generaator
generaator
Tere kas on ka kellegil teisel olnud mureks undav generaator.
Nimelt minu discoveri generaator otsustas ühest hetkest peale undama hakata. kiirelt remondimeeste manu ja loksuga laagrid vahetusse ning mingid jupid veel nimi meelde ei jäänud. Päeva masin seisis ja õhtuks kui genekas remondist tagasi peale pandud ja masin käivitatud... undamis hääle ikka taga. Laadimis protsess oli muidugi paranenud 14, millegiga aga häälitsus endine. ega midagi aku kontroll ja see ka korras. nüüd siis tagasi geneka remondi meeste juurde. Ennem esmaspäeva sealt vastust ei saa. kui kellegil on kogemust undavate genekatega palun infot.
Nimelt minu discoveri generaator otsustas ühest hetkest peale undama hakata. kiirelt remondimeeste manu ja loksuga laagrid vahetusse ning mingid jupid veel nimi meelde ei jäänud. Päeva masin seisis ja õhtuks kui genekas remondist tagasi peale pandud ja masin käivitatud... undamis hääle ikka taga. Laadimis protsess oli muidugi paranenud 14, millegiga aga häälitsus endine. ega midagi aku kontroll ja see ka korras. nüüd siis tagasi geneka remondi meeste juurde. Ennem esmaspäeva sealt vastust ei saa. kui kellegil on kogemust undavate genekatega palun infot.
Varsemast kogemusest undav genekas reeglina ikka laagrite probleem olnud. (Veel Nivaga sõites sai genekat paar korda aastas vahetatud). Võimalik muidugi, hääl sealt rootorist tuleb (võll äkki kõver). Eks geneka remontijad vast ise premini tea.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
mis sagedusega undamine (madal )on? või kuiv kriuks (kõrge)?
mul kriuksus ka, arvasin et pingutusrullid
kylmaga ei tahtnud käivitada, arvasin, et aku lahja
hiiumaal läks kriuks ikka päris koledaks
saarelt tagasi - ei lae üldse
3 päeva gabariittulega sõitu ja auto parkimist laadimis pistiku lähedale (ihumehaanik linnast ära)
genekas maha- tagumine laager tykkideks ja sees paha-paha teind taastada ei saa.
homme saan inseneerilt 200tdi geneka millele keeran otsa oma pees geneka rihmaseibi - saan senikaua sõita kui järgimsel nädalal uus genekas saabub
mul kriuksus ka, arvasin et pingutusrullid
kylmaga ei tahtnud käivitada, arvasin, et aku lahja
hiiumaal läks kriuks ikka päris koledaks
saarelt tagasi - ei lae üldse
3 päeva gabariittulega sõitu ja auto parkimist laadimis pistiku lähedale (ihumehaanik linnast ära)
genekas maha- tagumine laager tykkideks ja sees paha-paha teind taastada ei saa.
homme saan inseneerilt 200tdi geneka millele keeran otsa oma pees geneka rihmaseibi - saan senikaua sõita kui järgimsel nädalal uus genekas saabub
Pane pilt katki länud genekast! Eriti kinnituskohtadest, äkki sobib mõne muu auto alternatiiv. Näiteks uute LADA-de genekad (kuni 100A !)ju Boshi koopiad ning paljud off-roaderid (ka TR3-s) kasutavad neid.
Viimati muutis landy, P Mär 04, 2007 12:30, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
genekas
Tänan arvamuste avaldamise eest ja nõuannete eest. Huvitav et minu masinal alustas genekas samuti Hiiumaal teisel päeval antud helide tekitamist. Heli iseloomustasid remondimehed: See ei ole genekas vaid roolivõimendi. samas asja süvenedes ja peale luugi avamist tõdeti ühiselt et tegemist genekast tuleva heliga. NN pingutus rulli laager sai ka vahetatud kuna ka see oli selline imelik.
Mina võrdlen heli aga trollibussidelt tuleva undamisega.
Mina võrdlen heli aga trollibussidelt tuleva undamisega.
Genekate teema vägagi päevakorral. Täna selgus, et ühel Disco I-l veel genakas ja laadimisrelee tuksis.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
mis läbisõdu peal genekad saba andsid? mul 169000 ees.Landy kirjutas:Genekate teema vägagi päevakorral. Täna selgus, et ühel Disco I-l veel genakas ja laadimisrelee tuksis.
genekas oli magneti marelli, landroveri logoga ehk arvatavasti originaal ning odomeeter loodetavasti kerimata (saksas ostsin otse omanikult, tehing toimus köögis auravate pirukate manu )
saba
minu genekas alustas undamist 186 ja kopikate juures. läbisõit õige ning masin aastast 1998. orignaal genekas samuti.
Tean arvata mida siin arutate, juhin teie tähelepanu asjaoludele.
D1 l kasutati Magneti -Marelli, Lucase ja Bocshi generaatoreid, nominaalvooluga vist alates 95 kuni 127 Amprit. Olid veel omakorda alaliigitused sõltuvalt mootorist ja varustusest. Näiteks mõnikord sama mootori puhul on genkas vaskaul- või paremalpool mootorist, ja sellest tulenevalt kinnitused peegelpildis. Marelli genekale varuosi ei saa (või on raske neid tuvastada) tehase kataloog ei paku ja samuti pakuvad ainult tervet genekat mõned selle ala järelturu tegijad. Teise kahe tootjaga on lihtsam. Millised genekad on üksteisega asendatavad võib 100 %lt kinniyada ainult neid võrreldes. Ärge unustage võimsust (winch)! Siin jutt on 12 v genekatest. Mareli oli kõige suurema võimsusega 12x127 W
D1 l kasutati Magneti -Marelli, Lucase ja Bocshi generaatoreid, nominaalvooluga vist alates 95 kuni 127 Amprit. Olid veel omakorda alaliigitused sõltuvalt mootorist ja varustusest. Näiteks mõnikord sama mootori puhul on genkas vaskaul- või paremalpool mootorist, ja sellest tulenevalt kinnitused peegelpildis. Marelli genekale varuosi ei saa (või on raske neid tuvastada) tehase kataloog ei paku ja samuti pakuvad ainult tervet genekat mõned selle ala järelturu tegijad. Teise kahe tootjaga on lihtsam. Millised genekad on üksteisega asendatavad võib 100 %lt kinniyada ainult neid võrreldes. Ärge unustage võimsust (winch)! Siin jutt on 12 v genekatest. Mareli oli kõige suurema võimsusega 12x127 W
jutu teema algataja sai
Oma discoveryl sai siis generaator remonditud käis peale remonti tän agarantii remondis ära ning saadi korda. Mõnus sõita V8 joriseb mõnusalt taas mitte ei unda nagu troll. Ütlesid et kui püstises asendis keerutasid siis häält taga polnud aga kui panid lamavasse asenidesse ja käe peale siis olevat jorra jorra teinud.
Tore see et asja sai kokku maksis lõbu 1870 eesti krooni.
MS
Tore see et asja sai kokku maksis lõbu 1870 eesti krooni.
MS
Tegelikult on täiesti savi,milline genekas mootoril peale virutada.geneka kinnitused ja juhtme otsad on enamasti väga lihtsalt ümber tehtavad.(v.a. 24V FFR geneka puhul) ja rihmaratas hetkega treitav.Näiteks V8-l kastutan kordamööda Niva 80A või Roveri originaal 120 A genekat (pärit 300 TDI pealt) aga 300 TDI-le sai see maakerasuurune 90A 24 V FFR genekas peale.See on muidugi imeloom- mehhaaniliste releeregulaatoritega ja tekitab lisaks 24 V veel kolmefaasilist 110 V voolu.