Paluks kogemusi gaasiseadmest.
Paluks kogemusi gaasiseadmest.
Tere foorumlased
Küsimus sellepärast, et rahakoti paksus piiratud ja 120-150 K eest asjalikku RR diislit vist ei leia, seepärast tekkis küsimus gaasiseadme kohta. Otsisin siin vanu teemasid, kuid pole nagu eriti teisi.
Endal olukord selline, et seoses maale elama asumisega oleks vaja maastikul ja lumes liikumiseks sobivat sõidukit.
Praegu aastane läbisõit ca 40000 (1/3 selles oleks mitte asfaldkattega teedel), päris palju ka pikki maanteeotsi, seega oleks vaja mugavat sõidukit.
Kuidas siis lood on selle gaasiseadmega?
Andres
Küsimus sellepärast, et rahakoti paksus piiratud ja 120-150 K eest asjalikku RR diislit vist ei leia, seepärast tekkis küsimus gaasiseadme kohta. Otsisin siin vanu teemasid, kuid pole nagu eriti teisi.
Endal olukord selline, et seoses maale elama asumisega oleks vaja maastikul ja lumes liikumiseks sobivat sõidukit.
Praegu aastane läbisõit ca 40000 (1/3 selles oleks mitte asfaldkattega teedel), päris palju ka pikki maanteeotsi, seega oleks vaja mugavat sõidukit.
Kuidas siis lood on selle gaasiseadmega?
Andres
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
eelmisele, mul on gaasiseadmega varustatud disco, ei haise ta midagi, jah, aeg-ajalt tunneb nina gaasi lõhna, kuid suht harva.
oluline on arvestada, et gaasigi tuleb kusagil hoida, reeglina võtab lisapaak/paagid salongist päris palju ruumi ära.
teiseks, need paagid on suhteliselt väikesed, mina näiteks pean iga 300 kilomeetri takka neid täitmas käima.
ja kolmandaks, uuri, kas sinu teele üldse mõni gaasitankla jääb, neid on meie riigis siiski üsna vähe.
ning last but not least - gaasiga saab sõita, kuid seda siis rahuliku, isegi ehk flegmaatilise vanainimese kombel, erilist teravust mootor gaasiga sõites üles ei näita...
oluline on arvestada, et gaasigi tuleb kusagil hoida, reeglina võtab lisapaak/paagid salongist päris palju ruumi ära.
teiseks, need paagid on suhteliselt väikesed, mina näiteks pean iga 300 kilomeetri takka neid täitmas käima.
ja kolmandaks, uuri, kas sinu teele üldse mõni gaasitankla jääb, neid on meie riigis siiski üsna vähe.
ning last but not least - gaasiga saab sõita, kuid seda siis rahuliku, isegi ehk flegmaatilise vanainimese kombel, erilist teravust mootor gaasiga sõites üles ei näita...
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Disco kitsikus
Ma ka suht suur poiss. Proovi Disco 2 mingi pikem proovisõit teha ja tunnetad pole seal kitsas midagi, ainuke viga mis ka muudel samadel markidel et kõrval istujat suht kauge näppida. see eest lahe tagaiste.
Kogemusi gaasiseadmest (GS).
mul pole seda kunagi olnud ühelgi autol, aga mul on olnud piisavalt teiste vigadest õpida, kokkuvõted on sellised:
1. GS paigaldamine maksab nii palju, et kui selle maskumus hajutada keskmisele aastaläbisõidu bensiini liitri hinnale, siis on majanduslk kasu küsitav, Üldeslt vanemad v8 d on "lõbuatod" ja suurt kilometraazi aastas ei saavuta.
2. Paigaldamisel sageli keeratakse midagi "p..sse" bensiini EFI s. Gaasipaigaldajad, ärge solvuge, minu kogemus on ainult Roveri V8 näitel ja paljude aastate vältel. Alati kui on GS on paigaldatud, on mingi nöök. Midagi suudetakse alati tuksi keerata ja pärast võib viga otsides hulluks minna. Näiteks "käkkitakse" õhukulumõõtja signaal ECU se, kahjustatakse mootori elektrijuhtmestiku, tekitatakse õhulekeid sisselaskesüsteemi. siin ei oltähtsut kas on 1,2,3, 4 põlvkonna süsteem. Nöögib ikka.
2, vanadele alla 20 mootritele gaas ei pruugi üldse sobida. Gaas on "kuiv" ja soodustab klapisadulate läbipõlemist, eriti mootoritel mis on arvestaud pliilisandiga bensiinile. Tõsi neid on vähe alles.
3. veel võin negatiivseid kogenusi kurja panna, aga vast piisab.
Järeldus: Kui tahate kokkuhoidu suurel läbisõidul, ostke diisel või väikese b.mootoriga auto.
mul pole seda kunagi olnud ühelgi autol, aga mul on olnud piisavalt teiste vigadest õpida, kokkuvõted on sellised:
1. GS paigaldamine maksab nii palju, et kui selle maskumus hajutada keskmisele aastaläbisõidu bensiini liitri hinnale, siis on majanduslk kasu küsitav, Üldeslt vanemad v8 d on "lõbuatod" ja suurt kilometraazi aastas ei saavuta.
2. Paigaldamisel sageli keeratakse midagi "p..sse" bensiini EFI s. Gaasipaigaldajad, ärge solvuge, minu kogemus on ainult Roveri V8 näitel ja paljude aastate vältel. Alati kui on GS on paigaldatud, on mingi nöök. Midagi suudetakse alati tuksi keerata ja pärast võib viga otsides hulluks minna. Näiteks "käkkitakse" õhukulumõõtja signaal ECU se, kahjustatakse mootori elektrijuhtmestiku, tekitatakse õhulekeid sisselaskesüsteemi. siin ei oltähtsut kas on 1,2,3, 4 põlvkonna süsteem. Nöögib ikka.
2, vanadele alla 20 mootritele gaas ei pruugi üldse sobida. Gaas on "kuiv" ja soodustab klapisadulate läbipõlemist, eriti mootoritel mis on arvestaud pliilisandiga bensiinile. Tõsi neid on vähe alles.
3. veel võin negatiivseid kogenusi kurja panna, aga vast piisab.
Järeldus: Kui tahate kokkuhoidu suurel läbisõidul, ostke diisel või väikese b.mootoriga auto.