Paluks kogemusi gaasiseadmest.

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
klaska
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 8
Liitunud: P Mai 06, 2007 19:39
Asukoht: Jõhvi

Paluks kogemusi gaasiseadmest.

Postitus Postitas klaska »

Tere foorumlased

Küsimus sellepärast, et rahakoti paksus piiratud ja 120-150 K eest asjalikku RR diislit vist ei leia, seepärast tekkis küsimus gaasiseadme kohta. Otsisin siin vanu teemasid, kuid pole nagu eriti teisi.

Endal olukord selline, et seoses maale elama asumisega oleks vaja maastikul ja lumes liikumiseks sobivat sõidukit.

Praegu aastane läbisõit ca 40000 (1/3 selles oleks mitte asfaldkattega teedel), päris palju ka pikki maanteeotsi, seega oleks vaja mugavat sõidukit.

Kuidas siis lood on selle gaasiseadmega?

Andres
klaska
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 8
Liitunud: P Mai 06, 2007 19:39
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas klaska »

Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Miks sa siis diisel DII ei soeta?Isiklikult ei sobi mulle gaasiseadmed ültse.Kapotialune saab ka risustatud igasugustest torudest.Pluss see gaasi hais mis autost tulema hakkab.

W
villy
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: K Mai 02, 2007 17:25
Asukoht: tallinn-habaja

Postitus Postitas villy »

eelmisele, mul on gaasiseadmega varustatud disco, ei haise ta midagi, jah, aeg-ajalt tunneb nina gaasi lõhna, kuid suht harva.
oluline on arvestada, et gaasigi tuleb kusagil hoida, reeglina võtab lisapaak/paagid salongist päris palju ruumi ära.
teiseks, need paagid on suhteliselt väikesed, mina näiteks pean iga 300 kilomeetri takka neid täitmas käima.
ja kolmandaks, uuri, kas sinu teele üldse mõni gaasitankla jääb, neid on meie riigis siiski üsna vähe.
ning last but not least - gaasiga saab sõita, kuid seda siis rahuliku, isegi ehk flegmaatilise vanainimese kombel, erilist teravust mootor gaasiga sõites üles ei näita...
klaska
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 8
Liitunud: P Mai 06, 2007 19:39
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas klaska »

Tere

Olen ise päris suur inimene kabariitidelt ja olles proovinud DII kui ka RR siis, lihtsalt mugavus (DII kuidagi vähe ruumi ja külg vastu ust pidevalt) on see, mis nagu RR poole kallutab.

See muidugi äärmiselt individuaalne arvamus.

Andres
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Mul saabub peagi 3,9 RRC gaasiseadmega, võin selle maha kiskuda vajadusel. NB gaasiballoon on tagavararatta kujuga.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

Gaasiga see teema ka veel, et kütusekulu ka suurem võrreldes bensiiniga. Ning seoses algava talvega, siis suurte külmadega läheb ikka mega kaua aega enne kui ta gaasi taha lülitab.
Range Rover 2.5 DSE
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Disco kitsikus

Postitus Postitas Kalamees »

Ma ka suht suur poiss. Proovi Disco 2 mingi pikem proovisõit teha ja tunnetad pole seal kitsas midagi, ainuke viga mis ka muudel samadel markidel et kõrval istujat suht kauge näppida. see eest lahe tagaiste.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Kogemusi gaasiseadmest (GS).
mul pole seda kunagi olnud ühelgi autol, aga mul on olnud piisavalt teiste vigadest õpida, kokkuvõted on sellised:
1. GS paigaldamine maksab nii palju, et kui selle maskumus hajutada keskmisele aastaläbisõidu bensiini liitri hinnale, siis on majanduslk kasu küsitav, Üldeslt vanemad v8 d on "lõbuatod" ja suurt kilometraazi aastas ei saavuta.
2. Paigaldamisel sageli keeratakse midagi "p..sse" bensiini EFI s. Gaasipaigaldajad, ärge solvuge, minu kogemus on ainult Roveri V8 näitel ja paljude aastate vältel. Alati kui on GS on paigaldatud, on mingi nöök. Midagi suudetakse alati tuksi keerata ja pärast võib viga otsides hulluks minna. Näiteks "käkkitakse" õhukulumõõtja signaal ECU se, kahjustatakse mootori elektrijuhtmestiku, tekitatakse õhulekeid sisselaskesüsteemi. siin ei oltähtsut kas on 1,2,3, 4 põlvkonna süsteem. Nöögib ikka.
2, vanadele alla 20 mootritele gaas ei pruugi üldse sobida. Gaas on "kuiv" ja soodustab klapisadulate läbipõlemist, eriti mootoritel mis on arvestaud pliilisandiga bensiinile. Tõsi neid on vähe alles.
3. veel võin negatiivseid kogenusi kurja panna, aga vast piisab.
Järeldus: Kui tahate kokkuhoidu suurel läbisõidul, ostke diisel või väikese b.mootoriga auto.
Vasta