7. leht 13-st

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Juun 04, 2018 10:41
Postitas Allu666
Õnneks sain oma RRS-i 2,7L ära müüdud. Kivi kukkus lausa südamelt :) . Põhimõtteliselt aasta aega oli müügis enne kui lahti sain, selline tunne nagu pommi otsas oleks istunud :) . Oli mõte RRS 2010 osta 3,0L aga nüüd kui antud teemat lugeda siis kadus isu ära, et neil ka siis sama viga kimbutab. Kahju nüüd ei teagi mida järgmiseks soetada.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Juun 04, 2018 10:55
Postitas DreamWalker
Allu666 kirjutas:Õnneks sain oma RRS-i 2,7L ära müüdud. Kivi kukkus lausa südamelt :) . Põhimõtteliselt aasta aega oli müügis enne kui lahti sain, selline tunne nagu pommi otsas oleks istunud :) . Oli mõte RRS 2010 osta 3,0L aga nüüd kui antud teemat lugeda siis kadus isu ära, et neil ka siis sama viga kimbutab. Kahju nüüd ei teagi mida järgmiseks soetada.

See on minu arust PARIM näide sellest et "teadmatus on õnnistus" :twisted:

Kui ei tea siis ei oska ka ette muretseda - vb ei lenda laiali ja omad muretult sõidukit kuni edasi liigub - aga ette muretsemine on ka paras vähk ikka.

Ise ka vahest imestan et kuidas ma oma Disco2-ga olen igalepoole käinud ja mütanud aga reaaluses on 1 katastroofiline rike teist taga ajanud - ometigi ei teadnud ja kõik ikka hästi lõppenud - sõidud omal jõul ära tehtud ja ennetavalt gaarazi ikka jõudnud :twisted: '

Juhtub siis juhtub - mis seal ikka - tuleb adekvaatselt lihtsalt kohaneda ja olukorrad ära lahendada - järgmine kord targem.

2.7 Omanikele aga külma närvi ja pöidlad pihku - eile just nägin Lõuna Rootsis ühte "muretut" Disco 3 omanikku kulgemas - arvestades konksu otsas oleva paadikäru suurust siis tirib vist vahepeal parajat "laevukest" :lol:
Aga muretu elu on muretu - võttis kohvi ja vuras aga edasi (Y) (Y)

Pilt

/EDIT/ Hiljem tuli kesk-Rootsis vastu ja kui kärul olev "laevuke" 3.5tonni alla mahtus siis... see pidi vahtplastist olema :lol: :lol: :lol:

Et mehhaanika meid alt ei veaks(elektronts ka kellel on) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :wink:
Nagu mu ülemus ütleb "elu on seiklus!" :mrgreen: :mrgreen:
Muhedat suve :)

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Juun 19, 2018 22:41
Postitas Rein
Mõni nädalake tagasi, kui mul Range käimapott ikaldus ja imekombel 3 nda avarisse jättis ja edasi tiksusin, oli Saaremaal, Kihelkonna lähistel 1 D3 seismas teepervwl, ohukolmnurk ka ilusasti väljas.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: K Juun 20, 2018 07:26
Postitas landy
Vahpealse info kohaselt on üks 3,0L ja üks 2,7L TDV6 taas otsa saanud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: T Aug 21, 2018 23:10
Postitas landy
Vahepealse aja jooksul siis üks 2,7L Lõuna-Eestis ja teine Põhja-Eestis otsa saanud. Mõlemate masinate omanikel sai isu täis ja läksid juppideks.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: K Aug 22, 2018 18:36
Postitas DreamWalker
landy kirjutas:Vahepealse aja jooksul siis üks 2,7L Lõuna-Eestis ja teine Põhja-Eestis otsa saanud. Mõlemate masinate oamnikel sai isu täis ja läksid juppideks.
RIP (Rest in pieces) :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :| :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: L Sept 15, 2018 14:37
Postitas t6nis.aro
Üks 2,7 sai vahelduseks kuu aega tagasi uuesti liikuma... :)

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: L Sept 15, 2018 17:52
Postitas landy
Vahelduseks on kaks 3,0L TDV6 mootorit (2013a.- 96.000km ja 2012a.) oma otsa leidnud.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: N Sept 20, 2018 12:04
Postitas landy
Lekus info ühe 2,7L TDV6 enneaegsest surmast.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: L Sept 22, 2018 18:55
Postitas landy
Järjekordne edulugu- ostad ca 11.000 eest TDV6 mootoriga RR Spordi, saad kuua aega sõita ning siis saad kaks katkist asja- ühe katkise mootori kapoti alla ja lisks katkise hinge enda rinnus. Boonuseks lõhkine rehakott. Kokkuvõüttesks - üks pooliku väntvõlliga 2,7L mootor jälle juures.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: L Sept 22, 2018 21:30
Postitas DreamWalker
landy kirjutas:Järjekordne edulugu- ostad ca 11.000 eest TDV6 mootoriga RR Spordi, saad kuua aega sõita ning siis saad kaks katkist asja- ühe katkise mootori kapoti alla ja lisks katkise hinge enda rinnus. Boonuseks lõhkine rehakott. Kokkuvõüttesks - üks pooliku väntvõlliga 2,7L mootor jälle juures.
Ai kurat valus laks. Kaastunne omanikule :roll: :| :|

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: P Sept 23, 2018 19:54
Postitas martinsl
Kus need auto kõik on, mida siin üles loed kümnete ja kümnete kaupa? Kus need omanikud on, keda juba vähemalt väikese küla jagu? Kas neid pole olemas või tehakse mootor korda ja sõit läheb edasi..

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: P Sept 23, 2018 19:59
Postitas landy
martinsl kirjutas:Kus need auto kõik on, mida siin üles loed kümnete ja kümnete kaupa? Kus need omanikud on, keda juba vähemalt väikese küla jagu? Kas neid pole olemas või tehakse mootor korda ja sõit läheb edasi..
Need kellel raha pole, need müüvad osadeks. Pea kümmekond juba Imdepõllul maanunud juppideks ja teist samapalju saanud seal samas asendusmootori kapoti alla. Andmed surnud mootorite kohta saan läbi varuosapäringute ja otse nende masinate pealt, mida tööl käega kastuda saan.
Samas pole Imedepõld ainuke firma maailmas, kes mootoreid vahetada oskab ja seega on tegelik kogus Eestis veelgi suurem.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Sept 24, 2018 18:57
Postitas martinsl
Kellele ja kuhu neid juppe müüakse siis? Pole mina neid rrs ega discosid teie juures näinud. Ei näe neid müügiks siin, a24, börsis, soovis jne.
Kus ja kui suur on nõudlus mootorite järele? Kui oleks siis kindlasti oleks ka pakkumist siin(Eestis) oluliselt rohkem ja ka hinnad ei oleks mitmekordsed võrreldes UK hindadega.
Mida annavad postitused, et jälle kuskil läks üks laiali?? Ütlen ausalt, 7lk sellist sisu, no ei usu!
Eesmärk on jätta lihtsalt mulje nagu tegu oleks kõige hullema nõrgema töökindlusega mootoriga maailmas, samas kui neid suuremaid ja väiksemaid diisleid läheb laiali ja metalli iga päev?
Võiks veel kuidagi arusaada, kui jutt käiks garantii all olevatest pillidest, mis niimoodi otsa saavad. Ala- üks jälle läks katki. Aga asi on väga kaugel sellest. Aastaks on kalendris 2018.
Isegi algusaastate autode turuhinnad on siiani kõrgemad, kui kasutatud või taastatud mootori maksumus.

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Postitatud: E Sept 24, 2018 20:00
Postitas landy
martinsl kirjutas:Kellele ja kuhu neid juppe müüakse siis? Pole mina neid rrs ega discosid teie juures näinud. Ei näe neid müügiks siin, a24, börsis, soovis jne.
Müüake ikkagi õnentutele autoomanikele.
Vana põllu peal oli kokku kuus D3-e ja kaks Sporti. Osad neist tänaseks lõpuni lammutatud. Praegu saada olevad:
https://galerii.imedepold.ee/index.php/ ... LAND-ROVER" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja Auto24-s on ka üsna mitu juppidena müügis.
martinsl kirjutas: Kus ja kui suur on nõudlus mootorite järele? Kui oleks siis kindlasti oleks ka pakkumist siin(Eestis) oluliselt rohkem ja ka hinnad ei oleks mitmekordsed võrreldes UK hindadega.
Aga UK on ka siit kõisest 3000km eemal ja autode transport UK sees ning seat maalt siia maksb ka midagi,
martinsl kirjutas: Mida annavad postitused, et jälle kuskil läks üks laiali?? Ütlen ausalt, 7lk sellist sisu, no ei usu!'
Selle asja nimi on statisika. Hea aasta lõpuks taas surnud hinged kokku lugeda.
Kui ei usu tule vaata Imedepõllul neid laiali lennanud mootoreid. Tõsi enne kolimist viisime just ühe hunniku TDV6 mootoriplokke vanarauda.
martinsl kirjutas: Eesmärk on jätta lihtsalt mulje nagu tegu oleks kõige hullema nõrgema töökindlusega mootoriga maailmas, samas kui neid suuremaid ja väiksemaid diisleid läheb laiali ja metalli iga päev?
Ära muretse Freelanderi 1,8L Bensukad ja Patroli 3,0L TD "käsigranaadid" andsid päris head konkurentsi. Viimasel ajal on nõudlus nende järele vähenemas.