Vintsi paigaldamine Discole

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Vintsi paigaldamine Discole

Postitus Postitas totu »

Sai paigaldatud selline asi Disco I le. Eesmärk oli saada funktsinaalne asi üldpilti "rikkumata". Pikalt kirjeldada ei viitsi, pildid räägivad enda eest.
Peale fotoka akude koolmist sai tekitatud veel üleskeeratavad "sarved" vintsitrossile. Kanduri/ vardakaitsme (see tsingitud käkk) valmimisprotsessi ei pildistanud, liiga must töö.
http://pilt.delfi.ee/picture/2089051/
Raud on tore.
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Peen. Udupeen ma ütlen! Kadedaks teeb...

Tahan oma Landlordile ka :-)
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Peen asi küll, kuid paari nüansi pealt jätab pling-pling mulje ja seda ka ilmselt hilisema praktika käigus.

1. Miks sa relee just sinna panid. Mina oleks pannud relee kapoti alla väheke kuivema ja kaitstuma koha peale.
2. See uhke alla lastav klapp. Kui sa oled nüüd esituledeni maasisse tunginud, siis kuidas sa seda klappi alla lased?

Lihtsalt paar praktiku tähelepanekut.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Relee kohalt nõus, ei viitsinud jõukaableid pikendada ja tegelikult võre ja esituli eemaldatavad, siis ligipääs OK. Olen lihtsalt natuke paranoiliselt andunud kompaktsetele asjadele.
Klapi suudan eemaldada ka käsikaudu, kui tõesti peaks ootamatult tuledeni mutta sattuma, muudel juhtudel peaks maastikutingimustes klapp kaubaruumis reisima või kodus peremeest ootama (seepärast sai numbergi stangeotsale viidud). Esimene mõte oli tegelikult teha klapp hingedel üles pööratavaks (et jääks ühtlasi iluvõre kaitseks) aga ei viitsinud mängida selle fikseerimise ehitamisega, tilulilul ei ole mõtet ja korralikku asja lihtsalt kasutatavaks raske teha.
Raud on tore.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Valge Hiir kirjutas:Peen asi küll, kuid paari nüansi pealt jätab pling-pling mulje ja seda ka ilmselt hilisema praktika käigus.
1. Miks sa relee just sinna panid. Mina oleks pannud relee kapoti alla väheke kuivema ja kaitstuma koha peale.
Lihtsalt paar praktiku tähelepanekut.
Tunnustus tegijale! Järjekordne väga praktiline ja kena leiutis Discole (lisaks su tagastange nurkadele).
Siinkohal ühinen Urmoga, releede koht takitas kõvasti küsimusi. Pigem tõesti mõteks edaspidi tõsta kapoti alla, kus liigipääs parem ja ka veidi rohkem pori ning vee eest kaitstud.
Viimati muutis landy, P Dets 09, 2007 21:00, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Tänud. Nüüd siis pilt koos sarvedega.
http://pilt.delfi.ee/picture/2099797/
Raud on tore.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Disco II jaoks jutuke ja pildid:
http://www.discovery2.co.uk/winch.html
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kas stange on metallist või originaal plastik?
Kui metallist siis mis ARK mainis selle kohta?
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

... See on hea küsimus , kuna mul endal on just selline mettallist tükk sinna ette ilmumas!?!? :roll:
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Lugesin nüüd juba unejutu staatusesse jõudvat seadust:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13050817

Ainus, milles võib esistangelt midagi nõuda on järgmisest lõigust:

Kood: Vali kõik

Kood 601. Üldnõuded kerele

Nõuded: 1) sõiduki kere peab olema komplektne, osad nõuetekohaselt kinnitatud. Alates 1. oktoobrist 2003. a esmakordselt kasutusele võetud M1 kategooria sõiduki kere tugevus eest otsasõidul peab vastama direktiivi 96/79/EMÜ nõuetele ning M1 ja N1 kategooria sõiduki kere tugevus külgkokkupõrkel peab vastama direktiivi 96/27/EMÜ nõuetele. Alates 31. detsembrist 2012. a esmakordselt kasutusele võetud, mitte üle 2500 kg täismassiga, M1 kategooria ja M1 kategooria sõiduki baasil ehitatud N1 kategooria sõiduki esipinnad peavad vastama direktiivi 2003/102/EÜ nõuetele. Nõuded M2 ja M3 kategooria sõiduki kerele on toodud grupis 9; 
Algul arvasin, et allasõidutõke ongi stange - kuid vist päris nii see pole.
Võibolla ei tea, mis on juriidiliselt korrektne sõna "stange" kohta - põrkeraud vist nagu oleks.
Kuid selle kohta pole kogu Riigiteatajas sõnagi - seega Riigiteataja kohaselt tundub, et selle vahetamine ja modifitseerimine pole keelatud. Peamine on, et auto oleks komplektne.

Nüüd nati Euro direktiividest.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 02:ET:HTML
Siin on peaasjalikult kirjeldatud, mis moodi teha katseid autodega ... ning ausaltöeldes seda kainelt lugeda on piin.
Ning veel ausamalt öeldes tundub meie kohalik seadus lausa läbimõtlematu (vabandage). Tunub, et see direktiivi punkt pandi seadusesse, et oleks värvikam ja tekitatakse mulje nagu meil arvestatakse seadustega suures EU's.
Kuidas?
Aga lugege palun see mainitud direktiiv läbi - 96/79/EMÜ - ning näidake mõni nõue, mis on esitatud sõidukile.
Jah on ...

Kood: Vali kõik

Artikkel 1
Käesolevas direktiivis kasutatav mõiste "sõiduk" vastab direktiivi 70/156/EMÜ artiklis 2 esitatud mõistele.
See direktiiv on pärit aastast 1970 ning on lugematutel kordadel muudetud:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 04:ET:HTML
Mainitud artikkel 2

Kood: Vali kõik


Artikkel 2
Käesolevas direktiivis kasutatakse järgmisi mõisteid:
a) siseriiklik tüübikinnitus – haldusmenetlus, mida tuntakse järgmiste terminite all:
- agréation par type ja aanneming Belgia õiguses;
- allgemeine Betriebserlaubnis Saksa õiguses;
- réception par type Prantsuse õiguses;
- omologazione või approvazione del tipo Itaalia õiguses;
- agréation Luksemburgi õiguses;
- typegoedkeuring Madalmaade õiguses;
b) EMÜ tüübikinnitus – menetlus, millega liikmesriik tõendab, et sõidukitüüp vastab üksikdirektiivides esitatud tehnilistele nõuetele ja EMÜ tüübikinnitustunnistuses, mille näidis on esitatud II lisas, loetletud katsetele.
Küllap on see kellegi arvates nõue.
Surfates mööda Eur-Lex'i sattusin ka sellise seaduse muudatuse otsa:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 01:ET:HTML
Vot see käsitleb esikaitsesüsteeme - ehk on see juriidiline sõna "stange" kohta.

Kuid ma ei jõua enam lugeda ja näpuga järge ajada (pea juba valutab :? ) , kuid tundub, et see seadus olekski aluseks stange konstrueerimisel. Samuti sirvides seda on vist tunne, et kui vahetada stange siis uuele on vaja ikkagi tüübikinnitust.

Seega härrased, ehk kommenteerite.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Eurosõna "esikaitsesüsteem" tähendab maaleeles esiraudasid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

Landy kirjutas:Eurosõna "esikaitsesüsteem" tähendab maaleeles esiraudasid.
Tsitaat samast seadusest:

Kood: Vali kõik


1.6. Kaitseraud – sõiduki eesmine alumine välimine konstruktsioon vastavalt tüübikinnitusele. See hõlmab sõiduki kõiki konstruktsioone, mille eesmärk on kaitsta sõidukit teise sõidukiga aeglasel kiirusel toimuva laupkokkupõrke korral, ning samuti kõiki selle konstruktsiooni lisaseadiseid, nagu näiteks registreerimismärgi kinnitusi. See ei hõlma varustust, mis on paigaldatud sõidukile tüübikinnitust järgides ning mille eesmärk on pakkuda sõiduki esiosa täiendavat kaitset.

1.7. Esikaitsesüsteem – eraldiseisev konstruktsioon või konstruktsioonid, nagu "kängururaud" või täiendav kaitseraud, mis on ette nähtud originaalvarustusse kuuluvast kaitserauast üles- ja/või allapoole jääva sõiduki välispinna kaitsmiseks kahjustuste eest mingi objektiga kokkupõrke korral. Käesolev määratlus ei kehti üksnes laternate kaitsmiseks ette nähtud konstruktsioonide kohta, mille suurim mass on alla 0,5 kg.
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Tere!

Plaan samuti discole rauast stange koos vintsipesaga ette aretada. Ei hakanud uut teemat tegema, küsin: kuidas selle isetehtud stange ja tehnoülevaatuse suhe siis ikkagi on? Kas peab olema tüübikinnitus?

Tänud

rs
LR Discovery II TD5 manuaal
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta