LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Järjekordne mootor D3 aiste vahel muutus mitte pöörlevaks rauahinnikuks. Kaastunne omanikule.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
aimar
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 36
Liitunud: N Mai 01, 2014 18:53

ikaldumise etalon

Postitus Postitas aimar »

teil varsti neid 2.7 L mootoreid kuhjaga võite ju vaikselt ühte ja ainukest kauakestvat ehitada neid doonoreid ju jagub :D
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: ikaldumise etalon

Postitus Postitas landy »

aimar kirjutas:teil varsti neid 2.7 L mootoreid kuhjaga võite ju vaikselt ühte ja ainukest kauakestvat ehitada neid doonoreid ju jagub :D
Õnneks ei ole kõik need mootorid või masiand Imedepõllul. Tegu on vaid meieni jõudnud statistikaga.
Põllult on vaid 2 koras ja 2 ikaldunud mootorit (tükkidena) läbi käinud
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rapoteeriti veel ühest ära koolnud 2,7L mootorist.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Erik256
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 148
Liitunud: N Sept 25, 2014 10:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erik256 »

Huvi pärast tegin vastava otsingu disco3.co.uk ja aulro foorumites ja seal ei ole praktiliselt üldse teemasid tdv6 mootori saalede purunemise tõttu kokkujooksmisest. Küll on aga mitu teemat mootri purunemisest õlipumba tõttu. Samuti küsisin tuttavalt LR entusiastilt Rootsis kas ta on kuulnud sellistest juhtumistest seal. vastus oli samuti eitav. Seega, kas tuleb välja, et see on mingi Eesti spetsiifiline probleem?
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

Natukene teemast välja aga.. olen näinud kolme p38 v8 sisu. Rootsi, Taani ja Eesti ajalooga autod. Esimesed kaks mingisugust võrdlust viimasega ei kannata. Eesti oma oli kõige väiksema läbisõiduga ka veel ja selle vaatepildi kirjeldamiseks pole isegi täpset sõna. See (kuri)kuulus netis ringluses olnud Audi tt mootor on ehk kõige sarnasem asi..
Selle pealt julgeks väikest sarnasust näha ka 2.7 mootori Eesti vs Euroopa vahel. Pluss see, et mis otstarbel ja vahemaade sõitmiseks ostetakse selline auto..
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Disko 3-4 ikaldumine

Postitus Postitas Kalamees »

See on ka ida pool väga kuum teema. Poistel LR teenindustes juba asi käpas. Kere pidavat juba käima 40 minutiga raamilt maha.
Ja mootori plokke on kahte tüüpi saada tehasest. Uus ja tehase poolt taastatud. Markeeringus tähtede vahe.
Ja ikalduvad 2,7 ja 3,0.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Vaitz
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: E Veebr 01, 2016 09:37
Asukoht: Saue

Disco 3

Postitus Postitas Vaitz »

Annan märku, et taasa lahkus üks disco 3 mootor elust. Sai ostetud autoplatsilt 04 jaanuar ja ajalugu kontrollitav, ainult inchapes hoolduses käinud läbisõit 250k. 3 nädalat sain sõita ja ilma mingisuguse hoiatuseta maanteel 90-100 sõites käis plõks ja korras. saaled ringi ja vänt pooleks.
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Oehh :(
Minu kaastunne sellel kurval teel....ma tean mida sa tunned ;)
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

uhh jah, tunneme kaasa! :?
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Mootori töötemperatuur.

Postitus Postitas Kalamees »

Ehk viga kisub samasse valdkonda. Saksas BMW 4,4 v8 biturbotel probleemid. BMW tehas soovitab kasutada Castroli long life õli asemel Shelli õlisid. Üle 10k km sõitnud Castroli õlid hakkavad kuuma saades tekitama sadet. Ja jahutus reziim muutub sellega , et radiaatorid eest ummistuvad igasugu lenduvast sodist. Eriti suvel kui kastanid ja paplid jne õitsevad ja seda vatti lendleb õhus ja lisaks ka pidev ummikutes seismine ja mootori tühikäigul tuksumine. Ja kui on esindusauto koos juhiga siis tihti 35 000km peal mootor omadega läbi. Ja peamiselt läbi kett, klapisääre tihendid, õlivoolikud kivikõvad ja saaled kulunud ja õli näljast tekkinute kahjustustega.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Tänase päeva seisgua veel üks 2,7L ikaldunud mootor siin maailmas juures.
Viimati muutis landy, K Juul 06, 2016 10:16, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Seekord siis 3,0L versioon 2010a. RRS peal katki läinud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Pole vahepeal mitu kuud uuendanud: Lisan arvepidamissse 4tk 2,7L mootorit aja ühe 3,0l mootori
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Mis??? Ühe kuuga???Viimane postitus oli 06 juuli.
Täitsa hirm hakkab juba.
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”