viimase 5 aasta jooksul.
The average mileage of the engine up to failure: D3 - 171000 km., D4 - 88000 km
Ühesõnaga ei midagi hullu. Õlivahetused antud mootoril võiks olla 7000km ja hea kvaliteet õliga, lisaks tuleks vahetada õlipump iga rihmavahetusel. EGR jms asju ei tohi kinni keerata. Chip ei soovita. Enamus neist mootoritest sõidab juba 350k kellal.
2.7l - 86 mootorit viimase 7 aasta jooksul
3.0l - 27 mootorit viimase 5 aasta jooksul.
The average mileage of the engine up to failure: D3 - 171000 km., D4 - 88000 km
Ühesõnaga ei midagi hullu. Õlivahetused antud mootoril võiks olla 7000km ja hea kvaliteet õliga, lisaks tuleks vahetada õlipump iga rihmavahetusel. EGR jms asju ei tohi kinni keerata. Chip ei soovita. Enamus neist mootoritest sõidab juba 350k kellal.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Kui lihtne on õlipumpa vahetada? Kere maha?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 2
- Liitunud: K Nov 04, 2020 22:18
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Ei pea võtma
Leidsin sellise asja ka https://www.youtube.com/watch?v=eqjgaPaPSuU
Olen Saksast endale talveks uurinud HSE TDV6 või V8, ega neid katkiseid Saksas ka ülemäära palju ei vedele, mõned üksikud. Ja nii imelik kui see ka poleks siis silma hakkavad hoopis FACELIFT 188KW autod mootoriveaga VÄIDETAVALT LR POOLT PARANDATUD PROBLEEMIGA - Üks selline isegi Eestis hetkel pakkuda https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3436536
Taanis - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... a81086369c
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Puust ja VÄGA punaseks: https://www.youtube.com/watch?v=v3moekbW6z8
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Manuaalne rõhukell on abiks olukorra hindamisel... aga ühesõnaga tiksuv pomm siiski.landy kirjutas: ↑P Veebr 05, 2023 22:44 Puust ja VÄGA punaseks: https://www.youtube.com/watch?v=v3moekbW6z8
Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
See youtubi vana tegi puust ja punaseks.
Aga tehisintellekt Chat GPT vastas selle mootori ikaldumise kohta alljärgnevalt:
There can be several reasons why a Land Rover Discovery engine crankshaft may become damaged or broken. One of the most common causes is improper maintenance, which can lead to wear and tear on the engine components over time.
Another possible cause is a lack of proper lubrication. The crankshaft and other engine components require a consistent supply of oil to function properly and prevent excessive wear. If the oil level is low or the oil is not changed regularly, the engine can suffer damage.
In some cases, the crankshaft can become damaged due to a manufacturing defect or faulty design. This is relatively rare, but it can happen, particularly in older or high-mileage vehicles.
It is important to note that there may be many other factors that can contribute to engine crankshaft damage. Regular maintenance and careful driving can help minimize the risk of engine problems and extend the life of your vehicle. If you are experiencing issues with your Land Rover Discovery's engine, it is best to consult a qualified mechanic for a diagnosis and repair.
Aga tehisintellekt Chat GPT vastas selle mootori ikaldumise kohta alljärgnevalt:
There can be several reasons why a Land Rover Discovery engine crankshaft may become damaged or broken. One of the most common causes is improper maintenance, which can lead to wear and tear on the engine components over time.
Another possible cause is a lack of proper lubrication. The crankshaft and other engine components require a consistent supply of oil to function properly and prevent excessive wear. If the oil level is low or the oil is not changed regularly, the engine can suffer damage.
In some cases, the crankshaft can become damaged due to a manufacturing defect or faulty design. This is relatively rare, but it can happen, particularly in older or high-mileage vehicles.
It is important to note that there may be many other factors that can contribute to engine crankshaft damage. Regular maintenance and careful driving can help minimize the risk of engine problems and extend the life of your vehicle. If you are experiencing issues with your Land Rover Discovery's engine, it is best to consult a qualified mechanic for a diagnosis and repair.
G270 & LR D4