LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon
Järjekordne mootor D3 aiste vahel muutus mitte pöörlevaks rauahinnikuks. Kaastunne omanikule.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
ikaldumise etalon
teil varsti neid 2.7 L mootoreid kuhjaga võite ju vaikselt ühte ja ainukest kauakestvat ehitada neid doonoreid ju jagub
Re: ikaldumise etalon
Õnneks ei ole kõik need mootorid või masiand Imedepõllul. Tegu on vaid meieni jõudnud statistikaga.aimar kirjutas:teil varsti neid 2.7 L mootoreid kuhjaga võite ju vaikselt ühte ja ainukest kauakestvat ehitada neid doonoreid ju jagub
Põllult on vaid 2 koras ja 2 ikaldunud mootorit (tükkidena) läbi käinud
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rapoteeriti veel ühest ära koolnud 2,7L mootorist.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Huvi pärast tegin vastava otsingu disco3.co.uk ja aulro foorumites ja seal ei ole praktiliselt üldse teemasid tdv6 mootori saalede purunemise tõttu kokkujooksmisest. Küll on aga mitu teemat mootri purunemisest õlipumba tõttu. Samuti küsisin tuttavalt LR entusiastilt Rootsis kas ta on kuulnud sellistest juhtumistest seal. vastus oli samuti eitav. Seega, kas tuleb välja, et see on mingi Eesti spetsiifiline probleem?
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Natukene teemast välja aga.. olen näinud kolme p38 v8 sisu. Rootsi, Taani ja Eesti ajalooga autod. Esimesed kaks mingisugust võrdlust viimasega ei kannata. Eesti oma oli kõige väiksema läbisõiduga ka veel ja selle vaatepildi kirjeldamiseks pole isegi täpset sõna. See (kuri)kuulus netis ringluses olnud Audi tt mootor on ehk kõige sarnasem asi..
Selle pealt julgeks väikest sarnasust näha ka 2.7 mootori Eesti vs Euroopa vahel. Pluss see, et mis otstarbel ja vahemaade sõitmiseks ostetakse selline auto..
Selle pealt julgeks väikest sarnasust näha ka 2.7 mootori Eesti vs Euroopa vahel. Pluss see, et mis otstarbel ja vahemaade sõitmiseks ostetakse selline auto..
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Disko 3-4 ikaldumine
See on ka ida pool väga kuum teema. Poistel LR teenindustes juba asi käpas. Kere pidavat juba käima 40 minutiga raamilt maha.
Ja mootori plokke on kahte tüüpi saada tehasest. Uus ja tehase poolt taastatud. Markeeringus tähtede vahe.
Ja ikalduvad 2,7 ja 3,0.
Ja mootori plokke on kahte tüüpi saada tehasest. Uus ja tehase poolt taastatud. Markeeringus tähtede vahe.
Ja ikalduvad 2,7 ja 3,0.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Disco 3
Annan märku, et taasa lahkus üks disco 3 mootor elust. Sai ostetud autoplatsilt 04 jaanuar ja ajalugu kontrollitav, ainult inchapes hoolduses käinud läbisõit 250k. 3 nädalat sain sõita ja ilma mingisuguse hoiatuseta maanteel 90-100 sõites käis plõks ja korras. saaled ringi ja vänt pooleks.
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Mootori töötemperatuur.
Ehk viga kisub samasse valdkonda. Saksas BMW 4,4 v8 biturbotel probleemid. BMW tehas soovitab kasutada Castroli long life õli asemel Shelli õlisid. Üle 10k km sõitnud Castroli õlid hakkavad kuuma saades tekitama sadet. Ja jahutus reziim muutub sellega , et radiaatorid eest ummistuvad igasugu lenduvast sodist. Eriti suvel kui kastanid ja paplid jne õitsevad ja seda vatti lendleb õhus ja lisaks ka pidev ummikutes seismine ja mootori tühikäigul tuksumine. Ja kui on esindusauto koos juhiga siis tihti 35 000km peal mootor omadega läbi. Ja peamiselt läbi kett, klapisääre tihendid, õlivoolikud kivikõvad ja saaled kulunud ja õli näljast tekkinute kahjustustega.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Tänase päeva seisgua veel üks 2,7L ikaldunud mootor siin maailmas juures.
Viimati muutis landy, K Juul 06, 2016 10:16, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Seekord siis 3,0L versioon 2010a. RRS peal katki läinud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Pole vahepeal mitu kuud uuendanud: Lisan arvepidamissse 4tk 2,7L mootorit aja ühe 3,0l mootori
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!