LR90 200 Tdi, lõpuks sai ta siis tehtud
ja vints sai ka ette
vabandage pildikvaliteeti, algaja asi
200 Tdi
Ole hea kirjuta lähemat, mis kõik tuli ümber taha, et 2,5D NA asemele 2,5 200tdi panna?
Millised ootamused ja ülltused töö käigus selgusid?
Mid sinu eeskuju järgijad saaksid tulevikus paremini/teisiti teha?
Miks sa releebloki õue jätsid?
Millised ootamused ja ülltused töö käigus selgusid?
Mid sinu eeskuju järgijad saaksid tulevikus paremini/teisiti teha?
Miks sa releebloki õue jätsid?
Viimati muutis landy, L Dets 08, 2007 22:04, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mis seal ikka kirjutada.
Turbo tuli teistpidi keerata(kuum pea ette),uus tuletoru (kaetud kuuma-
kindla teibi ja alumiiniumiga), mootoripatjade käpad raamil lahti lõigata
ja tahapoole keevitada, 200-sel on sidurikoja polte 1 rohkem kui N-A-l,
õnneks olid kohad olemas, kuhu uued augud keermestada ja siis veel
muidugi see voolikute ja lõdvikute virr-varr.
Jõudu iseehitajatele
terv Ants
ps, vints on küll küljes, kuid kaablid vedamata, nii et ta muudab oma
asukohta.
Turbo tuli teistpidi keerata(kuum pea ette),uus tuletoru (kaetud kuuma-
kindla teibi ja alumiiniumiga), mootoripatjade käpad raamil lahti lõigata
ja tahapoole keevitada, 200-sel on sidurikoja polte 1 rohkem kui N-A-l,
õnneks olid kohad olemas, kuhu uued augud keermestada ja siis veel
muidugi see voolikute ja lõdvikute virr-varr.
Jõudu iseehitajatele
terv Ants
ps, vints on küll küljes, kuid kaablid vedamata, nii et ta muudab oma
asukohta.