Tagumine vints LR rahvamajale

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Lauri
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 95
Liitunud: T Juul 05, 2005 09:45
Asukoht: Tallinn

Tagumine vints LR rahvamajale

Postitus Postitas Lauri »

Otsisin mis ma otsisin, aga mingit viisakat lugu, kuidas Def110 -le tagumine vints külge saada mina ei leidnud. D-90 kohta paar piltidega viidet sain, aga 110-st ei rääkinud justkui keegi. Kui kellelgi tuleb pähe ära mainida tagumise raamitala külge kinnituv vintsi-pamper, siis seda ma olen mitmel korral silmitsenud, aga alati ebasobivaks põlanud, sest Defender110 niigi kehva eemaldumisnurga muudab see veel kesisemaks ja kui kraavi veel tagurpidi tuleks läbida siis... :evil: vintsist on ka kahju.

No eks see tagumine vints veidi mõtteta asi mõneti on, sest võistlusmasinat rahvamajast ju pole :roll:
Samas on hea vahest teada, et üksi olles saab endale omas keskis tuhka pähe raputada ja vaikselt tuldud rada mööda taanduda vintsi sirinal. Esimese vintsi trossi auto kõhu alt läbi tirimise vaeva ja kasu suhe kaldub juba samasse klassi päästemasina järele kutsumisega (no eks see on tegelikult ka konkreetses indiviidis kinni - mõnele meeldib mudas sukeldumine rohkem, teisele vähem).

Seega - kuna vints ja tahtmine olid olemas siis hakkasin asjaga pihta, nii hästi-halvasti kui mõte ja oskused võimaldasid. Esimese paari päevaga sai üht-teist ära tehtud ja et ka teised võiksid õppida mitte oma, vaid minu vigadest, siis panin protsessist üles mõned pildid koos kommentaaridega.

http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2007_tagavints/
(leht hakkab täienema vastavalt sellele, kuidas asi edeneb)

Lauri.
Viimati muutis Lauri, T Juun 05, 2012 10:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

põtradel oli komme ka tagumist vintsi taha tuppa panna, et vintsid siis uks lahti või ukses vastav ava tehtud säilib tõusu nurk.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
Lauri
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 95
Liitunud: T Juul 05, 2005 09:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lauri »

Ma kaalusin kah seda vairanti, aga nagu asja sissejuhatuses mainisin, oleks ka sel süsteemil olnud omad vead, kuna tagumise ukse küljes on mul varuratas ja selle kõrvalt vintsi väljatoomine oleks:
a) võtnud autos ruumi, lõhkunud ukse ja ikkagi välistanud paremale poole vintsimise (ratas jääb ette).
b) võtnud autos ruumi ja nõudnud trossikanali ehitamist tagumise tala sisse konksust vasakul, mis on paras häkk.

Seega valisingi variandi c, mille tulemusena läks eemaldumisnurk kehvemaks. Arvan, et Def110 puhul võib seda (ilusa ilma korral) lubada.
Kadestan tegelikult Def90 omanikke :twisted: kes saavad vintsi paigaldada ka tagumise tala taha, kuna seal pole minu teadmistmööda kütusepaaki segamas.


Ahjaa - panin üles mõned pildid viimase nädalavahetuse tegemistest:
http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/ ... nts/d3.htm
Viimati muutis Lauri, T Juun 05, 2012 10:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Lauri kirjutas:Kadestan tegelikult Def90 omanikke :twisted: kes saavad vintsi paigaldada ka tagumise tala taha, kuna seal pole minu teadmistmööda kütusepaaki segamas.
Td5 ja Transiti mootoriga autodel on kütusepaak sama moodi tagaosas :-(
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Lauri
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 95
Liitunud: T Juul 05, 2005 09:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Lauri »

Enne talvesõitu said ka tagumise vintsi juhtmed omale kohale:
http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/ ... nts/d4.htm

Sellega võib tagumise vintsi paigaldamise osa lõppenuks lugeda ja alustada katsetamisega...
Loodetavasti peab konstruktsioon vastu ja saan alustada juba aastaid plaanis olnud esiosa lammutamisega (kui päris aus olla, siis on peale lammutamist plaanis ka väike ülesehitustöö - seda siis koos uue stange, esiraudade ja vintsi kinnitusega).

Talveretkel näeme!
Viimati muutis Lauri, T Juun 05, 2012 10:17, muudetud 1 kord kokku.
Valge Defender110 e. Rahvamaja
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Seoses tagumise vintsiga veel.
Kas oskaks keegi kommenteerida nn hädaabivintsi varianti nagu pildil:
Pilt
Samas müsimus, et kas sellisele vintsile saab võtta voolu näiteks käru-pistikust?
Sorry, kui liialt loll mõte :roll:
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

LittleSuzi kirjutas:Sorry, kui liialt loll mõte :roll:
jah kallis, see ON loll mõte



http://www.scienceprog.com/calculating- ... t/#article

12V
comeup 9000 mootor 3430W
voolutarve ca 285A
paberil
Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

See käib raamiga koos eemaldatava kärukonksu asemele.
Omakorda tähendab see seda, et auto tagaosa ei tohi olla maa sees ja see pesa peab olema kergesti ligipääsetav ning selle ees vähemalt meeter maad vaba ruumi paigaldamiseks.

Arvan, et sellistes oludes saab edukalt ka ainult esivintsiga hakkama.

Siin pildidl on korrektne toitepesa eemaldatavale vintsile:http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage68.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta