1. leht 1-st

TDV6 /TDV8 disaini vead

Postitatud: R Juun 01, 2018 09:17
Postitas landy
Kõigile on ilmselt tuttavd TDV6 2,7L ja 3,0L mootorite mured poolduvate väntavõllide ja ringi käivate saaledega.

Paljudele on ilmslt teada ka mured Tdv8 parempoolsete turbode ja kollektorite ikaldumisega. Tänane kurb seis on see, et sama saatus taba üha sagedamini ka 3,0L TDV6 mootorite parempoolseid turbosid ja kollektoreid.

Re: TDV6 /TDV8 disini vead

Postitatud: P Veebr 03, 2019 20:21
Postitas tom
Kas on üldse mõni käesoleva kümnendi (diisel) isend, mida kannataks enamvähem osta?

Disco4 pakutakse 155, 180 ja 188kw variatsioonides - kas sama õuduse erinevad kehastused?

Re: TDV6 /TDV8 disini vead

Postitatud: P Veebr 03, 2019 22:24
Postitas landy
tom kirjutas:Kas on üldse mõni käesoleva kümnendi (diisel) isend, mida kannataks enamvähem osta?

Disco4 pakutakse 155, 180 ja 188kw variatsioonides - kas sama õuduse erinevad kehastused?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TDV6 /TDV8 disini vead

Postitatud: E Veebr 04, 2019 12:24
Postitas vedu
"Land Rover BMW engine conversions" Facebooki grupis paneb rahvas Defenderitele BMW mootoreid peale. Huvitav, kas midagi sarnast Discodele pole? Hästi dokumenteeritud mootori asendust mingi vastupidavama vastu.
Lisaks käis mingi jutt, et Koreas tehti neile mootoritele tagasikutsumine. Iseasi küll, mis nad sinna asemele panevad: uuel ju samad probleemid. Oleks ju tore, kui EU's ka see tagasi kutsumine tehtaks, aga kihla ei veaks selle peale :)