1. leht 1-st

Disco II +2" lift - on keegi teinud?

Postitatud: T Veebr 12, 2008 18:16
Postitas discokoll
Oleks nõu vaja.Kas vaja ACE ja SLS eemaldada või saab nendega midagi ettevõtta?Millise firma amorte tasuks kasutada? Ja mida tuleks veel enne teelt metsa pööramist põhja all teha. Autoks siis `99a. Disco II 2,5td5.

Postitatud: T Veebr 12, 2008 19:51
Postitas landy
Keegi tegi Eestis oma disco II-le tõste, kuid kahjuks ei tule mulle esimese hooga selle inimese nimi meelde. Proovin kontakti leida.

Postitatud: T Veebr 19, 2008 10:15
Postitas ruut
Minul on OldManEmu 2" tõstesari (vedru+amort). Paigaldas Off-Road Service kunagi esinduse tellimusel. Aga masinal puuduvad juba tehasest ACE ja SLS.

Postitatud: T Veebr 19, 2008 11:00
Postitas totu
Disco I amordid kannatavad vabalt 2" tõstet ümberehitusteta, D II vedrustus peaks suuresti sama olema.

Postitatud: P Sept 06, 2009 17:05
Postitas 007
Veiko pani mulle just alla TrailMasteri 2" tõste. Kuna amort polnud õige siis esialgu ainult vedru. Sai hea 8) 8) 8) . Naine enam seelikuga autosse ei tule :lol: . Muutus ka natuke jäigemaks, mis sobib mulle ja rool on täpsem ka. Võttes arvesse, et enne oli originaal setting, siis ujus palju , kuna ees ka 50 kg (umbes) stange koos vintsi alusega. Aga lõppeks.. päike on jälle minu hoovis. Mingi aeg vast ka pilte saab. Hetkel fotokas katki endal.

Postitatud: E Sept 21, 2009 13:30
Postitas petros
Mul just töös sarnane tõste.

Ette tulevad 2" tõstega vedrud (+50kg)
Tagumistele õhkpatjadele puhub õhku juurde diagnostika-Andrus

Postitatud: E Okt 26, 2009 22:05
Postitas kodutu
Aga mis masin sellest arvab kui ned krdi õhukotid minema kupatada ja vedrud asemele panna, kas peab ka hakama kedagi kuskilt tüngama või võtab antud muudatused ilma suurema jonnimiseta vastu ? Kuna esim. vedrud suhteliselt lääbakad ja ää vajunud siis lähiajal vaja ned asendada, ja miks mitte siis juba pisike tõstegi.

Postitatud: K Okt 28, 2009 01:44
Postitas tai
Aga mis masin sellest arvab kui ned krdi õhukotid minema kupatada ja vedrud asemele panna
Rohkem on rahul masina omanik, kui masin ise aga seda on paljud teinud.

Postitatud: K Okt 28, 2009 19:56
Postitas Rein
Kui kohe ei saa vintsi panna, kas siis 50+ esivedrud jäävad liiga kangeks, koos proti rehvidega ka veel, millel on külg suht jäik?

Postitatud: K Okt 28, 2009 19:58
Postitas 007
... lühike vastus oleks, et ei tohiks jääda

Postitatud: P Nov 01, 2009 17:34
Postitas petros
2" asemel tuli välja hoopis 3 senti. Sõidus mingit erilist vahet ei tunne.

... ainult suuremaid rehve tahaks saada

:p
p.

Postitatud: P Nov 01, 2009 21:44
Postitas Rein
No kui uusi amorte ja vedrusid nagunii auto nõuab, siis pole enam vahet ju. Tasub proovida. :)

Postitatud: P Dets 05, 2010 14:07
Postitas discostar
Vaatan siin on hea teema ja pistan hea lingi, kust saab tõsist teavet selle kohta. minu meelest üks parimaid saite D2 jaoks. hullu moodi inffi!!!
http://www.discovery2.co.uk/lift.html

Postitatud: P Mär 09, 2014 21:45
Postitas kris13
Mul sama mure et tahan tõsta(taga vahetatud juba keerdvedrude vastu) aga millist tõste sarja kasutada.
Autoks sama disco II 2000a. tänud