Vintsi paigaldamine Discole
Vintsi paigaldamine Discole
Sai paigaldatud selline asi Disco I le. Eesmärk oli saada funktsinaalne asi üldpilti "rikkumata". Pikalt kirjeldada ei viitsi, pildid räägivad enda eest.
Peale fotoka akude koolmist sai tekitatud veel üleskeeratavad "sarved" vintsitrossile. Kanduri/ vardakaitsme (see tsingitud käkk) valmimisprotsessi ei pildistanud, liiga must töö.
http://pilt.delfi.ee/picture/2089051/
Peale fotoka akude koolmist sai tekitatud veel üleskeeratavad "sarved" vintsitrossile. Kanduri/ vardakaitsme (see tsingitud käkk) valmimisprotsessi ei pildistanud, liiga must töö.
http://pilt.delfi.ee/picture/2089051/
Raud on tore.
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Peen asi küll, kuid paari nüansi pealt jätab pling-pling mulje ja seda ka ilmselt hilisema praktika käigus.
1. Miks sa relee just sinna panid. Mina oleks pannud relee kapoti alla väheke kuivema ja kaitstuma koha peale.
2. See uhke alla lastav klapp. Kui sa oled nüüd esituledeni maasisse tunginud, siis kuidas sa seda klappi alla lased?
Lihtsalt paar praktiku tähelepanekut.
1. Miks sa relee just sinna panid. Mina oleks pannud relee kapoti alla väheke kuivema ja kaitstuma koha peale.
2. See uhke alla lastav klapp. Kui sa oled nüüd esituledeni maasisse tunginud, siis kuidas sa seda klappi alla lased?
Lihtsalt paar praktiku tähelepanekut.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Relee kohalt nõus, ei viitsinud jõukaableid pikendada ja tegelikult võre ja esituli eemaldatavad, siis ligipääs OK. Olen lihtsalt natuke paranoiliselt andunud kompaktsetele asjadele.
Klapi suudan eemaldada ka käsikaudu, kui tõesti peaks ootamatult tuledeni mutta sattuma, muudel juhtudel peaks maastikutingimustes klapp kaubaruumis reisima või kodus peremeest ootama (seepärast sai numbergi stangeotsale viidud). Esimene mõte oli tegelikult teha klapp hingedel üles pööratavaks (et jääks ühtlasi iluvõre kaitseks) aga ei viitsinud mängida selle fikseerimise ehitamisega, tilulilul ei ole mõtet ja korralikku asja lihtsalt kasutatavaks raske teha.
Klapi suudan eemaldada ka käsikaudu, kui tõesti peaks ootamatult tuledeni mutta sattuma, muudel juhtudel peaks maastikutingimustes klapp kaubaruumis reisima või kodus peremeest ootama (seepärast sai numbergi stangeotsale viidud). Esimene mõte oli tegelikult teha klapp hingedel üles pööratavaks (et jääks ühtlasi iluvõre kaitseks) aga ei viitsinud mängida selle fikseerimise ehitamisega, tilulilul ei ole mõtet ja korralikku asja lihtsalt kasutatavaks raske teha.
Raud on tore.
Tunnustus tegijale! Järjekordne väga praktiline ja kena leiutis Discole (lisaks su tagastange nurkadele).Valge Hiir kirjutas:Peen asi küll, kuid paari nüansi pealt jätab pling-pling mulje ja seda ka ilmselt hilisema praktika käigus.
1. Miks sa relee just sinna panid. Mina oleks pannud relee kapoti alla väheke kuivema ja kaitstuma koha peale.
Lihtsalt paar praktiku tähelepanekut.
Siinkohal ühinen Urmoga, releede koht takitas kõvasti küsimusi. Pigem tõesti mõteks edaspidi tõsta kapoti alla, kus liigipääs parem ja ka veidi rohkem pori ning vee eest kaitstud.
Viimati muutis landy, P Dets 09, 2007 21:00, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Disco II jaoks jutuke ja pildid:
http://www.discovery2.co.uk/winch.html
http://www.discovery2.co.uk/winch.html
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Lugesin nüüd juba unejutu staatusesse jõudvat seadust:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13050817
Ainus, milles võib esistangelt midagi nõuda on järgmisest lõigust:
Algul arvasin, et allasõidutõke ongi stange - kuid vist päris nii see pole.
Võibolla ei tea, mis on juriidiliselt korrektne sõna "stange" kohta - põrkeraud vist nagu oleks.
Kuid selle kohta pole kogu Riigiteatajas sõnagi - seega Riigiteataja kohaselt tundub, et selle vahetamine ja modifitseerimine pole keelatud. Peamine on, et auto oleks komplektne.
Nüüd nati Euro direktiividest.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 02:ET:HTML
Siin on peaasjalikult kirjeldatud, mis moodi teha katseid autodega ... ning ausaltöeldes seda kainelt lugeda on piin.
Ning veel ausamalt öeldes tundub meie kohalik seadus lausa läbimõtlematu (vabandage). Tunub, et see direktiivi punkt pandi seadusesse, et oleks värvikam ja tekitatakse mulje nagu meil arvestatakse seadustega suures EU's.
Kuidas?
Aga lugege palun see mainitud direktiiv läbi - 96/79/EMÜ - ning näidake mõni nõue, mis on esitatud sõidukile.
Jah on ...
See direktiiv on pärit aastast 1970 ning on lugematutel kordadel muudetud:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 04:ET:HTML
Mainitud artikkel 2
Küllap on see kellegi arvates nõue.
Surfates mööda Eur-Lex'i sattusin ka sellise seaduse muudatuse otsa:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 01:ET:HTML
Vot see käsitleb esikaitsesüsteeme - ehk on see juriidiline sõna "stange" kohta.
Kuid ma ei jõua enam lugeda ja näpuga järge ajada (pea juba valutab ) , kuid tundub, et see seadus olekski aluseks stange konstrueerimisel. Samuti sirvides seda on vist tunne, et kui vahetada stange siis uuele on vaja ikkagi tüübikinnitust.
Seega härrased, ehk kommenteerite.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13050817
Ainus, milles võib esistangelt midagi nõuda on järgmisest lõigust:
Kood: Vali kõik
Kood 601. Üldnõuded kerele
Nõuded: 1) sõiduki kere peab olema komplektne, osad nõuetekohaselt kinnitatud. Alates 1. oktoobrist 2003. a esmakordselt kasutusele võetud M1 kategooria sõiduki kere tugevus eest otsasõidul peab vastama direktiivi 96/79/EMÜ nõuetele ning M1 ja N1 kategooria sõiduki kere tugevus külgkokkupõrkel peab vastama direktiivi 96/27/EMÜ nõuetele. Alates 31. detsembrist 2012. a esmakordselt kasutusele võetud, mitte üle 2500 kg täismassiga, M1 kategooria ja M1 kategooria sõiduki baasil ehitatud N1 kategooria sõiduki esipinnad peavad vastama direktiivi 2003/102/EÜ nõuetele. Nõuded M2 ja M3 kategooria sõiduki kerele on toodud grupis 9;
Võibolla ei tea, mis on juriidiliselt korrektne sõna "stange" kohta - põrkeraud vist nagu oleks.
Kuid selle kohta pole kogu Riigiteatajas sõnagi - seega Riigiteataja kohaselt tundub, et selle vahetamine ja modifitseerimine pole keelatud. Peamine on, et auto oleks komplektne.
Nüüd nati Euro direktiividest.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 02:ET:HTML
Siin on peaasjalikult kirjeldatud, mis moodi teha katseid autodega ... ning ausaltöeldes seda kainelt lugeda on piin.
Ning veel ausamalt öeldes tundub meie kohalik seadus lausa läbimõtlematu (vabandage). Tunub, et see direktiivi punkt pandi seadusesse, et oleks värvikam ja tekitatakse mulje nagu meil arvestatakse seadustega suures EU's.
Kuidas?
Aga lugege palun see mainitud direktiiv läbi - 96/79/EMÜ - ning näidake mõni nõue, mis on esitatud sõidukile.
Jah on ...
Kood: Vali kõik
Artikkel 1
Käesolevas direktiivis kasutatav mõiste "sõiduk" vastab direktiivi 70/156/EMÜ artiklis 2 esitatud mõistele.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 04:ET:HTML
Mainitud artikkel 2
Kood: Vali kõik
Artikkel 2
Käesolevas direktiivis kasutatakse järgmisi mõisteid:
a) siseriiklik tüübikinnitus haldusmenetlus, mida tuntakse järgmiste terminite all:
- agréation par type ja aanneming Belgia õiguses;
- allgemeine Betriebserlaubnis Saksa õiguses;
- réception par type Prantsuse õiguses;
- omologazione või approvazione del tipo Itaalia õiguses;
- agréation Luksemburgi õiguses;
- typegoedkeuring Madalmaade õiguses;
b) EMÜ tüübikinnitus menetlus, millega liikmesriik tõendab, et sõidukitüüp vastab üksikdirektiivides esitatud tehnilistele nõuetele ja EMÜ tüübikinnitustunnistuses, mille näidis on esitatud II lisas, loetletud katsetele.
Surfates mööda Eur-Lex'i sattusin ka sellise seaduse muudatuse otsa:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 01:ET:HTML
Vot see käsitleb esikaitsesüsteeme - ehk on see juriidiline sõna "stange" kohta.
Kuid ma ei jõua enam lugeda ja näpuga järge ajada (pea juba valutab ) , kuid tundub, et see seadus olekski aluseks stange konstrueerimisel. Samuti sirvides seda on vist tunne, et kui vahetada stange siis uuele on vaja ikkagi tüübikinnitust.
Seega härrased, ehk kommenteerite.
Eurosõna "esikaitsesüsteem" tähendab maaleeles esiraudasid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Tsitaat samast seadusest:Landy kirjutas:Eurosõna "esikaitsesüsteem" tähendab maaleeles esiraudasid.
Kood: Vali kõik
1.6. Kaitseraud sõiduki eesmine alumine välimine konstruktsioon vastavalt tüübikinnitusele. See hõlmab sõiduki kõiki konstruktsioone, mille eesmärk on kaitsta sõidukit teise sõidukiga aeglasel kiirusel toimuva laupkokkupõrke korral, ning samuti kõiki selle konstruktsiooni lisaseadiseid, nagu näiteks registreerimismärgi kinnitusi. See ei hõlma varustust, mis on paigaldatud sõidukile tüübikinnitust järgides ning mille eesmärk on pakkuda sõiduki esiosa täiendavat kaitset.
1.7. Esikaitsesüsteem eraldiseisev konstruktsioon või konstruktsioonid, nagu "kängururaud" või täiendav kaitseraud, mis on ette nähtud originaalvarustusse kuuluvast kaitserauast üles- ja/või allapoole jääva sõiduki välispinna kaitsmiseks kahjustuste eest mingi objektiga kokkupõrke korral. Käesolev määratlus ei kehti üksnes laternate kaitsmiseks ette nähtud konstruktsioonide kohta, mille suurim mass on alla 0,5 kg.
Maanteeameti seisukoht:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5187
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5187
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!