Kuuma saanud 300TDI
Kuuma saanud 300TDI
Mille kõigega peab arvestama kui Disco 300 >TDI on kuuma saanud?
Kui vananeda, siis teha seda stiilselt. Land Roveriga.
Hea oleks olnud öelda ülekuumenemise põhjus või kirjeldada olukorda.
Näiteks kui lihtsalt jahutusvedeliku voolikus oli auk, vedelik jooksis välja ning mootor sai näidiku punasesse tsooni jõudmisel välja lülitatud, võib lihtsalt vooliku vahetusega pääseda.
Pikemaajalise ülekuumenemise põhjuseks on tavaliselt plokikaane kõverdumine - kui vähe, saab sirgeks lihvida, teisel juhul tuleb plokikaan välja vahetada
Näiteks kui lihtsalt jahutusvedeliku voolikus oli auk, vedelik jooksis välja ning mootor sai näidiku punasesse tsooni jõudmisel välja lülitatud, võib lihtsalt vooliku vahetusega pääseda.
Pikemaajalise ülekuumenemise põhjuseks on tavaliselt plokikaane kõverdumine - kui vähe, saab sirgeks lihvida, teisel juhul tuleb plokikaan välja vahetada
LR Discovery I 83kW manuaal
Tere.
Mina olin ka 300 TDI ülekuumenemisega hädas. Plokikaan sai lihvitud ja kontrollitud. Panin peale ja koormusega kuumenes üle, mitu korda pesin ka jahutussüsteemi läbi ning kontrollisime termokaameraga radika soojenemist. Kohapeal kõik normis aga koormusega jälle kuumenes üle. Asi lahenes peale uue radika paigaldamist.
Mina olin ka 300 TDI ülekuumenemisega hädas. Plokikaan sai lihvitud ja kontrollitud. Panin peale ja koormusega kuumenes üle, mitu korda pesin ka jahutussüsteemi läbi ning kontrollisime termokaameraga radika soojenemist. Kohapeal kõik normis aga koormusega jälle kuumenes üle. Asi lahenes peale uue radika paigaldamist.