LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Tänase päeva seisuga lisandub siis üks 2007. aasat Disco 3-e kapoti all olnud 2.7L TDV6 surnud mootorite loetellu
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

2007. aasta 2,7L TDV6 on Disco 3 kapoti all otsa saanud ning ka ühele 2005. aasta Disco3 2,7L TDV6 mootorile otsitakse toimivat asendust.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Veel üks 2005 a. 2,7L TDV6 D3:
https://www.auto24.ee/used/3340778
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Tänasega sai 2010. a. 3,0L TDV6 ühe RRS kopti all otsa.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Täna selgus, et 2008 a. RR Sprdi 2,7L TV6 mootor otsa saanud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Andruzka
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: P Sept 29, 2019 18:47

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas Andruzka »

Viimane ikaldumine väga kaua aega tagasi-aprillis, mis siis nüüd on juhtunud. Motod ei lagune enam?
G270 & LR D4
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Seoses töökoha muudatusega on ligipääs värsketele andmetele raskendatud. Proovin kuu lõpuks viiamse poole aasta kokkuvõtte teha
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RazzKalbass
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: K Nov 04, 2020 22:18

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas RazzKalbass »

Venemaa näitajad ;

2.7l - 86 mootorit viimase 7 aasta jooksul
3.0l - 27 mootorit viimase 5 aasta jooksul.

The average mileage of the engine up to failure: D3 - 171000 km., D4 - 88000 km

Ühesõnaga ei midagi hullu. Õlivahetused antud mootoril võiks olla 7000km ja hea kvaliteet õliga, lisaks tuleks vahetada õlipump iga rihmavahetusel. EGR jms asju ei tohi kinni keerata. Chip ei soovita. Enamus neist mootoritest sõidab juba 350k kellal.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas Rein »

Kui lihtne on õlipumpa vahetada? Kere maha?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RazzKalbass
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: K Nov 04, 2020 22:18

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas RazzKalbass »

Rein kirjutas: K Nov 04, 2020 23:08 Kui lihtne on õlipumpa vahetada? Kere maha?
Ei pea võtma

Leidsin sellise asja ka https://www.youtube.com/watch?v=eqjgaPaPSuU

Olen Saksast endale talveks uurinud HSE TDV6 või V8, ega neid katkiseid Saksas ka ülemäära palju ei vedele, mõned üksikud. Ja nii imelik kui see ka poleks siis silma hakkavad hoopis FACELIFT 188KW autod mootoriveaga VÄIDETAVALT LR POOLT PARANDATUD PROBLEEMIGA - Üks selline isegi Eestis hetkel pakkuda https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3436536

Taanis - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... a81086369c
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
KarlS
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: K Okt 06, 2021 22:14

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas KarlS »

landy kirjutas: P Veebr 05, 2023 22:44 Puust ja VÄGA punaseks: https://www.youtube.com/watch?v=v3moekbW6z8
Manuaalne rõhukell on abiks olukorra hindamisel... aga ühesõnaga tiksuv pomm siiski.
Kasutaja avatar
Andruzka
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: P Sept 29, 2019 18:47

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas Andruzka »

See youtubi vana tegi puust ja punaseks.

Aga tehisintellekt Chat GPT vastas selle mootori ikaldumise kohta alljärgnevalt: 8)

There can be several reasons why a Land Rover Discovery engine crankshaft may become damaged or broken. One of the most common causes is improper maintenance, which can lead to wear and tear on the engine components over time.

Another possible cause is a lack of proper lubrication. The crankshaft and other engine components require a consistent supply of oil to function properly and prevent excessive wear. If the oil level is low or the oil is not changed regularly, the engine can suffer damage.

In some cases, the crankshaft can become damaged due to a manufacturing defect or faulty design. This is relatively rare, but it can happen, particularly in older or high-mileage vehicles.

It is important to note that there may be many other factors that can contribute to engine crankshaft damage. Regular maintenance and careful driving can help minimize the risk of engine problems and extend the life of your vehicle. If you are experiencing issues with your Land Rover Discovery's engine, it is best to consult a qualified mechanic for a diagnosis and repair.
G270 & LR D4
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”