LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Üldisesse montoonsesse rütmi toodi vaheldust- seekord purunes 2,7L TDV6 mootoril esimese silindri kolb ( chipitud mootor ja toimus see möödasõidu kiirendusel)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
discogirl
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: K Mär 07, 2018 11:35
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas discogirl »

Seda foorumi nurgakest siin on tervisele kahjulik jälgida :wink:

Aegajalt käin ikka ka tsekkamas, palju neid juba loojakarja läinud on. Endal on 7,5aastat varsti sõidetud ikaldumisetaloniga, aga äkki läheb õnneks ja on mingi püsiv isend (auto ise sai 10).

Aga noh, eks ma ka südames olen juba leppinud sellega, et kui läheb õhtale, siis läheb.
discogirl
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: K Mär 07, 2018 11:35
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas discogirl »

http://www.xinhuanet.com/english/2019-0 ... 712989.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Hiljuti nägin sellist uudist, et LR kutsub Hiinas tagasi pääris suure portsu Disco 4 ja RRS.
Just selle cranksafti pärast.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Aaasta alustuseks üks RR Sport on 2,7L TDV6 mootori võrra vaesemaks jäänud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Üks 2011 a. e,0L TDV6 on taas oma kurva lõpu leidnud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Et ma ära ei unustaks. Vahepeal on taas kaks 2.7L TDV6 mootorit otsa saanud ( peagi peaks meie koopertiivi õule jõudma,siis saan ka aastaravud teada).Eaialgne diagnoos- vändad pooleks.
Lisks on ühel 3.0L mootoril tõmmanud saaled ringi ja omnik otsib vänta ning muid remondi osasid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

LR pesas pragu üks masin, kus "tuuingu meistrid" lasid 3.0L masinal klapikanbrikaaned ja radika õhku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
POZ
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: R Veebr 15, 2019 16:17

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas POZ »

Kuidas selline asi õnnestus?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

POZ kirjutas:Kuidas selline asi õnnestus?
Illustreeriv materjal on LR-Hoolduse FB lehel väljas.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

landy kirjutas:Et ma ära ei unustaks. Vahepeal on taas kaks 2.7L TDV6 mootorit otsa saanud ( peagi peaks meie koopertiivi õule jõudma,siis saan ka aastaravud teada).Eaialgne diagnoos- vändad pooleks.
Masin siis 2007a. , uuena Eestist, esinduses käidud kuni 300.000 km hoolfsnei, peale seda Nord Autos. Pregu kellal 358xxxkm.
Ilmslet lisaks vändale ka mootori plokk puruks, eks tõstukil selgub.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Aksel0441
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: L Aug 27, 2016 20:21
Asukoht: Tallinn

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas Aksel0441 »

landy kirjutas:Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.
See küll 2.7 ja 3.0 ikaldumise teema aga kuidas sealt poolt vaadates lood on 3.6 v8 mootoritega. Palju neid laiali läinud on? :D
Land Rover - Range Rover Sport 2007 V8
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

Aksel0441 kirjutas:
landy kirjutas:Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.
See küll 2.7 ja 3.0 ikaldumise teema aga kuidas sealt poolt vaadates lood on 3.6 v8 mootoritega. Palju neid laiali läinud on? :D
3,6 V8 saab surma reeglina mitte enda mehhaanilise/konstruktsioonilise vea, vaid omaniku ükskõiksue/tedmatuse tõttu. Kui sõidekase edasi katkise turboga, siis ei lase mootori vahetus ka pikalt oodata. Mõnisada kilomeetrit sõitu ja võibki hakata uue mootori raha koguma.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
POZ
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: R Veebr 15, 2019 16:17

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas POZ »

landy kirjutas:
POZ kirjutas:Kuidas selline asi õnnestus?
Illustreeriv materjal on LR-Hoolduse FB lehel väljas.

Vaatasin neid cooleri pilte kuid hetkel ei saa aru, kuidas klapikambri kaaned chippimise tagajärjel purunesid.
Klapikambri kaane alla ei tohiks ju rõhu tõstmine mingit mõju avaldada või on lr’i puhul mingi erand?
moilo
Unistan offroadist!
Postitusi: 65
Liitunud: K Jaan 09, 2013 22:38

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitus Postitas moilo »

Tere,
V6 ja V8 diislitel on Land Roveri puhul klapikambrikaas ja sisselaskekollektor üks ja sama detail.

Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”