1. leht 2-st

Diisel kütus ja lisandid?

Postitatud: K Mär 14, 2007 16:23
Postitas 007
Ilmselt on seda teemat siin juba nämmutatud aga siiski kuulaks teiste kogemusi diisli kvaliteedist. Ise olen olnud ca 10 aastat Statoili klient. Tankinud seal bensu enamalt jaolt aga nüüd siis ka diislit. Alates sept 2006 olen hakanud tankima Nestest ja vahe on ilmne nii kulus, kui minekus Neste kasuks.

Samuti milliseid lisandeid ja kui tihti peaks / võiks kasutada. Rekkamehed soovitavad juba sajandeid panna ikka törts kahe taktilist õli sekka jne.

Millega rõõmustate??

Postitatud: K Mär 14, 2007 16:46
Postitas Polar
Tahad öelda et Neste omaga liigub paremini ja kulutab vähem?

Postitatud: K Mär 14, 2007 20:23
Postitas 007
lausa ütlesin, kas on muid kogemusi?? :shock:

Postitatud: K Mär 14, 2007 20:56
Postitas Polar
Ei oska Statoili ka laita, aga Go ja Olerex on pask!!!

Postitatud: K Mär 14, 2007 20:59
Postitas 007
... nu neist ma üldse ei mõtle ka mitte. kuigi mida väiksem tegija seda parem peaks olema kvaliteet.

Postitatud: N Mär 15, 2007 11:42
Postitas RV8
Korraliku kütuse puhul ei peaks lisandeid kasutama, ja mittekorralku kütust jällegi ei peaks kasutama. Ma olen Statoil ainult diislit kasutanud, proovi mõttes olen kallanud 1 liiter 2T (kahtaktilise saemootori) õli 80 liitri peale paaril korral talveti. No töötab mootor natuke teise heliga, vaiksemalt. Mingit kardinaalset efekti ja vajadust ei näe. Soovitan kütuse filtreid vahetada-hooldada sagedamini, kui on ettenähtud vastavates juhendites ja mittekasutada aastajale mittevastavt või kahtlast kütet.

Postitatud: N Mär 15, 2007 13:42
Postitas 007
eks seda saab tehtud jah (filtreid vahetatud varem). aga kuna meie kütus on paraku kehvema kvaliteediga kui mujal euroopas(mis ilmselt ei vaja enam tõestamist) siis sellest ka küsimus. elame näeme ütles pime.

Postitatud: N Mär 15, 2007 20:42
Postitas Una
mina olen pannud 200 gr 2T õli Disco paagi peale. Kunagi panin pool liitrit, aga siis Veiko ütles, et pole niipalju vaja (ja Veikot ma usun). Kui tahan kuulda, siis võib ju öelda, et ehk on vaiksem mootori hääl. Olulisem on minu jaoks teadmine, et see 2T õli määrib ehk natuke elutähtsaid sõlmi

Seda, kas kütuses vahe on, proovisime suvel Soomes. Discol oli taga treiler Defendriga ning paagitäis Statoilist ostetut Diislit. Sõit siis Lapland Trophyle. Paagiga sai sõita 475 km - siis hakkas tuli vilkuma. Soomest tangitud diisliga sai sõita 463 km. Seega vahe väga marginaalne. Paagi panin muidugi täpsuse huvides korgini täis. Tempo oli ühtlane 85 km/h. Eestist võetud paagiga veel Helsingi vahel tiirutamine ning seega ilmselt suurem kulu.

Meie järeldus - vahet pole. Ei pruugi olla tõsi, kuid meie katse tulemus oli selline. Ainuke vahe mis oli, Soome diisel ei vahuta nii kohutavalt. Eesti bensukates saan tankida umbes 70 liitrit, siis kööb püstoli lukku. Kui paaki täis tahan lasta siis 5 min tilgutan nagu tola. Soomes seda jama polnud.


Lisanditest olen kasutanud pihustite puhastamise oma enne aastaaja vahetamist, aga see on ka selline enesetunde küsimus. Kas abi on - ei tea. Vähemalt tunne on, et oled oma auto mootori heaks miskit teinud.

Postitatud: R Mär 16, 2007 19:05
Postitas 007
.. ilmselt ta sellise tunde taha lõpebki see kasu, et oled midagi teinud vähemalt. Aga ühes ma olen küll 100 % kindel , nimelt erinev kvaliteet on küll ühes ja samas ketis (nt. Statoilis kindlasti). paar nädalat on nii ja siis jälle naa (hea- halb).

ma nigu olen kuulnud , et kõik eesti edasimüüjad saavad oma "meski" ühest ja samast august ja siis segavad igaüks oma kokteili.

kuna mul tuttav töötab MB teeninduses siis sealt on ka nurinat. Kusjuures seda tuleb kuidagi hooti ehk siis nö. partiide kaupa. Oli juhus kus kaks uut G-d järjest jooksid kinni tänu kütusele. Ilmselt mängis oma osa ka moodne uus kütuse-pumba-pihustite süsteem jne. mine ja võta nüüd kinni keda sõimata :roll:

diisel Soomes

Postitatud: T Mär 20, 2007 22:28
Postitas levito
hakkasin LR omanikuks ostsin 1999 aasta disco II sõitsin sellega vähe eestis ca 400 km ja siis Soome tannkisin Statoilis paagi täis Soomes sõitsin umbes 600 km ja arvasin et oleks aeg küttet juurde võtta läksin lähimasse Esso tanklasse (Heinola) ja tankisin 70 liitrit -30 diislit peale sain sõita 60 km kui LR hakkas mind igale poole saatma lõpuks jõutsin 4...3...2 püttaga kohlikku peatuspaika ja LR loobus minuga suhtlemisest.
Suurte uuringute abiga (internet , E-mule ,Eesti land roveri foorum jne...)
avastasin et kütusepump ei soovinud suhelda kui lõin oma väikese jalakesega vastu paaki sai pumbaga pooltunnikest suhelda (vaata kui kaugele poole tunniga jõuad) peale mõningasi toksimisi arvas pump et talle selline käitumine ei meeldi ja otsustas igasuguse kontakti lõpetada .Nüüd siis olen õnnelik LR omanik Soomes ja Käin jala kuna kohalikud LR müüijad küsivad pumba eest 460 EUR . Almake andis lootust et on võimalik ka odavamalt koju saada. Järeldan sellega et alati ei ole parem parim.

Postitatud: T Mär 20, 2007 23:45
Postitas landy
Paraku on Disco II paagi pumba elu lõppemine üks "tüüpvigadest" mis neid mudelid kummitab. Kasutaja RV8 võib vast täpsustada,aga mina olen üsna mitmest juhtumist kuulnud juba.

Postitatud: N Mär 22, 2007 19:29
Postitas Polar
Tegelikult võiks situatsiooni kirjeldada alljärgnevalt: ema pragab pojaga-küll sina oled ikka halb ja lohakas- sinu vanaisa kandis neid kalosse 20 .a., isa kandis 10.a, sina said jalga panna ja juba katki! Mina poleks küll nii julge et ostan auto(tundmatu) ja panen kohe reisima!

Postitatud: N Mär 22, 2007 20:07
Postitas 007
mnjah omad riskid (pean silmas kasutatud autot eelkõige) on olemas nii fifti sixti. 8) . eriti veel vabast riigist välja. Soomes samas peaks veel hakkama saama abiga jne. mingi Poola teema viiks hauda ilmselt (vaimselt eelkõige, kui mitte füüsiliselt.

ja nagu ütles juba Forrest Gumpi ema..."Life was like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."

Postitatud: R Mär 30, 2007 09:37
Postitas levito
Venelased ütlevad et kes ei riski see sampust ei joo . Ei ostnud LR selleks et maja taga põllupeal muda kraapida . Auto korras tänud Utkinile . Aga uus mure kas keegi oskab aitata nimelt tilgub diislit pressure regulaatori vahelt[/img]

Postitatud: E Apr 02, 2007 12:18
Postitas RV8
Td5 mootritega kütusüsteemi etteandepimba eluiga on ca 150000 km.
Taastaud pumba eluiga (Tallinnas X tegemine) eluiga max 3000 km. Olen huvipärast proovinud. Rõhuklapi leke vastu vahel aitab ainult tihendi vahetus, tavaliselt klapp koos tihendiga. Kah tüüpiline viga
Siin kohl ka moraal, mida olen korduvalt kirjutanud Td5 mootor iseenesest väga töökindel värk, kütuse etteande osa (madalsurve) mitte eriti. Igal juhul 300 tdi omaga ei anna võrrelda.