Disco I-le 2" tõste
Disco I-le 2" tõste
Ootaks arvamust sellisele asjale, et kui teha 2" vedrutõste, siis kas Koni heavy trackid, mis mõeldud originaalvedrule piisavad või jäävad lühikeseks?
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Kas mitte pole "Imedepõllul" veel alls Valgele Hiirele kuulunud Disco millel ka mingi tõstesair all oli?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vaat nende pukside koha pealt soovitati ikkagi ära vahetada. Ise pole suur spetsialist kommenteerima aga Offroadservices Marek oskab kindlasti öelda mis juhtub kui ei vaheta. Pukside set esisillale oli 1700.-. Ise ilmselt lähen seda teed, et vahetan ainult vedrud ja puksid. Põhjus selles, et mingit hullu mudas murdmist ei tule - pole nagu vintsigi ja rehvid AT.
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Asi vaikselt liigub ja uued vedrud olemas. Nüüd tekkinud uus küsimus, mis ilmselt on olnud teiste automarkide puhul probleemiks. Nimelt kui teha tõste, siis teoreetiliselt, kui jätta esisillas vana panhard varras, liigub sild mingil
määral parema külje suunas. Kas Discol on see probleemiks või mitte et sild nihkesse läheb?
määral parema külje suunas. Kas Discol on see probleemiks või mitte et sild nihkesse läheb?
Et sild keskele jääks, tuleb sama panhard varras reguleeritavaks teha:põdramaja kirjutas:Asi vaikselt liigub ja uued vedrud olemas. Nüüd tekkinud uus küsimus, mis ilmselt on olnud teiste automarkide puhul probleemiks. Nimelt kui teha tõste, siis teoreetiliselt, kui jätta esisillas vana panhard varras, liigub sild mingil
määral parema külje suunas. Kas Discol on see probleemiks või mitte et sild nihkesse läheb?
raamipoolsest otsast (ca 10 sm) varras pooleks, otsale keere peale,
teisele otsale torujupp sama keermega peale keevitada või kui on
võimalus, ühte otsa paremkeere- teise vasakkeere, nagu roolivarrastel.
Vaatasin seda, kudas kõik hrmsast tahavad tõstet teha. Mõtlesn natuke selgtada. Tõstega ei saada kliirentst juurde vaid võimalust paigaldada suurem rehv/ratas, mis aga paraku on suurem koormus sillale ja kastdele. Auto remontjana kiidan kahe käega poolt 35+ rehv disco/defeka alla siis võib kindel olla, et peagi tullake vahetama kardaani riste, püsikiirus liigendeid, rattalaagreid vms. Samas tõstega liigub kogu raskuskese üles poole ja ntx disco mis niisama on teel suht külmkapp muutub veelgi ebamugavamaks. Pigem tuleks minu silms hakata "tuunimst" alustada korralike pukside (ntx polybush) paigaldusest amordist jms. Uskuge mind sinna alla orignaalis mahub juba sellne ratas, millega sild laial lasta. Jääb järgi anult nö bilng bling, et auto suur ja kõrge aga isiklkult ei arva, et selle eest peaks lisa 10K välja käima tavaliikluses täiesti ebapraktilse vidina eest.
loodan, et tõstesarjade myyad ei pahanda
alustame ikka ascroftst
loodan, et tõstesarjade myyad ei pahanda
alustame ikka ascroftst
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1872 Kas 4x4 puhul käib jutt samadest puksidest, mis kiiruse kummardajate juures. Et siis kääksuvad ja muda sööb ruttu ära.
See tõste, kas seda tehakse ainult suuremate rataste pärast. Ma mõtlesin, et saan lihtsalt putkat kõrgemale, et siis kui sildadepeal kinni istud, on vähe rohkem ruumi alla kaevama pääsemiseks. Ja kui kivisid, kände ületada onseda lihtsam küljekarbi alla mahutada. Ja siis veel kraavist läbisõites ei jää kärukonks ka iga kord kaldasse kinni. Oki, kui tõstet ei tee, panen alla lihtsalt siis standart Heavy trackid, kas peaks panema ka uued standart vedrud. 95 aasta ja 330 000 sõitnud edrud siis vist koolnud küll selle aja peale. Kusagil juba kirjutasin ka sellest, et MANN i õlifilter on küljes ja esisild on sinna vastu löönud.
See tõste, kas seda tehakse ainult suuremate rataste pärast. Ma mõtlesin, et saan lihtsalt putkat kõrgemale, et siis kui sildadepeal kinni istud, on vähe rohkem ruumi alla kaevama pääsemiseks. Ja kui kivisid, kände ületada onseda lihtsam küljekarbi alla mahutada. Ja siis veel kraavist läbisõites ei jää kärukonks ka iga kord kaldasse kinni. Oki, kui tõstet ei tee, panen alla lihtsalt siis standart Heavy trackid, kas peaks panema ka uued standart vedrud. 95 aasta ja 330 000 sõitnud edrud siis vist koolnud küll selle aja peale. Kusagil juba kirjutasin ka sellest, et MANN i õlifilter on küljes ja esisild on sinna vastu löönud.