200 Tdi

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

200 Tdi

Postitus Postitas LR90 »

LR90 200 Tdi, lõpuks sai ta siis tehtud :lol:
ja vints sai ka ette :lol:

Pilt

Pilt


vabandage pildikvaliteeti, algaja asi :oops:
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Ole hea kirjuta lähemat, mis kõik tuli ümber taha, et 2,5D NA asemele 2,5 200tdi panna?
Millised ootamused ja ülltused töö käigus selgusid?
Mid sinu eeskuju järgijad saaksid tulevikus paremini/teisiti teha?

Miks sa releebloki õue jätsid?
Viimati muutis landy, L Dets 08, 2007 22:04, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Mis seal ikka kirjutada.
Turbo tuli teistpidi keerata(kuum pea ette),uus tuletoru (kaetud kuuma-
kindla teibi ja alumiiniumiga), mootoripatjade käpad raamil lahti lõigata
ja tahapoole keevitada, 200-sel on sidurikoja polte 1 rohkem kui N-A-l,
õnneks olid kohad olemas, kuhu uued augud keermestada ja siis veel
muidugi see voolikute ja lõdvikute virr-varr.

Jõudu iseehitajatele :)

terv Ants

ps, vints on küll küljes, kuid kaablid vedamata, nii et ta muudab oma
asukohta.
Vasta