Uprated intercooler
Uprated intercooler
Kuulaks hea meelega klubi targemate inimeste arvamust Defender 300TDi turbo vahejahuti teemal. Suurendatud pinnaga vahejahuti pidavat suurendama nii võimsust kui ka vähendama kütusekulu. Tuntumaks tegijaks on ilmselt Allisport aga on ka teisi tegijaid.
Veebis ringi hullates on foorumitest kuulda häid kommentaare. Ehk on kellelgi siinmail ka kogemusi?
Veebis ringi hullates on foorumitest kuulda häid kommentaare. Ehk on kellelgi siinmail ka kogemusi?
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
- tyybel
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 187
- Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
- Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi
Kõlab natuke nagu arvutimäng.
Ei leidnud ühtegi kommentaari, mis muutusi kirjeldaks. Kõik teatasid lihtsalt suure uhkusega, et vot neil on nüüd kellad-viled "not the ordinary Defender" või tahtsid seda tükki suurte lubadustega müüa. Aga kas mingit tunnetatavat vahet ka tekib, mida ilma mõõtriistadeta märkaks? Kui tegelikult ka vahet on, siis vbl pole üldse paha väljaminek?
Ei leidnud ühtegi kommentaari, mis muutusi kirjeldaks. Kõik teatasid lihtsalt suure uhkusega, et vot neil on nüüd kellad-viled "not the ordinary Defender" või tahtsid seda tükki suurte lubadustega müüa. Aga kas mingit tunnetatavat vahet ka tekib, mida ilma mõõtriistadeta märkaks? Kui tegelikult ka vahet on, siis vbl pole üldse paha väljaminek?
"olematu auto" +372 5074010
- inseneer
- Aitab LR varuosadega!
- Postitusi: 816
- Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157
300tdi on oma olemuselt juba niigi hea, kuhu sa selle suurema cooleriga ikka lähed...
Pigem muuda ülekandearvu sildades ja (või) vahekastis ja pane vastavalt vajadusele rehv alla. Mõikab s***ks rohkem kui suurem cooler
Pealegi tekib kohe peale selle kolaka ettemonteerimist mootori jahutussüsteemi efektiivsuse küsimus.
Kui tahad suuremat colerit tuleb see asetada eraldi küljele, kapoti asemele vms ja varustada el. sundventikaga, mida lülitad sisse suurte koormuste ajal, mil seda efektiivsust kõige rohkem tarvis.
Pigem muuda ülekandearvu sildades ja (või) vahekastis ja pane vastavalt vajadusele rehv alla. Mõikab s***ks rohkem kui suurem cooler
Pealegi tekib kohe peale selle kolaka ettemonteerimist mootori jahutussüsteemi efektiivsuse küsimus.
Kui tahad suuremat colerit tuleb see asetada eraldi küljele, kapoti asemele vms ja varustada el. sundventikaga, mida lülitad sisse suurte koormuste ajal, mil seda efektiivsust kõige rohkem tarvis.
See http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Defend ... dZViewItem
kuuler mõõtmetelt eriti suur ei ole. Sobiks vana asendama küll. Küsimus on selles, mis vanast turbost saab, kui teda nii intensiivselt jahutama hakatakse.Kas mitte ei vajaks uus ja võimsam jahuti ka uut ja võimsamat turbot???
kuuler mõõtmetelt eriti suur ei ole. Sobiks vana asendama küll. Küsimus on selles, mis vanast turbost saab, kui teda nii intensiivselt jahutama hakatakse.Kas mitte ei vajaks uus ja võimsam jahuti ka uut ja võimsamat turbot???
ONE LIFE. LIVE IT !!!
See on n.n. direct replacement ehk siis 1-1-le vahetus olemasoleva astu. On veel olemas ka n.n. full size ehk siis suurendatud versioon mis annab suurema võimsuse lisa.
Full size versioon on siin
Full size versioon on siin
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Minu hetke istekoht on selline ,et kui sa ei plaani kapitaalsemaid mootori ümber ehitusi siis pole sellest coolerist tolku.Asi selles,et kui panna sinna suurem turbo,muuta kütuse kogust parandada väljalaset jne siis ma näen mõtet sellisel cooleril mis on umbes pool mootori radikat aga lihtsalt sellepärast,et keegi seda müüb tuuninu jupi pähe ei tasu asi vaeva.
W
W