Disco I-le 2" tõste

Kõik nipid, kuidas autot paremaks ja maastikusuutlikumks muuta.

Moderaatorid: inseneer, landy

põdramaja
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: R Veebr 23, 2007 11:21
Asukoht: Tallinn

Disco I-le 2" tõste

Postitus Postitas põdramaja »

Ootaks arvamust sellisele asjale, et kui teha 2" vedrutõste, siis kas Koni heavy trackid, mis mõeldud originaalvedrule piisavad või jäävad lühikeseks?
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

On piisavad.Isegi 3" tõstele on jäänud veel org amort külge ja töötas ilusti.
W
trophy
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 115
Liitunud: T Mär 06, 2007 16:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas trophy »

Koni heavy trackid on siga kallid aga siga head. Soovitan ikkagi 2" möeldud amorte. Lyhemad vöivad ju alla minna, aga öiget tööd ei tee...
ONE LIFE. LIVE IT !!!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Palju komplektne tõste maksma läheb?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kas mitte pole "Imedepõllul" veel alls Valgele Hiirele kuulunud Disco millel ka mingi tõstesair all oli?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
põdramaja
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: R Veebr 23, 2007 11:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas põdramaja »

Siis OME vedrud + ilmselt ka OME amordid + spets puksid kokku 12900 + töö. Utkinilt saaks 2" tõstevedrud 3500 jooks. Seega kui jätta olemasolevad amordid ja jätta märkamata käändtelje vale asend saaks nii 5000 - 6000 eeku-ga hakkama.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Aga kas see käändtelgede vale nurk läheb liiga hulluks, kas hakkab palju venitama-murdma? Minu omal samas uued vedrud amordid juba nagunii vaja osta. Samas kui reisule minna, siis soovitatakse jätta originaali, kuna vällamaal lihtsam otsi andnud juppe leida :roll:
põdramaja
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: R Veebr 23, 2007 11:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas põdramaja »

Vaat nende pukside koha pealt soovitati ikkagi ära vahetada. Ise pole suur spetsialist kommenteerima aga Offroadservices Marek oskab kindlasti öelda mis juhtub kui ei vaheta. Pukside set esisillale oli 1700.-. Ise ilmselt lähen seda teed, et vahetan ainult vedrud ja puksid. Põhjus selles, et mingit hullu mudas murdmist ei tule - pole nagu vintsigi ja rehvid AT.
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Neid eksentrilise pukse on selleks vaja,et silla käänmiku nurka ei muudaks kui pikemad vedrud all.See on aga jälle juhitavuse seisukohalt oluline.
W.
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Odavam varjant on lihtsalt kioskit kergitada - K6 on see kelle kastiga 4door disco on seda saanud suhtle saad ehk näha annab mõtteid.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
põdramaja
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: R Veebr 23, 2007 11:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas põdramaja »

Asi vaikselt liigub ja uued vedrud olemas. Nüüd tekkinud uus küsimus, mis ilmselt on olnud teiste automarkide puhul probleemiks. Nimelt kui teha tõste, siis teoreetiliselt, kui jätta esisillas vana panhard varras, liigub sild mingil
määral parema külje suunas. Kas Discol on see probleemiks või mitte et sild nihkesse läheb?
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

põdramaja kirjutas:Asi vaikselt liigub ja uued vedrud olemas. Nüüd tekkinud uus küsimus, mis ilmselt on olnud teiste automarkide puhul probleemiks. Nimelt kui teha tõste, siis teoreetiliselt, kui jätta esisillas vana panhard varras, liigub sild mingil
määral parema külje suunas. Kas Discol on see probleemiks või mitte et sild nihkesse läheb?
Et sild keskele jääks, tuleb sama panhard varras reguleeritavaks teha:
raamipoolsest otsast (ca 10 sm) varras pooleks, otsale keere peale,
teisele otsale torujupp sama keermega peale keevitada või kui on
võimalus, ühte otsa paremkeere- teise vasakkeere, nagu roolivarrastel.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kui ennem teha tõste ja siis aegu hiljem paigaldada vints, kas siis ennem tuleb ikkagi panna mitte vintsile mõeldud tõste vedrud, või panna kohe tõste+vintsi vedrud, või jäävad need ilma vintsita liiga kangeks?
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Vaatasin seda, kudas kõik hrmsast tahavad tõstet teha. Mõtlesn natuke selgtada. Tõstega ei saada kliirentst juurde vaid võimalust paigaldada suurem rehv/ratas, mis aga paraku on suurem koormus sillale ja kastdele. Auto remontjana kiidan kahe käega poolt 35+ rehv disco/defeka alla siis võib kindel olla, et peagi tullake vahetama kardaani riste, püsikiirus liigendeid, rattalaagreid vms. Samas tõstega liigub kogu raskuskese üles poole ja ntx disco mis niisama on teel suht külmkapp muutub veelgi ebamugavamaks. Pigem tuleks minu silms hakata "tuunimst" alustada korralike pukside (ntx polybush) paigaldusest amordist jms. Uskuge mind sinna alla orignaalis mahub juba sellne ratas, millega sild laial lasta. Jääb järgi anult nö bilng bling, et auto suur ja kõrge aga isiklkult ei arva, et selle eest peaks lisa 10K välja käima tavaliikluses täiesti ebapraktilse vidina eest.

loodan, et tõstesarjade myyad ei pahanda :lol:

alustame ikka ascroftst :wink:
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1872 Kas 4x4 puhul käib jutt samadest puksidest, mis kiiruse kummardajate juures. Et siis kääksuvad ja muda sööb ruttu ära.
See tõste, kas seda tehakse ainult suuremate rataste pärast. Ma mõtlesin, et saan lihtsalt putkat kõrgemale, et siis kui sildadepeal kinni istud, on vähe rohkem ruumi alla kaevama pääsemiseks. Ja kui kivisid, kände ületada onseda lihtsam küljekarbi alla mahutada. Ja siis veel kraavist läbisõites ei jää kärukonks ka iga kord kaldasse kinni. Oki, kui tõstet ei tee, panen alla lihtsalt siis standart Heavy trackid, kas peaks panema ka uued standart vedrud. 95 aasta ja 330 000 sõitnud edrud siis vist koolnud küll selle aja peale. Kusagil juba kirjutasin ka sellest, et MANN i õlifilter on küljes ja esisild on sinna vastu löönud.
Vasta