D I aku.
D I aku.
Õdangut kogudusele ... ühesõnaga soovitage head akut. Eelkõige tootjat. Geelakud ei huvita sest see tee on läbi käidud ja mina pettusin ausalt öeldes aga see selleks
Põhiküsimus, et kas 80+ A on overkill DI jaoks!?!? Mul auto endal suht pikalt seisab teinekord vbl sealt mingeid mõtteid. Vintsi ei ole ja ilmselt ka ei tule ... kuna õiged mehed ei vintsi ... vaid võtavad sõbra kellel vints metsa kaasa
Põhiküsimus, et kas 80+ A on overkill DI jaoks!?!? Mul auto endal suht pikalt seisab teinekord vbl sealt mingeid mõtteid. Vintsi ei ole ja ilmselt ka ei tule ... kuna õiged mehed ei vintsi ... vaid võtavad sõbra kellel vints metsa kaasa
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Akudega on vana teada alugu- kellele meeldib ema, kellele tütar.
Olen palju aastaid kasutanud ja veidi vähem aastaid edasi müünud seda:
http://www.bannerbatteries.com/banner/p ... 111_en.php
Seni pole pidanud pettuma, sest palju seisva ja vähe sõitva Inetu Pardipoja peal on ilusti vastu pidanud ning ka peale kuu-pooleteise pikkust seismist on vana masina käivitanud. Ka vintsimiseks on seni knasti sobinud.
Isegi suure külamaga (-30C) pole hätta jätnud.
Siiani pole üksi klient ka kirves käes tagasi tulnud aru pärinud.
Teisalt on ka "noname " akudega olnud palju ülltavalt positiivseid kogemusi.
Viimane neist oli selle tootja akuga: http://rombat.ro/en
Dacia peal pidas see tehase akuna vastu üle 7 aasta - pole paha tulemus.
P.S.
Mingil põhjusel on Imedepõllul viimasel ajal sattunud koos kasutatud autodega üsna mitu vana ja lühises Varta akut.
Ilmselt süü selles, et Varta üsna levinud aku tootja siin kandis.
Olen palju aastaid kasutanud ja veidi vähem aastaid edasi müünud seda:
http://www.bannerbatteries.com/banner/p ... 111_en.php
Seni pole pidanud pettuma, sest palju seisva ja vähe sõitva Inetu Pardipoja peal on ilusti vastu pidanud ning ka peale kuu-pooleteise pikkust seismist on vana masina käivitanud. Ka vintsimiseks on seni knasti sobinud.
Isegi suure külamaga (-30C) pole hätta jätnud.
Siiani pole üksi klient ka kirves käes tagasi tulnud aru pärinud.
Teisalt on ka "noname " akudega olnud palju ülltavalt positiivseid kogemusi.
Viimane neist oli selle tootja akuga: http://rombat.ro/en
Dacia peal pidas see tehase akuna vastu üle 7 aasta - pole paha tulemus.
P.S.
Mingil põhjusel on Imedepõllul viimasel ajal sattunud koos kasutatud autodega üsna mitu vana ja lühises Varta akut.
Ilmselt süü selles, et Varta üsna levinud aku tootja siin kandis.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
No ma ise olen ka Boschi poole vaadanud. 4x4 kiitis keegi ka Vartat, mingit püssimat mudelit siis. Mulle oluline, et suudaks pikemalt õues seista ja siis veel käima minna seega mingit kvaliteeti nagu.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Hvitav, oma 23 aasta pikksue autoomaniku karjääri jooksuk on mul vaidkord õnestundu aku otsa sattuda, mis aktiivse asutuse käigus suht ruttu (mõne aastaga) ära kooles.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
... ok mida sa mõtled ressursi all!?!? Selles mõttes, et akut peab laadima onju , seda tean isegi mina ...Raigo R kirjutas:Yks Varta suri garantii ajal ära,pigem väldiksin. Enamus akudest on käkerdised,peale garantiiaja loppu on 70% ressurssi läinud.
Ilmselt on siis juttu toote kvaliteedist pigem. Seda ma siin üritangi selgitada nö praktika baasil, et milline peab vastu.
Veel soovitage pädev A kogus mida sinna peale keerata siis. Et väga overkill ei tuleks.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Ressurss-mahtuvus.Oige pingegega laadimine ja mitte täiesti tyhjaks kurnamine on märksonad.Kui plaadid on olluse pohja pudistanud,koverad,siis juhtubki,et purk lyhises,mahtuvus mittepiisav,ei hoia voolu.
Olen lao akutostukeid remontinud (ammu,kui selleks veel vajadust oli ;seal kyll leelisakud,kuid suures plaanis koik sama.)
3 liitrise mootori jaoks on 100 A optimaalne,genekas jouab korralikult ära laadida.
Olen lao akutostukeid remontinud (ammu,kui selleks veel vajadust oli ;seal kyll leelisakud,kuid suures plaanis koik sama.)
3 liitrise mootori jaoks on 100 A optimaalne,genekas jouab korralikult ära laadida.
3xRRC
D1 ei ole ruumi 100sele aga on üsna lihtne vabastada teine pool ja paigaldada 2 akut. Omal 2x 74Ah, vints ja ise rahul. Just pikkade seismistega on ikkagi mingid pisitarbijad, mis akud tühjaks imevad ja suur mahutavus abiks. Generaatori laadimine ju pingepõhine ja akude mahutavus generaatorit eriti ei huvita, lihtsalt kauem läheb aega.
Tööl kasutame Euroglobe akusid ja 2 aastaga jamasid olnud ei ole, mis ei tähenda, et neid tulla ei või. Jutt ca. 30st akust, valdavalt 100+ Ah.
Ja veel, normaalse kasutamise korral akut laadima ei pea, auto teeb selle töö ise ära.
Tööl kasutame Euroglobe akusid ja 2 aastaga jamasid olnud ei ole, mis ei tähenda, et neid tulla ei või. Jutt ca. 30st akust, valdavalt 100+ Ah.
Ja veel, normaalse kasutamise korral akut laadima ei pea, auto teeb selle töö ise ära.
Viimati muutis totu, L Nov 12, 2016 06:52, muudetud 1 kord kokku.
Raud on tore.
Oleme ka Imedepüllul üht-kaht toplet akuga D-I / RRC masinat kohanud. He lahendus, kui suur aku ei mahu.
Mataka/metsa masisal on siis võimailik taha ka "split charging" lahendus e . erinevatele akudele võimlik ühendadada erinevad tarbijad ja laadmist juhtida.
Näiteks selline: http://www.imedepold.ee/galerii/index.p ... ojekt-Puma
Eurogelobe akusid on ka 5...6 tk Imedepõllult müüdud ja paar aastat klientidel siiani kasutuses.
Aku (sala)tarbiajstest eraldamiseks soovitame jätkuvalt massilüiti kasutamist.
Enda Pardipojal käib mass juba käega "automaatselt" peale süüte välja keeramist maha.
Mataka/metsa masisal on siis võimailik taha ka "split charging" lahendus e . erinevatele akudele võimlik ühendadada erinevad tarbijad ja laadmist juhtida.
Näiteks selline: http://www.imedepold.ee/galerii/index.p ... ojekt-Puma
Eurogelobe akusid on ka 5...6 tk Imedepõllult müüdud ja paar aastat klientidel siiani kasutuses.
Aku (sala)tarbiajstest eraldamiseks soovitame jätkuvalt massilüiti kasutamist.
Enda Pardipojal käib mass juba käega "automaatselt" peale süüte välja keeramist maha.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!