12. leht 13-st

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: R Nov 08, 2019 22:05
Postitas imedepõld
Veel üks lahkelt purunenud väntvõll:
https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... 933#p38933

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Nov 14, 2019 11:26
Postitas landy
Värskeid tetaeid. Taas kaks RR Spordi TDV6 südanat seiskunud - 2007a. 2,7L ja 2011a. 3,0L

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Dets 05, 2019 17:17
Postitas landy
Et ei läheks meelest, siis panen kirja, et vahepeal on kaks Discovery 4 -ja aasta 2011 ja 2013 on saavutanud kaheosalise väntvõlli.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: K Dets 11, 2019 12:50
Postitas landy
Viiamste päevade uudise d- 2006 a, 2,7L TDV6 sai Disco3 kapoti all otsa ja sama juhtus ka 2005. aasta spordi mootoriga

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Dets 19, 2019 09:33
Postitas landy
Selle nädala saldo on 2 x 2,7L tdv6 mootorit, mõlemad 2005 aasta RR Sport kapoti alt.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: R Jaan 03, 2020 14:14
Postitas landy
Eelmise aasta ikaldumised veel kokku lugemta, kui juba tuli teade ühe 2007. aasta D3 kapoti all oleva 2,7L TDV6 surma kohta.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: R Jaan 03, 2020 16:51
Postitas landy
Nüüd siis siin foorumis välja toodud juhtumite (surnud ja raskelt vigased TDV6 mootorid) põhjal eelmise (2019) aasta kahevõistluse tulemused:
I koht 3,0L -23tk
II koht 2,7L - 22tk

Seega 45 mootorit 52 nädala kohta. Kui siia lisada need mootorid millede purunemise kohta info minuni jõudnud ei ole, siis võib oletada keskmiselt 1 mootor nädalas peaks Eesti kohta ära tulema.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Jaan 20, 2020 14:37
Postitas landy
Selle nädala esimene - Disco4 2009a.3,0L TDV6 ja väntvõll pooleks.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Jaan 20, 2020 16:18
Postitas moilo
Mitte, et see nüüd kedagi lohutama peaks, aga tundub tegu ei ole ainsa töökindla mootoriga. Itaallaste 3,0 V6 VM diisel (peamiselt Jeep, Chrysler ja Maserati) tundub veel hullem olevat. Mure sama- väntvõll pooleks ja plokk ka rikutud. Originaaldetaild on veel kallimad kui Landroveril. Erinevalt Landroverist saab küll näiteks väntvõlli osta, kuid see ei ole majanduslikult otstarbekas. Seega kui kellelgi peaks peale Land Roveri ikaldust tekkima tahtmine see asendada näiteks Grand Cherokeega siis peaks hoolega kaaluma kas ikka tasub.

NB. See info puudutab vaid uuemaid autosid, vanematel on Mersu diisel.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Jaan 21, 2020 09:24
Postitas rauki
Siinkohal oleks kohane veel meelde tuletada,et mingite aastakäikude Nissan Navarad kolksatasid ka ikka väga varakult oma mootorid kinni....niiet ei pole see Land Roverite viga ainult midagi.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Jaan 21, 2020 12:02
Postitas landy
2010 a. RRS 3,0L TDV6 kaputt,

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Veebr 06, 2020 11:38
Postitas martinsl
Selline asi jooksis ekraanilt läbi. RR ja RRS sees. D5 mitte
https://www.fullfatrr.com/gallery/album ... G_9339.PNG

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Veebr 06, 2020 19:54
Postitas Erik256
D5-e pole sest see tuli alles 2017. Bülletään on aastast 2014 ja seda olen siin foorumis ka varem tsiteerinud. Selle dokumendi kaasmõju oli vist ka see, et alates sellest aastast on 3,0 mootoril saalelukud. Samas, väntvõlli purunemist ei välista see jätkuvalt.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Veebr 11, 2020 08:33
Postitas landy
Et ma ära ei unustaks- 2006 a. 2,7L TDv6 on otsa saanud RR Spordi kapoti all.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Veebr 27, 2020 17:44
Postitas landy
Läks meelest ära märkida, et teispäeval jõudis minuni teade 2008 a. 2,7L TDV6 mootorio surmast, mis oli seni pesitseuid Disco 3 kapoti all.