automaatne käigukast?
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 12
- Liitunud: K Apr 04, 2007 12:20
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Viitna kandis
automaatne käigukast?
olen siin ja seal lugenud, et kogemustega mehed peavad discode automaat-kaste suhteliselt intelligentseteks. olen siiani manuaalidega (mitte LR-dega) sõit ja kogemust ei oma. ikkagi küsimus - mida see suht-intelligentne tähendab? millega ma saan automaadile oma tahtest märku anda?
äkki on sellest juttu olnud kuskil? otsingut nii otse teemat ei leid.
lihtsalt olen siiani vaadanud manuaal-discosid, aga äkki pole ka automaadil via, kui off-roadile ei roni?
lennuk
äkki on sellest juttu olnud kuskil? otsingut nii otse teemat ei leid.
lihtsalt olen siiani vaadanud manuaal-discosid, aga äkki pole ka automaadil via, kui off-roadile ei roni?
lennuk
oma tahtest saad automaadile märku anda parema jala liigutamise ja käiguvalitsi asendi valimisega
offroadil ei ytle automaadi kohta ühkti paha sõna, kiidan hoopis - ei ole mingit mõtisklemist kas mäkke minna 2 või 3 käiguga - parema jala sirutus ja läheb
järsul laskumisel aeglusti + 1 käik veereb masin väga kenasti ja rahulikult mäest alla.
mina olenm automaadiga rahul - valge inimese elu - hommikul käik sisse, õhtul välja
offroadil ei ytle automaadi kohta ühkti paha sõna, kiidan hoopis - ei ole mingit mõtisklemist kas mäkke minna 2 või 3 käiguga - parema jala sirutus ja läheb
järsul laskumisel aeglusti + 1 käik veereb masin väga kenasti ja rahulikult mäest alla.
mina olenm automaadiga rahul - valge inimese elu - hommikul käik sisse, õhtul välja
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Ära igaks juhuks seda automaatkasti proovi.
Hakkab veel meeldima ja vaat siis ei saa enam ilma hakkamagi .
Asja nimi on mugavus.
2 automaatkastiga maasturi kogemus nii metsas kui linnas.
Ja ilmselt läheb ka 3 autole automaatkast peale.
Hakkab veel meeldima ja vaat siis ei saa enam ilma hakkamagi .
Asja nimi on mugavus.
2 automaatkastiga maasturi kogemus nii metsas kui linnas.
Ja ilmselt läheb ka 3 autole automaatkast peale.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 12
- Liitunud: K Apr 04, 2007 12:20
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Viitna kandis
juba targem
suur tänu kõigile.
praktika on elu ema!
kõige targem oligi minna näppupidi säärase kasti juurde ja temaga suhelda.
aga jah - oht on olemas, et selline asi meeldima hakkab.
kas kellelgi kogemust ka - kui peres kaks autot, millega läbisegi sõidetakse, kas hakkab manuaali ja automaadi sagedane vahetusmoment närvidele ka käima. üldiselt olen üsna kannatlik inimene.
praktika on elu ema!
kõige targem oligi minna näppupidi säärase kasti juurde ja temaga suhelda.
aga jah - oht on olemas, et selline asi meeldima hakkab.
kas kellelgi kogemust ka - kui peres kaks autot, millega läbisegi sõidetakse, kas hakkab manuaali ja automaadi sagedane vahetusmoment närvidele ka käima. üldiselt olen üsna kannatlik inimene.
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Re: juba targem
Võib vabalt juhtuda et omi sõite hakatakse planeerima automaatkastiga auto saadavuse järgilennuk kirjutas:kui peres kaks autot, millega läbisegi sõidetakse, kas hakkab manuaali ja automaadi sagedane vahetusmoment närvidele ka käima.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Re: juba targem
muud pole keskit, kui alustuseks lajatad nina klaasi, sest vajutad vasaku jalaga omaarust sidurit aga tegelikult tabab jalg suurt piduripedaali. vasak jalg kusjuures ei oska (vähemalt minul) aeglaselt pedaali alla vajutada sest siduri lahutamine ju toimub sedasi, et pedaal põhja ja vaikselt meelitad üles, piduril ju vastupidi.lennuk kirjutas:suur tänu kõigile.
praktika on elu ema!
kõige targem oligi minna näppupidi säärase kasti juurde ja temaga suhelda.
aga jah - oht on olemas, et selline asi meeldima hakkab.
kas kellelgi kogemust ka - kui peres kaks autot, millega läbisegi sõidetakse, kas hakkab manuaali ja automaadi sagedane vahetusmoment närvidele ka käima. üldiselt olen üsna kannatlik inimene.
aga mõne aja möödudes tunned ainult kerget tõmblust vasakus jalas kui juba märkad, et tahhomeeter kukkus 1000 pööret. järgmse etapina, kui oled käsikastiga masina roolis ehmatad käigukastist kostva ragina peale, qrt unustasin sidurit vajutada aga inimene harjub kõigega, ka hea eluga
mis sa tiirutad kui kass ümber palava pudru, osta automaat ära
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 12
- Liitunud: K Apr 04, 2007 12:20
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Viitna kandis
uuendused
igasugused uuendused on ohtlikud! aga jah - automaadiga olen juba leppinud. seda enam, et ega minu arvamus kedagi ei huvitagi. naine helistas veidi aega tagasi ja teatas, et TEMA on otsustanud, et MINA ostan just selle auto ja just selle käigukastiga. seega - kui ma nüüd realistlikult olukorda hindan, siis - mul vist seda automaadiga harjumise muret ei tulegi, sest ilmne on, et mina sõidan vana autoga edasi.
tuhvlialuste maailmameister, lennuk
tuhvlialuste maailmameister, lennuk
Saad naise kõrvale kaardilugeja ametit õppima asuda...
Kui masin käes, näita seda siis koos juhiga meile ka!
Kui masin käes, näita seda siis koos juhiga meile ka!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 12
- Liitunud: K Apr 04, 2007 12:20
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Viitna kandis
kurat teab - kui "tulevane juht" hakkab juba seda otsustama, mida mina ostma pean ja mida mitte, siis võib kindel olla, et autot ennast enam pildile ei mahugi. (endast ma ei räägigi)
kas see on mingi haigus, mis l-roverile mõtlemisega kaasneb, et naine ei mahu enam pliidi ja külmkapi vahele ära vaid otsustab maailma valitsema hakata?
aga - eks ma siis püüan kaardilugemisestki rõõmu tunda.
jõudu kõigile - küll siis pildistame ja joonistame.
kas see on mingi haigus, mis l-roverile mõtlemisega kaasneb, et naine ei mahu enam pliidi ja külmkapi vahele ära vaid otsustab maailma valitsema hakata?
aga - eks ma siis püüan kaardilugemisestki rõõmu tunda.
jõudu kõigile - küll siis pildistame ja joonistame.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
ZF
Rõõm ja rahu Disco I puhul igatahes. Ei ole muidugi mingi sportvariant, aga selle massina käsitsemise teeb eriti linnas väga mugavaks. Kiirendus muidugi kannatab, aga kellele ei meeldi, mingu teepeenra kaudu
Maailm keerleb kui Discokera!
Re: uuendused
lennuk kirjutas:igasugused uuendused on ohtlikud! aga jah - automaadiga olen juba leppinud. seda enam, et ega minu arvamus kedagi ei huvitagi. naine helistas veidi aega tagasi ja teatas, et TEMA on otsustanud, et MINA ostan just selle auto ja just selle käigukastiga. seega - kui ma nüüd realistlikult olukorda hindan, siis - mul vist seda automaadiga harjumise muret ei tulegi, sest ilmne on, et mina sõidan vana autoga edasi.
tuhvlialuste maailmameister, lennuk
Mul sõber kunagi rääkis, et tema peres naine otsustab väikesed asjad
ja tema suured asjad, AGA naine otsustab, misasi on suur ja mis on väike.
automaatidest
olen automaatidega ja ilma nii mitu ekvaatorit juba läbi sõitnud, erinava ilma ning maastikuga ja pean tõdema seda, et manuaal kast annab küll kordadest rohkem kontrolli auto üle, kuid ei kontrolli sellega teed... ja teel valitseva olukorra... varem või hiljem selline asi nagu manual kast jääb näha ainult muuseumites...
No kas see kontroll ikka kordades parem on. Kui automaadiga autoga ära harjuda, on tema tegevus vägagi etteaimatav ja seega kontrollitav. Olen ca. 12 a kasutanud automaatkaste ja 1 korral olen seda kahetsenud (käimatõmbamise võimaluse puudumine). Tõsi- maasturikogemus vaid manuaaliga. Kujutlusvõime abiga (kogemus LR l kasutatud ZF kastiga sõiduautoga ca 350 000 km.) peaks AT ja maasturi kombinatsioon kohati manuaalist paremgi olema (nt. ei jookse turbo rõhk käiguvahetusel maha), linnasõidul ei kannata loomulikult võrrelda, seal on manuaal täiesti mõttetu, trassil suurt vahet ei ole (MT ökonoomsem, AT mugavam möödasõitudel). Kast iseenesest töötab peaaegu võrdväärselt kaasaegsete, elektrooniliselt juhitavate kastidega(oli üks esimesi 4 käigulisi, trafolukuga kaste), on piisavalt vastupidav (kasutati sõidukatel ka tublisti üle 200 kW mootoritega), ja laialt levinud (romulates BMWde ja Volvode alt saadaval).
Raud on tore.