1. leht 2-st

Disco I-le 2" tõste

Postitatud: K Okt 08, 2008 15:28
Postitas põdramaja
Ootaks arvamust sellisele asjale, et kui teha 2" vedrutõste, siis kas Koni heavy trackid, mis mõeldud originaalvedrule piisavad või jäävad lühikeseks?

Postitatud: K Okt 08, 2008 19:28
Postitas Veiko Varik
On piisavad.Isegi 3" tõstele on jäänud veel org amort külge ja töötas ilusti.
W

Postitatud: P Okt 12, 2008 20:43
Postitas trophy
Koni heavy trackid on siga kallid aga siga head. Soovitan ikkagi 2" möeldud amorte. Lyhemad vöivad ju alla minna, aga öiget tööd ei tee...

Postitatud: P Okt 12, 2008 22:11
Postitas Rein
Palju komplektne tõste maksma läheb?

Postitatud: P Okt 12, 2008 23:32
Postitas landy
Kas mitte pole "Imedepõllul" veel alls Valgele Hiirele kuulunud Disco millel ka mingi tõstesair all oli?

Postitatud: E Okt 13, 2008 19:26
Postitas põdramaja
Siis OME vedrud + ilmselt ka OME amordid + spets puksid kokku 12900 + töö. Utkinilt saaks 2" tõstevedrud 3500 jooks. Seega kui jätta olemasolevad amordid ja jätta märkamata käändtelje vale asend saaks nii 5000 - 6000 eeku-ga hakkama.

Postitatud: E Okt 13, 2008 20:13
Postitas Rein
Aga kas see käändtelgede vale nurk läheb liiga hulluks, kas hakkab palju venitama-murdma? Minu omal samas uued vedrud amordid juba nagunii vaja osta. Samas kui reisule minna, siis soovitatakse jätta originaali, kuna vällamaal lihtsam otsi andnud juppe leida :roll:

Postitatud: E Okt 13, 2008 21:12
Postitas põdramaja
Vaat nende pukside koha pealt soovitati ikkagi ära vahetada. Ise pole suur spetsialist kommenteerima aga Offroadservices Marek oskab kindlasti öelda mis juhtub kui ei vaheta. Pukside set esisillale oli 1700.-. Ise ilmselt lähen seda teed, et vahetan ainult vedrud ja puksid. Põhjus selles, et mingit hullu mudas murdmist ei tule - pole nagu vintsigi ja rehvid AT.

Postitatud: T Okt 14, 2008 23:43
Postitas Veiko Varik
Neid eksentrilise pukse on selleks vaja,et silla käänmiku nurka ei muudaks kui pikemad vedrud all.See on aga jälle juhitavuse seisukohalt oluline.
W.

Postitatud: K Okt 15, 2008 07:17
Postitas tai
Odavam varjant on lihtsalt kioskit kergitada - K6 on see kelle kastiga 4door disco on seda saanud suhtle saad ehk näha annab mõtteid.

Postitatud: E Nov 10, 2008 16:39
Postitas põdramaja
Asi vaikselt liigub ja uued vedrud olemas. Nüüd tekkinud uus küsimus, mis ilmselt on olnud teiste automarkide puhul probleemiks. Nimelt kui teha tõste, siis teoreetiliselt, kui jätta esisillas vana panhard varras, liigub sild mingil
määral parema külje suunas. Kas Discol on see probleemiks või mitte et sild nihkesse läheb?

Postitatud: E Nov 10, 2008 17:03
Postitas LR90
põdramaja kirjutas:Asi vaikselt liigub ja uued vedrud olemas. Nüüd tekkinud uus küsimus, mis ilmselt on olnud teiste automarkide puhul probleemiks. Nimelt kui teha tõste, siis teoreetiliselt, kui jätta esisillas vana panhard varras, liigub sild mingil
määral parema külje suunas. Kas Discol on see probleemiks või mitte et sild nihkesse läheb?
Et sild keskele jääks, tuleb sama panhard varras reguleeritavaks teha:
raamipoolsest otsast (ca 10 sm) varras pooleks, otsale keere peale,
teisele otsale torujupp sama keermega peale keevitada või kui on
võimalus, ühte otsa paremkeere- teise vasakkeere, nagu roolivarrastel.

Postitatud: K Juul 08, 2009 16:36
Postitas Rein
Kui ennem teha tõste ja siis aegu hiljem paigaldada vints, kas siis ennem tuleb ikkagi panna mitte vintsile mõeldud tõste vedrud, või panna kohe tõste+vintsi vedrud, või jäävad need ilma vintsita liiga kangeks?

Postitatud: E Sept 07, 2009 07:14
Postitas tai
Vaatasin seda, kudas kõik hrmsast tahavad tõstet teha. Mõtlesn natuke selgtada. Tõstega ei saada kliirentst juurde vaid võimalust paigaldada suurem rehv/ratas, mis aga paraku on suurem koormus sillale ja kastdele. Auto remontjana kiidan kahe käega poolt 35+ rehv disco/defeka alla siis võib kindel olla, et peagi tullake vahetama kardaani riste, püsikiirus liigendeid, rattalaagreid vms. Samas tõstega liigub kogu raskuskese üles poole ja ntx disco mis niisama on teel suht külmkapp muutub veelgi ebamugavamaks. Pigem tuleks minu silms hakata "tuunimst" alustada korralike pukside (ntx polybush) paigaldusest amordist jms. Uskuge mind sinna alla orignaalis mahub juba sellne ratas, millega sild laial lasta. Jääb järgi anult nö bilng bling, et auto suur ja kõrge aga isiklkult ei arva, et selle eest peaks lisa 10K välja käima tavaliikluses täiesti ebapraktilse vidina eest.

loodan, et tõstesarjade myyad ei pahanda :lol:

alustame ikka ascroftst :wink:

Postitatud: R Okt 16, 2009 11:45
Postitas Rein
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1872 Kas 4x4 puhul käib jutt samadest puksidest, mis kiiruse kummardajate juures. Et siis kääksuvad ja muda sööb ruttu ära.
See tõste, kas seda tehakse ainult suuremate rataste pärast. Ma mõtlesin, et saan lihtsalt putkat kõrgemale, et siis kui sildadepeal kinni istud, on vähe rohkem ruumi alla kaevama pääsemiseks. Ja kui kivisid, kände ületada onseda lihtsam küljekarbi alla mahutada. Ja siis veel kraavist läbisõites ei jää kärukonks ka iga kord kaldasse kinni. Oki, kui tõstet ei tee, panen alla lihtsalt siis standart Heavy trackid, kas peaks panema ka uued standart vedrud. 95 aasta ja 330 000 sõitnud edrud siis vist koolnud küll selle aja peale. Kusagil juba kirjutasin ka sellest, et MANN i õlifilter on küljes ja esisild on sinna vastu löönud.