1. leht 13-st

LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Mär 03, 2015 11:28
Postitas landy
Täna lendas siis järjekordne PSA konstrueeritud 2,7L TDV6 mootor vastu taevast. Viimase kahe kuu jookul minu info järgi juba neljas. Arutasin just Hr. Varikuga seda küsimust ja praegu peaks meie arvutuste järgi selliste ikaldunud mootorite hulk Eestis küündima juba paarikümaneni. Mõtlema panev hulk. (Hakkab peagi kurikuulsale 1,8L Freekardula mootorile konkurentsi pakkuma)

Ka siin foorumis on selle mootori ikaldumisest korduvalat juttu tehtud ning remondi arved on sellise õnntuse järel ikka päris krõbedad.

Juba mõnda ega ei saa ma kuidagi klientidlele/huvilistele selle mootoriga D-III/RRS ostmist soovitada. Risk liialt suur, kui just Vene ruleti austaja pole.

Postitatud: T Mär 03, 2015 12:10
Postitas martinsl
Niipalju kui UK foorumites kolanud olen ja infot otsinud siis mulle on jäänud mulje, et ega see 3.6 tdv8 ka väga palju parem toode pole.

Postitatud: T Mär 03, 2015 13:01
Postitas TP
Tere,

uurides netiavarusi http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD ... TDV6.2FHDi
Ainuüksi RRS müüdud ca 30t tk aastas, kõik mootord, jämedalt õeldud arvaks et 5 t tk aastas on neid 2,7. 2005-2009a. Lisaks siis D3 jne. Saame kokku ca 25 t tk neid isendeid. 20 tk on lennanud see on siis mis % kogutoodangust?. Vene rulett on teadupärast 1/6.

Kuldreegel on et need kellel on mingi X asjaga halb kogemus meenutab seda terve igaviku. Ja need kellel on pos kogemused reeglina sõna ei võta. Võta kasvõi WV 2.0 PD diisel. Mul kestis, pold probleeme. MB AMG C32, ka kestis. Nissan Patrol oma 3,0 diisliga, 4x4 väitel kui käsigranaat millel splint välja tõmmatud. Kõik masinad on minu puhul kestnud, kuigi üldsuse arvamus et müü kähku maha.

Midagi tõestada ei soovi. Samas tunne oli et võiks ka vastupidist meenutada teema algatajale - usun et on ka neid kodanike kes sõidavad ja on rahul.

T.

Postitatud: T Mär 03, 2015 13:11
Postitas landy
TP kirjutas:Tere,

uurides netiavarusi http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD ... TDV6.2FHDi
Ainuüksi RRS müüdud ca 30t tk aastas, kõik mootord, jämedalt õeldud arvaks et 5 t tk aastas on neid 2,7. 2005-2009a. Lisaks siis D3 jne. Saame kokku ca 25 t tk neid isendeid. 20 tk on lennanud see on siis mis % kogutoodangust?. Vene rulett on teadupärast 1/6.
Ma räägin paarikümnest mootorist Eesti mastaabis. See on siiski märkisväärne kogus. Samas piiri taga on muret selle mootoriga ikka hulgim.

O,T.
Minugi poolest, ostke enda kodusesse autoparki, 1,8L Freealnder ja 2,5L P38 ja 3,0L patrol ja 2,7L LR ning võime kindlad olla, et mingi hetk läheb elu huvitavaks.

Postitatud: T Mär 03, 2015 14:26
Postitas Erik256
See on jah huvitav küsimus, et kas selle kokkujooksmise põhjust võib nimetada otseselt konstruktsiooniveaks või on tegemist lihtsalt nõrga kohaga, mis nõuab rohkem tähelepanu. Samas ma ei teagi kas tänapäeval üldse on sellist sõiduauto diiselmootorit, millel mingit nõrka kohta ei oleks. See on ilmselt maailmas valitseva majandusmudeli ja keskonnanõuete koosmõju, et autod (ja mitte ainult) vähem vastu peavad. See on vist mõneti uus reaalsus, millega peab harjuma hakkama, kui tahta ka edaspidi Land Roveri fänn olla. Land Roverid lähevad aina keerulisemaks (ja ka kallimaks) ning töökindlusele see kindlasti kaasa ei aita.

Postitatud: T Mär 03, 2015 16:13
Postitas landy
Tegu pidavalt ilmlselt olema konkreetse mootori projekteerimis/disaini veaga.

Kuna autode tootjad kipuivad andama vähemalt 100.000 km garantiisid, siis võiks mootorid selle ka vastu pidada. Minu teada on Eestis selline mootor ka alla selle kilometraaži ära ikaldunud.

Tänaseks on (Euroopas) möödas ajad, kus (sõidu-/maastikuauato) mootorid kestsid (koos taastusremondiga)1-2 miljonit kilomeetrit ( MB, Toyota, jne). Tänapäeval on ilmselt 300.000 -400.000km juba tugev märk.

Aga üldiselt on Land Rover Jaguar leidnud,et ise mootoreid teha on ikka kõige targem:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5900

Postitatud: T Mär 03, 2015 19:23
Postitas lr-hd
mnjaa,kuna olnud ka endal viimasel ajal kokkupuuteid nende autodega,siis kunagine soov endale selline muretseda on kadunud...Kahjuks!

Postitatud: T Mär 03, 2015 19:49
Postitas Luik
Olen omanud ja sõitnud igapäevaselt:
D90 ('97),
D110 ('03),
Disco1, (sellega sõita ei saanudki, oli rõõm omada ja remontida kuniks väsisin ja müüsin Imedepõllule tagasi)
D110 ('07),
D130('99),
Disco3('05),
D110('99)
Minu hinnangul pole mitte ükski Land Rover vastupidav!

Postitatud: T Mär 03, 2015 19:56
Postitas lr-hd
Mul ka mõned olnud ja on praegugi...D2 siiski julgen minna kaugemale kui muudega ja olen näinud kuidas need nn.vastupidavad maasturid lagunevad reisidel mis kole! Eks see ikka autost ja omanikust kinni,aga D3 ja teiste uutega ei julgeks Eestist kaugemale küll sõita,vähemalt euroopast välja küll mitte!

Postitatud: K Mär 04, 2015 08:50
Postitas Veiko Varik
Tegelikult on lugu lihtne. Mitte insenerid ei tööta välja uusi mootoreid või siis ka tervet autot vaid raamatupidajad. Igat senti loetakse ja sellega seonduvalt hoitakse kokku kust võimalik. See ei ole ainult Land Roveri probleem. Subaru uusi bokser diisleid on ka hulgi vastu taevast lennanud. Olen näinud selle väntvõlli ja mul oli küll sellinne tunne, et mu V2 mootoriga murutraktori oma on küll tummisem.
Tegelikult niikaua kui sõidab on see päris hea mootor. Küttekulu on mõistlik ja liigub päris nobedalt. On olemas ka eestis üle 350000 läbisõiduga mootoreid.

Edu
Veiko

Postitatud: K Mär 04, 2015 11:43
Postitas rauki
Hirmutate siin :)
Kas Eestis on 3,6D V8 mootoritega sama palju probleeme olnud? Ostes tegin omast arust küll õige valiku :)

Postitatud: K Mär 04, 2015 11:51
Postitas rauki
Samas tean minagi teisi automudeleid mis vastu ei pea.
Endal teiseks autoks mitsu L200 2,5 disla ja 300 000 kestis selle mootor....suht ok aga diislilt oleks rohkem oodanud.sai Inglismaalt uus 50000 km sõitnud mootor soetatud remont + mootor ca 4500 euri(RR puhul see summa vist kahvatub taolise ettevõtmise puhul) :)
Sõbral nissan Navara mille tüüpveaks mingi saale probleem ja kui probleemi ei enneta,siis 150000 ja mootor kotti.
Aga olen vist õieti aru saanud et selle LR 2,7 mootori probleemi kohta nagu pole suudetud leida selget põhjust,miks ära sureb,mis on suht kummaline.Alati on ju mingi põhjus?

Postitatud: K Mär 04, 2015 12:02
Postitas landy
rauki kirjutas:Aga olen vist õieti aru saanud et selle LR 2,7 mootori probleemi kohta nagu pole suudetud leida selget põhjust,miks ära sureb,mis on suht kummaline.Alati on ju mingi põhjus?

Peamislet saale/saaled ringi, vänt pooleks.

Postitatud: K Mär 04, 2015 12:17
Postitas landy
Värske update - tänase sisuga veel üks mootor (2012 a.) laiali. Alles eile sai eelmine otsa.

Postitatud: K Mär 04, 2015 13:06
Postitas rauki
Sellisel juhul ootaks küll tehasepoolset garantiid nende mootorite väljavahetamisel,mis ennem 200 000 km kokku jooksevad.
Juhul kui hooldused tehtud siis see on ikka väga halb maine kogu LR tootjate kapsa aeda.