11. leht 13-st

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Juul 11, 2019 07:33
Postitas landy
Üks 2007. aasta 2,7L TDV6 on RR Sporsi kaopti alla ärasurnud. Langetame leinas pea.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: R Aug 02, 2019 16:50
Postitas landy
Vahepel läks meelet ära märkida, et 2,7L TDV6 mootoreid on 2 tk hukka saanud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: R Aug 02, 2019 18:44
Postitas rauki
Vägev!

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: L Aug 03, 2019 18:16
Postitas landy
rauki kirjutas: R Aug 02, 2019 18:44Vägev!
Lisaks lasti inimliku lolluse tõttu ühes remonditöökojas 3,0L mootoril keps küljepealt välja.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Aug 08, 2019 08:39
Postitas landy
2016 a. (!) RRS II peal olev 3,0L V6 väntvõll otustas siirduda välja aeenimata vabaduspuhkusele.
Tegu peaks olema nn. "new revisison" mootoriga ;-)

Veidi lugemist väntvõllide probleemidest ja "pissed off" omanikest Lõuna- Aafrikias:
https://www.iol.co.za/motoring/cars/lan ... ne-1925479

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Aug 19, 2019 10:05
Postitas beachboy
Olen uus klubi liige ja lugedes postitusi jääb mulje, et TDV6 "crank shaft" probleem on esinenud kuni 2014a mudelitel.
Kas see sama probleem on esinenud Eestis ka TDV6 ja SDV6 mootorites alates 2015a?

Tutvudes ühe Lõuna-Aafrika foorumiga jääb ka mulje, et probleem esineb rohkem nendel autodel millel 6 käiguline automaatkast, mitte nendel millel 8 käiguline.
https://www.4x4community.co.za/forum/sh ... k-Failures

Vabandan ette kui küsimused on kuskil mujal siin foorumis vastused leidnud. Kaalun RRS SDV6 2015a ostu ja igasugune tagasiside on teretulnud!

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Aug 19, 2019 15:30
Postitas landy
Jah, alates 2014 on mootor töökindlam (saale lukud ja muud olulised tehnilised muudatused), kuid mitte lollikindele, sest ka uuematel mootoritel on sama probleem esinenud, tõsi väiksemas mahus. Samas on nende tootmide algusest ka vaid 5 aastat möödas, läbisõidud väikesed ning põhja panevate järelduste tegemiseks vast liiga varane aeg.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Aug 20, 2019 16:08
Postitas beachboy
Tänan tagasiside eest.

Ei tea kas õige koht küsida kuid kas mootori rikke puhul on kellegil kogemusi kas autole soetatud Marsh lisagarantii (mitte tehase garantii) kataks mootori vahetust? Muidugi sel juhul kui autol on kõik korralised hooldused ametliku esinduses õigaegselt tehtud.

Ehk keegi oskab kogemusi Marshiga jagada?

Tänan ette!

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: R Aug 30, 2019 07:33
Postitas landy
Et meelst ei lähske, siis panen kirja, et vahepeal on kaks 3,0L mootorit väntvõlli poleks murdnud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: R Aug 30, 2019 14:44
Postitas rauki
Kas oleks palju palutud kui sa kirjutaksid ka ikaldunud mootorite läbisõidu ja aasta?

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: L Aug 31, 2019 21:33
Postitas landy
rauki kirjutas: R Aug 30, 2019 14:44 Kas oleks palju palutud kui sa kirjutaksid ka ikaldunud mootorite läbisõidu ja aasta?
Kahjuks jõuab antud info minuni erinevaid kanaleid pidi. Kui ma auto tootmisaata teatatakse, siis olen selle lisanud, kuid läbisõidu infot mulle ei edastata. Antud juhul ei ole kumbagi infokildu kaasas.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Sept 10, 2019 20:53
Postitas landy
2014 a. RR Sprdi aista vehe on taas 3.0L TDV6 otsa saanud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Sept 19, 2019 08:05
Postitas landy
Eile jõudis minuni info ühe 2010. a. Disco4 3,0l V6 väntvõlli purunemise kohta. Saatuse iroonai on see, et sama autoomanik on varasemalt oma Diisco 3 peal juba sama jama läbi ealnud. Öelge veel, et välk kaks korda ühte kohta ei löö. Kaastunne!

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Okt 08, 2019 07:48
Postitas landy
1) Üks Disco 3 2,7L mootor möödundu nädalal vaid mõnekümne kilomeetri kaugusel remonditöökojast. Tõsi mootor käis juba enne seda üna halva häälega ning oli ka varsmelat turbo rikke üle elanud.
2) Nüüd saabus surmateade 2007. aasta 2,7L TDV6 kohta,mis RR Sporti oma koduks pidanud

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Okt 24, 2019 15:21
Postitas landy
Ühe meile tadamata tootmisaasta ja läbisõiduga Disco 3 2,7L mootori väntvõlli "kõlblik kuni" sai läbi.