9. leht 13-st

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: K Jaan 09, 2019 08:52
Postitas landy
Üldisesse montoonsesse rütmi toodi vaheldust- seekord purunes 2,7L TDV6 mootoril esimese silindri kolb ( chipitud mootor ja toimus see möödasõidu kiirendusel)

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Jaan 15, 2019 13:52
Postitas discogirl
Seda foorumi nurgakest siin on tervisele kahjulik jälgida :wink:

Aegajalt käin ikka ka tsekkamas, palju neid juba loojakarja läinud on. Endal on 7,5aastat varsti sõidetud ikaldumisetaloniga, aga äkki läheb õnneks ja on mingi püsiv isend (auto ise sai 10).

Aga noh, eks ma ka südames olen juba leppinud sellega, et kui läheb õhtale, siis läheb.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Jaan 15, 2019 14:11
Postitas discogirl
http://www.xinhuanet.com/english/2019-0 ... 712989.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Hiljuti nägin sellist uudist, et LR kutsub Hiinas tagasi pääris suure portsu Disco 4 ja RRS.
Just selle cranksafti pärast.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: K Jaan 16, 2019 16:09
Postitas landy
Aaasta alustuseks üks RR Sport on 2,7L TDV6 mootori võrra vaesemaks jäänud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Veebr 12, 2019 17:11
Postitas landy
Üks 2011 a. e,0L TDV6 on taas oma kurva lõpu leidnud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Mär 21, 2019 01:15
Postitas landy
Et ma ära ei unustaks. Vahepeal on taas kaks 2.7L TDV6 mootorit otsa saanud ( peagi peaks meie koopertiivi õule jõudma,siis saan ka aastaravud teada).Eaialgne diagnoos- vändad pooleks.
Lisks on ühel 3.0L mootoril tõmmanud saaled ringi ja omnik otsib vänta ning muid remondi osasid.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: L Mär 23, 2019 21:29
Postitas landy
LR pesas pragu üks masin, kus "tuuingu meistrid" lasid 3.0L masinal klapikanbrikaaned ja radika õhku.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: P Mär 24, 2019 10:48
Postitas POZ
Kuidas selline asi õnnestus?

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: P Mär 24, 2019 12:56
Postitas landy
POZ kirjutas:Kuidas selline asi õnnestus?
Illustreeriv materjal on LR-Hoolduse FB lehel väljas.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Mär 25, 2019 17:45
Postitas landy
landy kirjutas:Et ma ära ei unustaks. Vahepeal on taas kaks 2.7L TDV6 mootorit otsa saanud ( peagi peaks meie koopertiivi õule jõudma,siis saan ka aastaravud teada).Eaialgne diagnoos- vändad pooleks.
Masin siis 2007a. , uuena Eestist, esinduses käidud kuni 300.000 km hoolfsnei, peale seda Nord Autos. Pregu kellal 358xxxkm.
Ilmslet lisaks vändale ka mootori plokk puruks, eks tõstukil selgub.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Mär 25, 2019 17:46
Postitas landy
Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Mär 26, 2019 02:32
Postitas Aksel0441
landy kirjutas:Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.
See küll 2.7 ja 3.0 ikaldumise teema aga kuidas sealt poolt vaadates lood on 3.6 v8 mootoritega. Palju neid laiali läinud on? :D

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Mär 26, 2019 11:47
Postitas landy
Aksel0441 kirjutas:
landy kirjutas:Ja täna lõuna ajal laekus info veel ühe ära kustunud 2,7L mootori kohta.
See küll 2.7 ja 3.0 ikaldumise teema aga kuidas sealt poolt vaadates lood on 3.6 v8 mootoritega. Palju neid laiali läinud on? :D
3,6 V8 saab surma reeglina mitte enda mehhaanilise/konstruktsioonilise vea, vaid omaniku ükskõiksue/tedmatuse tõttu. Kui sõidekase edasi katkise turboga, siis ei lase mootori vahetus ka pikalt oodata. Mõnisada kilomeetrit sõitu ja võibki hakata uue mootori raha koguma.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Mär 26, 2019 21:39
Postitas POZ
landy kirjutas:
POZ kirjutas:Kuidas selline asi õnnestus?
Illustreeriv materjal on LR-Hoolduse FB lehel väljas.

Vaatasin neid cooleri pilte kuid hetkel ei saa aru, kuidas klapikambri kaaned chippimise tagajärjel purunesid.
Klapikambri kaane alla ei tohiks ju rõhu tõstmine mingit mõju avaldada või on lr’i puhul mingi erand?

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Mär 26, 2019 22:41
Postitas moilo
Tere,
V6 ja V8 diislitel on Land Roveri puhul klapikambrikaas ja sisselaskekollektor üks ja sama detail.

Lear