10. leht 13-st

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Apr 09, 2019 09:58
Postitas landy
Täna laekus info,et ühe 2013. aaasta 3,0L TDV6 elutee on lõpule jõudnud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Apr 25, 2019 14:17
Postitas landy
Üks 2005. aasta 2,7L Tdv6 taas õnnetu lõpu leidnud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Mai 13, 2019 09:48
Postitas landy
Möödunud nädala lõpp ja nädalavahetus lisasid saltosse:
1x 3,0L TDV6 aasta 2014 (kolks mootoris)
2x 2,7L TDV6 (2006 ja 2005 a.)

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Mai 20, 2019 15:12
Postitas landy
Täan selgus, et ühe 2012 a. RRS 3,0L TDV6 on otsad andnud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Mai 27, 2019 10:42
Postitas landy
Ühe 2011. aasta 3,0L TDV6 RR Spordi süda taas murtud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Mai 27, 2019 11:24
Postitas landy
landy kirjutas: E Mai 27, 2019 10:42 Ühe 2011. aasta 3,0L TDV6 RR Spordi süda taas murtud.
Ära hõiska enne õhtut - surnud mootor üks lisandus veel sama aasta, sama mudeli aiste vahel.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Mai 27, 2019 18:55
Postitas ramm
landy kirjutas: E Mai 27, 2019 11:24
landy kirjutas: E Mai 27, 2019 10:42 Ühe 2011. aasta 3,0L TDV6 RR Spordi süda taas murtud.
Ära hõiska enne õhtut - surnud mootor üks lisandus veel sama aasta, sama mudeli aiste vahel.
Taastate ka neid või mis seal põhiliselt läbi läheb?

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Mai 27, 2019 20:50
Postitas landy
Taastate ka neid või mis seal põhiliselt läbi läheb?
Peamiselt väntvõll pooleks, kui hästi läheb,siis tõmab saale ringi.
Taastame auto mootori vahetuse kujul.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: R Mai 31, 2019 09:54
Postitas landy
Täna selgus,et erinevates Eesti kohatdes seisab 3 RR Sporti ( 2010 edasi) laiali lennanud 3,0L moootoritega. Üks neist saab tõsi küll Imedepõllult kohe uue dioonorsüdame.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Juun 18, 2019 16:50
Postitas landy
2011 a. RR Sport on 3,0L mootist lahti saanud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: K Juun 19, 2019 20:41
Postitas 007
Hea teada aga kas sa oleksid nii kena ja paneksid selle kõik nüüd ilusasti ekselisse. Noh nii nädalate, kuude ja aastate kaupa. Siis saame teada ka hooajati kuidas lagunemine toimub.
Samuti võiks teha mingi koondi kas ka auto värvil on midagi selle anomaaliaga pistmist.
Loodan, et ülaltoodud narratiiv ei nörritanud kedagi siin bändis. :roll: :P

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Juun 25, 2019 08:08
Postitas rauki
Ma olen ammu mõelnud,et see teave võiks kuidagi exeli kujul olla saadaval....läbisõit,auto ajalugu(eestist ostetud või mujalt) jne...oleks põnev lugeda ja oleks ka ilmselt abiks auto ostmisel.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Juun 27, 2019 10:09
Postitas landy
Enne Jaanipäeva läks Saaremaal üks 3,0L Tdv6 laiali ja nüüd Harjumaal D3 aiste vahekl sai 2,7L otsa.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Juul 02, 2019 07:19
Postitas landy
Jälle üks 2,7L TDV6 on Disco 4 aiste vehel surma saanud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Juul 08, 2019 12:44
Postitas landy
Nädalavahetusel on ühe RR Spordi aiste vahel lõpu leidnud 2014 a. 3,0L TDV6 ( e. siis see kõige töökindlam versioon)